Se indlæg
 Udskriv debat
Aldersforskel!
Boom-Boom
Hej Gutter!

Er der nogen der har en ide om hvad aldersforskellen mellem en farang og en thaipige max boer vaere!! (for at forholdet skal have en mulighed for at overleve) Frown

Er udemaerket klar over at spoergsmaalet egentligt er taabeligt, men det kan jo vaere der er nogen der har erfaringer paa omraadet.

Gaar ikke i tanker om at gifte mig eller starte et laengerevarende forhold paa nuvaerende tidspunkt, men Pokkers!, der er sku en barpige der har fanget mig lidt paa det forkerte ben da jeg en dag uden grund pludselig gik og foelte mig ensom hernede. Sad

(Barpige med 2 boern!!!! og saa mig? hjaelp)

/Boom-Boom
Redigeret af Boom-Boom d. 22/09-2004 09:36
[small]Up to me, he he!
[/small]

latour82
Der er vel ingen norm for hvor stor aldersforskellen må/bør være?

Hvis det spiller godt nok når man er sammen, så gør det vel ikke det store at der er nogen aldersforskel.

Der er en smule over 10 år imellem min hustru og mig, og det går da fint, vi har da fundet ud af at lave et par søde små sammen og vores hverdag går da fint og godt.

Alt afhænger nok mere af instillingen!!!!!!!!!!

Noget helt andet er at hvornår begynder udlændingestyrelsen at dømme proforma hvis man overvejer at slå sig sammen her i Dk?

Lær du nu din søde barpige ordentligt at kende og vurder om hun er værd at samle på og til at stole på, du skal jo også hvis det kommer så langt vudere hvordan du vil forholde dig til hendes 2 børn.
Det er et godt tegn at hun har fortalt dig at hun har børn, jeg har ofte her på dette forum læst om tilfælde hvor pigen havde "glemt" at hun da vistnok havde født et par børn.

Så det er da en god start.

Keep up the good work

John
Hej

Jeg er ca. 10 år ældre end min kone og det går fint, jeg tror heller ikke det spiller den store rolle, man ser jo også danskere der gifter sig med stor aldersforskel.
Jeg har en ven på 54 der har en kæreste på 24 der var overhovedt ingen problemer med at få visa til Danmark.

Så bare klø på, men hun skal nok være 15 så kan du for den sags skyld være 100, he he, men dine omgivelser vil jo nok rynke på panden, undskyld jeg kunne ikke lade være.

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
dkjohnt
Jeg er 47 og min pige 26. Altså 21 års forskel. Har nu boet sammen i 8 år, og har ikke haft problemer med det.
Jeg ligner og føler mig sku osse som en 35 årig.....haha - det skal jeg jo sige.GrinGrinGrin

Hun har levet det vilde liv med disco osv før jeg mødte hende. Jeg tror mange piger i en forholdsvis tidlig alder ønsker tryghed og at skabe en familie. Det har da osse betydning at vi har en søn sammen.

Tænkte godt nok i starten hvorfor hun valgte mig. Der var jo rigeligt af yngre fyre at vælge imellem og jeg selv have ikke den bedste økonomi. Men hun ville altså bo med mig alligevel - og efter at have boet sammen et stykke tid begyndte jeg osse at elske hende for alvor. Var sgu ikke rigtigt sikkert på det i starten.Wink

Nu vi snakker om aldersforskel kunne jeg godt tænke mig at høre om andre medlemmer i Danmark føler eller oplever at der er blevet "set" ned på dem. Iriterende at tænke på at mange kigger på een og sikkert tænker " at man har købt en pige i Thailand"
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"

John
Hmm kigger på een og sikkert tænker " at man har købt en pige i Thailand"

Det er jo sådan med de fleste Thaier at de ser yngre ud end de er, jeg er 50 og min kone er 40 men ligner en på under 30.
Så der er mit indtryk at de fleste tænker sådan, men der er ingen der siger noget, og jeg er forøvrigt ligeglad.

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
tintin
De som tenker i de baner at man har kjøpt sin kone, tenker også slik om det ikke er noen aldresforskjell. Man skal leve sitt liv som best en kan sammen med sin familie, og så kan de som ikke kan holde munn bare tro og mene hva de vil.Cool
Mvh. Tintin

Boom-Boom
Tak til alle for de oprigtige svar,

Tror jeg er i stand til at styre mig, men det finder jeg vel foerst ud af naar jeg kommer hjem! Shock

Er enig i at alder ikke altid betyder den store forskel, i dette tilfaelde er der ca 15 ars forskel. Jeg er da ogsaa ligeglad med hvad andre vil sige hvis jeg har en yngere veninde. Smile

Jeg er nu ikke saa sikker paa hun er noget at samle paa naar jeg faar det lidt paa afstand, men puha hun faar/fik sku sat noget ild i mig. Frown
[small]Up to me, he he!
[/small]

surin
ja de er dygtige de piger det er utroligt hvad de kan få en falang tilGrinGrin

Boom-Boom
Hej Surin,

Yep, de er sku dygtige nogen gange, men heldigvis ikke altid lige smarte! Frown

Proevede at lade min kaere bardame loebe linen lidt ud og hun faldt lige igennem! Wink

Glad for at dette forum eksisterer saa man har faaet nogle gode raad med i baggagen. Smile

Hmm! Tror der skal oprettes et helt kapitel specielt om barpiger i forumet!

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

Boom-Boom
Hej John,

GrinGrin he hemm, hun var da godt nok lidt aeldre! (oink, oink)

Der var hverken doemt grissebassse eller nogt der var taet paa.!!GrinGrin

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

christian-s
Boom-Boom skrev:
Hmm! Tror der skal oprettes et helt kapitel specielt om barpiger i forumet!

God idé
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Dav boom boom
Ja jeg som troede at du var en gammel grisebasse GrinGrin

ja man skal lige prøve dem af som du åbenbart gjorde¨
hvis alle gjorde det ville der ikke være så mange dårlige forhold
Og det er underligt, at flere af de barpiger som kommer til
Danmark,norge,sverige
De bliver nogle frygtelige snopper,og så højrøvede over for
de thaipiger som arbejder i barer, når de kommer tilbage til pattaya
det er der jeg har oplevet det, efter lang tid dernede

Men boom boom look out there is alot of dangerus woman out there

ups jeg håber jeg fik staved rigtigt,eller ret mig lige

rejsegrisebamsen
hyg dig derude

surin
helt klart en bar pige siden det ville kunne hjælpe mange

Boom-Boom
Hej,

Fik sagt farvel til min bar-veninde her til morgen og er paa vej hjem!
Fandens ogsaa, kaempe vraeletur for os begge, av av av denne tur gjorde sku ondt og jeg har det af helvede til. Sad Sad

Er dog overbevist om, at jeg har truffet det rigtige valg men det hjaelper sku ikke meget lige nu.

Har dog paa denne tur faaet et mere nuanceret billede af Thailand.

Surin, har et par spoergsmaal, er du frisk paa en pm?

/No more Boom-Boom
Redigeret af Boom-Boom d. 25/09-2004 11:36
[small]Up to me, he he!
[/small]

surin
ok boom boom jeg hjælper gerne hvis jeg kan

Martin
Boom-Boom. Lad ikke alle svarene på forumet styre din beslutning. Gør hvad du bedst syntes er rigtig. Det spiller ingen rolle om så der er 50 års forskel på jer. Der er ingen regler for hvor stor alders forskel der må være. Så længe kemien er der! Cool

surin
man skal selv tage sin beslutning men det er da for dumt ikke at søge råd inden man tage beslutningen hvis man har mulighed for det

dkjohnt
De bar piger er jo perfekte skuespillere. Får virkelig den arme fyr til at tro han er elsket overalt på jorden. Stortudende siger de farvel i håb om de måske får fyrens sidste småpenge da han bliver helt ked af det.......men inden man har slået røven i flysædet er hun tilbage i baren med en ny farang der holder om hende.
Sådan er det med barpiger. Og mange elsker deres job. Og veninderne i baren venter kun på at høre hvor meget hun fik rippet ham for og hans evner i sengen osv.
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"

surin
der er lige så mange falanger som taber sit hjerte til en bedragende barpige som der er fisk i havet
der er gode barpiger men de er få og jeg tror aldrig man vil være 100% sikker på hende for som tidligere sagt de er verdens bedste skuespillere

jens
Ja jeg skal ikke gøre mig klog på barpiger, men jeg ved at min kone der født og opvokset i bangkok ligesom resten af hendes familie, har boet der i mange generationer.
De regner ikke de mennesker fra nordøstthailand som andet end andenrangsmennesker, Khunlao som de kalder dem og at de fleste barpiger stammer herfra gør det ikke bedre.
Men for at fortælle en sjov historie om barpigerne så er der en af mine kammerater der jævnligt tager til pattaya på ferie, de plejer at spise morgenmad lige over for postboksene.
Her kommer alle pigerne for at hente deres post, og det der sker når der kommer brev fra de forskellige faranger er at brevet bliver flået op også når der ikke er penge i bliver de pissesure, han har sågar set dem stå og hoppe på dem uden penge.

Spring til debat: