Se indlæg|
CPH-BKK-DPS
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 19/04-2010 16:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Hejsa! Jeg skal en tur til Bali sidst i maj, min mellemlanding er i Bangkok. Vi skal flyve hele vejen med Thai. Når vi kommer til Bangkok, og skal videre, skal vi så checke vores baggage ind igen eller sker det automatisk når vi flyver med Thai hele vejen? Ved godt at indlægget ikke kun handler om Thailand, håber det går ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 19/04-2010 16:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Jeppe C skrev: Hejsa! Jeg skal en tur til Bali sidst i maj, min mellemlanding er i Bangkok. Vi skal flyve hele vejen med Thai. Når vi kommer til Bangkok, og skal videre, skal vi så checke vores baggage ind igen eller sker det automatisk når vi flyver med Thai hele vejen? Ved godt at indlægget ikke kun handler om Thailand, håber det går ![]() Det er muligt at checke det hele vejen igennem.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 19/04-2010 21:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
pdrhan skrev: Det er muligt at checke det hele vejen igennem.... pdrhan, nu jeg har fat i dig og desuden har ladet mig fortælle at du arbejder inden for branchen kunne du, eller måske andre, svare mig på følgende; Hvis man har en Cimber billet fra Aalborg til København som er købt sammen med en SAS billet fra København til Amsterdam + man har en separat købt billet med Eva Air fra Amsterdam til Bangkok, kan det så godt lade sig gøre at tjekke bagagen ind HELE VEJEN fra Aalborg til Bangkok mens man er i Aalborg, trods Eva Air billetten er købt separat fra de to andre ? Håber formuleringen gik klart igennem selv om den blev lidt sammenrodet.. På forhånd tak.. One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 19/04-2010 22:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Det kan det ikke! Har ikke noget samarbejde!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 20/04-2010 07:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hanuman skrev: pdrhan skrev: Det er muligt at checke det hele vejen igennem.... pdrhan, nu jeg har fat i dig og desuden har ladet mig fortælle at du arbejder inden for branchen kunne du, eller måske andre, svare mig på følgende; Hvis man har en Cimber billet fra Aalborg til København som er købt sammen med en SAS billet fra København til Amsterdam + man har en separat købt billet med Eva Air fra Amsterdam til Bangkok, kan det så godt lade sig gøre at tjekke bagagen ind HELE VEJEN fra Aalborg til Bangkok mens man er i Aalborg, trods Eva Air billetten er købt separat fra de to andre ? Håber formuleringen gik klart igennem selv om den blev lidt sammenrodet.. På forhånd tak.. Jesper kom mig i forkøbet og har svaret fyldestgørende... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 20/04-2010 11:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Tak til begge!
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 03/05-2010 19:24
|
Takker for svarene, har dog et par nye spørgsmål.. Jeg har erfaret at TG0951 tit har forsinkelser fra CPH, af hvilke årsager ved jeg ikke, det er noget jeg har fået fortalt, er der hold i det? Vi skal jo som sagt videre til Bali, vi har 2t 30m når vi lander i BKK. Hvad sker der, hvis vi bliver lad os sige 3t forsinkede fra CPH? Hvem hiver man fat i? Thai i BKK, Thai i DK eller Spies, som vi har booket rejsen igennem? |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 03/05-2010 20:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeppe C skrev: Takker for svarene, har dog et par nye spørgsmål.. Jeg har erfaret at TG0951 tit har forsinkelser fra CPH, af hvilke årsager ved jeg ikke, det er noget jeg har fået fortalt, er der hold i det? Vi skal jo som sagt videre til Bali, vi har 2t 30m når vi lander i BKK. Hvad sker der, hvis vi bliver lad os sige 3t forsinkede fra CPH? Hvem hiver man fat i? Thai i BKK, Thai i DK eller Spies, som vi har booket rejsen igennem? Det er noget der sker hele tiden. Det er bare at henvende sig til Thai i BKK så sørger de for at i får plads på en senere afgang. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 03/05-2010 20:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Nu flyver jeg jo godt nok kun een gang om året med TG 951. men de gange vi har været med den er vi lettet rettidigt. 2½ time burde være nok. Når i rejser hele vejen med Thai er jeres baggage jo chekket ind hele vejen. Check for en sikkerheds skyld dog med rejse/fly selskabet. God rejse Ole. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 05/05-2010 15:53
|
Argh.. Skrev en yderst venlig mail til Thai, om det eventuelt var muligt om vi 4 der skal afsted, kunne komme til at sidde sammen, på en af midterrækkerne - Det var intet problem. Skrev så igår tilbage til Thai om hvilken række vi skulle sidde på - Række 57 DEFG, svarede de. Så vidt jeg kan se, er det lige under projektoren. Så er mit spørgsmål om den projektor den larmer lige så meget som andre normale projektorer gør? Fordi så kan jeg godt se hvad jeg bliver tosset over på den tur, hvis jeg skal høre på en blæser fra en projektor i 11 timer, så kunne jeg godt gå hen og blive lidt småtosset. |
|
|
|
| christoffer |
Lagt på d. 05/05-2010 16:50
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 28 |
Jeppe, har du aldrig fløjet før? du vil ikke blive generet af denne projektor, men måske bliver du det derimod af det generelle størjniveau der er i en kabine. flyv du bare trygt og stop så med alle dine bekymringer så går det hele noget nemmere. god tur Venlig hilsen christoffer |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.