Se indlæg
 Udskriv debat
Større patter....!!!!
larsmand
Nå ja.. Kunne jo nok have valgt en lidt pænere overskrift, men nu ved du jo hvad det drejer sig om.... Så på forhånd undskyld hvis der er nogle der føler sig stødt.....

Min iøvrigt utrolig lækre kone, ønsker sig lidt større fortrin.. Jeg har så ikke det mindste i mod at hun ønsker sig dette....

Men mit spørgsmål til alle jer derude er om I skulle kende en god klinik i Thailand som I kunne anbefale..???

Jeg kan sagtens selv søge efter klinikker på nettet og det har jeg da også gjort og har fået en del tilbagemeldinger fra diverse klinikker der selvfølgelig alle påstår at de er de bedste på området... Men jeg vil nu gerne høre om jeres anbefalinger.. Hvis I har nogen erfaring på området høre jeg derfor gerne fra jer, også hvis I har en frisk pris på "pakkerne"....

Ps. Har fundet ud af at hun kan få en vis rabat hvis hun er Thailandsk statsborger, hvilket hun er...
Redigeret af larsmand d. 21/04-2010 11:59
livet er jagt og kvinder....

vakse_vigo
Jeg havde for nogle år siden en thai kæreste her i DK. Shock(håber ikke at det er den samme du er hoppet på) Der ikke kunne tale om andet end at få gjort dem stører, det var nu godt at jeg ikke røg på den så havde jeg også siddet med den regning efter hendeRead the rules. Fruen i dag har ikke samme problem men det kan være at de skal strammes lidt op med tiden..
Så jeg håber at der kommer lidt fornuftigt input i tråden der kan bruges i den forbindelse.!!!
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.

rinpoche
Min kones veninde undergik dette indgreb sidste uge på Yun Hee Hospital Bangkok.

http://www.yanhee...dex_en.asp

Resultatet skulle stå mål med forventningerne, hvilket jeg desværre ikke har haft mulighed for at konstatere ved selvsyn Angel

Kontaktperson Khun Kek Mobil No.083-1879740 eller 081-7760044

keniko
vakse_vigo skrev:
Jeg havde for nogle år siden en thai kæreste her i DK. Shock(håber ikke at det er den samme du er hoppet på) Der ikke kunne tale om andet end at få gjort dem stører, det var nu godt at jeg ikke røg på den så havde jeg også siddet med den regning efter hendeRead the rules. Fruen i dag har ikke samme problem men det kan være at de skal strammes lidt op med tiden..
Så jeg håber at der kommer lidt fornuftigt input i tråden der kan bruges i den forbindelse.!!!

Tjah.... min kone fabler også om størrer p....., og samtlige af mine bekendtes koner/kærester i Thailand gør det samme...

Måske jeg burde se sagen med andre brillerCool Størrer p..... desto størrer fornøjelseYo baby... Men alting med måde:

gallys.scoreland.com/pics_thumbs/062.RominaLopez.14571/05_tn.jpg

Cheers

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

pee chang
Kan de ikke bare prøve at tørre brysterne i blødt toiletpapir , det virker på danske kvinders røve , de bliver da større og størreSmile

phitsanulok
pee chang skrev:
Kan de ikke bare prøve at tørre brysterne i blødt toiletpapir , det virker på danske kvinders røve , de bliver da større og størreSmile

HAHAHAHAH555555
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
keniko
phitsanulok skrev:
pee chang skrev:

HAHAHAHAH555555

Grin

Men heller ik for meget....Shock

static.flickr.com/98/383616602_032be10aeb_m.jpg

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Suk
Maaske en psykolog kunne hjaelpe disse stakkels triste skaebner med lavt selvvaerd.........Hammer
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
MM
Ja undskyld, men self. skal alle have en fri vilje, men jeg er nu mest til små frække patter. sådan en håndfuld, bløde og naturlige. Tuttelu Tralla

http://mhhm.dk/sveg
risbaronen
Suk skrev:
Maaske en psykolog kunne hjaelpe disse stakkels triste skaebner med lavt selvvaerd.........Hammer

Det man siger er man selv

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
CHINGCHOK
Der er vist åbenbart et stort marked for alskens af dette i Thailand. Prøv at kigge i nogle af de Thailandske dameblade. Fyldt med reklamer med tvivlsomme slankemidler, whitening cremer og også masser af reklamer for plastikkirugi og klinikker hvor man kan få foretaget langt flere indgreb en selv Michael Jackson kunne fantasere om.
จิ้งจก

b_j3ns3n
Suk skrev:

der findes nogen, som har besluttet sig for, at deres liv ikke bliver bedre før de har fået nye patter.. og det kan en psykolog ikke lave om på.. men man ser desværre også tit en pige på 18 - 19 år, skynde sig ud og bruge sin børneopsparing på nye patter.. og det er selv om deres egne ikke er færdig vokset. (de kunne nok bedre bruge en psykolog eller en skolevejleder)
der findes også kvinder som har fået et par børn, og nu vil de gerne være sexede igen.. og det helt i orden.
ligesom vi er nogle mænd som jagter det evige vaskebræt, de store brystmuskler og en tush i ny og næ..Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

b_j3ns3n
jeg er en spinkel satan, så jeg nøjes med en ny tush engang imellem Hehe-guy
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sabai sabai
Uha Uha .. det kan sgu blive dyrt ! hvis man har fundet et "håndværkertilbud" i Thailand. Rolll

Priser for ydelser

Ydelse Pris
Plastikkirurgi:
1. Konsultation 950 kr.
Efterfølgende konsultation (gælder ikke kontroller) 950 kr.
Konsultation, second opinion 1.950 kr.
Rynkebehandling med Botox:
Konsultation (fratrækkes ved efterfølgende behandling) 950 kr.
1 område ved 1. og 2. behandling fx et af nedenstående:
Smilerynker
Panderynker
Bekymringsrynker mellem øjenbryn
2.000 kr. pr. behandling
2 områder ved 1. og 2. behandling
fx smilerynker og panderynker 3.700 kr. pr. behandling
3 områder ved 1. og 2. behandling
fx smilerynker, panderynker og bekymringsrynker 5.400 kr. pr. behandling
3. behandling og derefter (pr. område) 1.700 kr. pr. behandling
Korrektioner (touch-ups) efter en behandling efter forbrug 60 kr. per enhed Botox
Ifølge loven skal alle patienter, der ikke tidligere er behandlet af Hamlets læge, til en konsultation og derefter have min. 2 dages betænkningstid før behandlingen må udføres.
Rynkebehandling med fillers:
Konsultation (fratrækkes ved efterfølgende behandling) 950 kr.
0,5 ml hyaluronsyre 2.200 kr.
1 ml hyaluronsyre 3.000 kr.
2 ml hyaluronsyre 5.500 kr.
3 ml hyaluronsyre 8.000 kr.
Korrektioner/Touch-ups minus 25 %
Bekymringsrynke mellem øjenbryn 2.200 - 3.000 kr.
Furer fra næsefløje mod mundvigen 3.000 - 5.500 kr.
Rynker ved mundvigene ca. 3.000 kr.
Små rynker over og underlæbe 2.200 - 3.000 kr.
Kant i overlæbe 2.200 - 3.000 kr.
Læbefylde, 1 læbe ca. 3.000 kr.
Kindben 8.000 kr.
Ifølge loven skal alle patienter, der ikke tidligere er behandlet af Hamlets behandler, til en konsultation og derefter have min. 2 dages betænkningstid før behandlingen må udføres.
Ansigtsoperationer:
Ørekorrektion (ambulant) fra 12.000 kr.
Øjenlåg, øvre (ambulant, lokal bedøvelse) 12.900 kr.
Øjenlåg, nedre (ambulant, lokal bedøvelse) 15.400 kr.
Øjenlåg, nedre (ambulant, fuld bedøvelse) 19.700 kr.
Øjenlåg, øvre og nedre (ambulant, lokalbedøvelse) 28.000 kr.
Øjenbrynsløft (inkl. 1 døgns indlæggelse) 31.500 kr.
Klassisk pande-/øjenbrynsløft (inkl. 1 døgns indlæggelse) 31.500 kr.
Endoskopisk pande-/øjenbrynsløft (inkl. 1 døgns indlæggelse) 28.000 kr.
Ansigtsløft (inkl. 1 døgns indlæggelse) 42.000 kr.
Mellemansigtsløft (inkl. 1 døgns indlæggelse) 31.500 kr.
Ansigtsløft + øvre øjenlåg (inkl. 1 døgns indlæggelse) 50.000 kr.
Ansigtsløft + nedre øjenlåg (inkl. 1 døgns indlæggelse) 50.000 kr.
Ansigtsløft + øvre og nedre øjenlåg (inkl. 1 døgns indlæggelse) 56.000 kr.
Tindingeløft (inkl. 1 døgns indlæggelse) 31.500 kr.
Halsløft (inkl. 1 døgns indlæggelse) 32.000 kr.
Kalkunhals (ambulant, lokalbedøvelse) 18.000 kr.
Brystoperationer:
Brystimplantater (inkl. 1 døgns indlæggelse) 39.000 - 43.600 kr.
Brystløft i forbindelse med implantat (inkl. 1 døgns indlæggelse) tillæg fra 21.400 kr.
Brystløft (inkl. 1 døgns indlæggelse) 34.700 kr.
Brystreduktion (inkl. 1 døgns indlæggelse) 43.900 kr.
Brystrekonstruktion, implantater og brystvorte
(antal indlæggelsesdøgn varierer) 69.700 kr.
Onkoplastisk operation for brystkræft (inkl. 2 døgns indlæggelse) 110.000 kr.
Rekonstruktion af brystvorte efter operation for brystkræft (ambulant) 9.200 kr.
Tatovering af brystvorte efter operation for brystkræft (ambulant) 9.200 kr.
Mandlig brystudvikling:
Fedtsugning (lokalbedøvelse, ambulant) 16.000 kr.
Fedtsugning (fuld bedøvelse, ambulant) 24.000 kr.
Fjernelse af kirtelvæv og fedtsugning (fuld bedøvelse, 1 døgns indlæggelse) 29.500 kr.
Fjernelse af kirtelvæv og overskydende hud (fuld bedøvelse, 1 døgns indlæggelse) 41.800 kr.
Fedtsugninger (ambulant):
Fedtsugning inderlår eller yderlår 17.400 kr.
Fedtsugning knæ 9.600 kr.
Fedtsugning hofter 17.400 kr.
Fedtsugning, underben 17.700 kr.
Fedtsugning, hageparti 14.000 kr.
Fedtsugning af 2 regioner (f.eks. hofter og yderlår) 28.000 - 36.000 kr.
Fedtsugning af 3 regioner (f.eks. mave, hofter og yderlår) 36.000 - 43.000 kr.
Fedtsugning af 4 regioner (f.eks. mave, hofter, inderlår og yderlår) fra 43.000 kr.
Fedtsugninger i fuld bedøvelse (inkl. 1 døgns indlæggelse):
Fedtsugning, mave 23.100 kr.
Fedtsugning inderlår eller yderlår 19.900 kr.
Fedtsugning hofter/flanker 19.900 kr.
Slapt maveskind:
Mini-operation for slapt maveskind (inkl. 1 døgns indlæggelse) 24.500 kr.
Operation for slapt maveskind (inkl. 1 døgns indlæggelse) 44.900 kr.
Fjernelse af slap hud på overarme (inkl. 1 døgns indlæggelse) 38.800 kr.
Svedbehandling:
Konsultation, Botoxbehandling mod armsved 600 kr.
Injektionsbehandling med Botox mod armsved 8.000 kr.
Fjernelse af svedkirtler i armhule med sugning eller traditionelt (ambulant og lokalbedøvelse) fra 12.300 kr.
Mindre kirurgiske indgreb:
Fjernelse af svedkirtler, armhule (ambulant) fra 12.300 kr.
Arkorrektion (ambulant) fra 4.200 kr.
Kirurgisk fjernelse af tatovering (ambulant) fra 5.600 kr.
Fjernelse af hudtumor eller mindre kirurgiske indgreb (ambulant) fra 4.100 kr.
Plastikkirurgiske operationer efter stort vægttab:
Fjernelse af slap hud på inderlår 59.200 kr.
Fjernelse af overskydende hud på lænderyg samt løft af balder og lår 93.800 kr.
Fjernelse af overskydende hud cirkulært omkring mave, hofter og lænderyg 103.000 kr.
Lower bodylift: Fjernelse af overskydende hud cirkulært omkring mave, hofter, lænderyg samt løft af balder og yderlår 137.700 kr.
Fjernelse af slap hud på overarme 38.800 kr.
Fjernelse af hudoverhæng på mave 58.100 kr.
Fjernelse af overskydende hud på brystkassen hos mænd inkl. løft af brystvorter 53.000 kr.
Fjernelse af overskydende hud på mave samt løft af skambjerg og opstramning af bugvæg 49.000 kr.
Brystløft efter stort vægttab 52.000 kr.
Upper bodylift: Brystløft samt fjernelse af overskydende hud på brystkasse, flanker, øvre ryg og overarme 126.500 kr.

Priser gældende fra 24.3.2010 og til ny prisliste udkommer.
Priserne for de plastikkirurgiske operationer er vejledende,
idet operationens omfang varierer fra patient til patient.
Der tages forbehold for fejl.
© Privathospitalet Hamlet
Redigeret af sabai sabai d. 21/04-2010 17:36
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Suk
Hvis man rimlig velproportioneret ser jeg absolut ingen grund til at komme under kniven........ligner man derimod noget der er loegn er det da fint nok...

En Thai paa 155/45 ser da noget billig ud med kaempe plastik-bryster, jeg vil enda gaa saa langt og sige, at en del af dem ligner afdankede ludere, hvilket de maaske ogsaa er.......fuck U

Operationer er for " syge " mennesker !

Det var saa bare min lille usle mening om bryster.......
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

xxxx
he he som du da kan sige det Suk.

lillemor, må jeg klemme dit silikone lidt i aften.. Tuttelu TrallaGrin

CHINGCHOK
Præsis Leif (og Suk) , bare tanken ligge og kærtegne 2 stk plastiksmasser - ikke lige noget for mig men hver sin smag.
Mvh Chingchok
จิ้งจก

alf
Smile mine hænder er ikke så store, så jeg elsker de små med liv i Wink

http://www.magelund-larsen.dk
Suk
Alf.

Den var sq go' Rolll
Med venlig hilsen Suk.

vandango
alf skrev:
Smile mine hænder er ikke så store, så jeg elsker de små med liv i Wink

Der er da ikke noget der er smukkere, end et par små bryster der hviler i et par store håndværkerhænder.

Spring til debat: