Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad jeg dog har rodet mig ud i?
Suk
Jeg gaar ud fra at pigen ogsaa ved at du kender hendes X.............Jeg kan hoere alarmklokker.
Med venlig hilsen Suk.


Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !


http://www.youtub...GEccjt0Wwo


i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif
 
http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
pdrhan
sabai sabai skrev:
Brormand .. du er på vej ud hvor du ikke kan bunde !! Shock

Syntes jeg bestemt ikke han er - han , af alle har den følelse for et andet menneske , han vil leve sammen med - prøv som der står at være sammen med hende i de 3 mdr hun kan være her - enten så går det bare ikke eller også bliver du endnu mere sikker i din sag - det er kun dig selv der kan vælge - når du spørger her får du en masse forskellige svar du enten kan bruge eller ikke bruge...de fleste tror jeg ikke kan bruges , men er du klar til at sige A , må du også sige B - det er en stor beslutning!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
vil du have et råd eller skal vi bare snakke dig efter munden og fortælle dig at det er helt normalt at gifte sig med en du aldrig fysisk har set, men en der har udvalgt dig fordi hun gerne vil tilbage til Danmark,
alle alarm klokker ringer her, du hørte dem måske ikke efter i onsdags klokken 12
det er kun ½ år siden du slap af med din sidste kone, slå kold vand i blodet.
få hende herop i 3 måneder og se hvem hun er, og så vent med at beslutte dig til efter hun er rejst,


 
Kent27
Hun har et lille dansk netværk, både i kraft af, at hun har en veninde der er dansk gift (de bor i Grenå) og hun tidligere har været i Dk hos en tidligere dansk kæreste.


Har du talt med denne veninde eller besøgt hende og hendes mand? Det ville jeg gøre ud fra devisen "Vis mig dine venner og jeg skal fortælle dig hvem du er!"
Eks-kæresten er åbenbart kriminel, dokumentfalsk (2 års fængsel) er en ret alvorlig forbrydelse, men så kan I da "facebooke" sammen i fængslet Wink Fint selskab du har fundet dig dér.
Redigeret af Kent27 d. 08/05-2010 18:59
 
fckguld
Jake skrev:
Et godt råd: lad hende besøge dig et par gange først og besøg selv hende et par gange INDEN du gifter mig.
Jeg har selv ladet mig rive med og giftet mig efter kun et års bekendskab. Selvom man er vanvittig forelsket på afstand, så kan hverdagen efter 3 mdr være anderledes. Hvis du stadig vil giftes med hende efter fx 2 besøg af 3 mdrs varighed, så gør det!
En anden vigtig ting, der måske er ubehaglig at tale om er økonomien. Forventer hun, at DU sender penge hjem til hendes familie? Har hun tænkt sig at sende alle de penge, hun tjener, hjem til familien? Få det på banen inden du gifter dig og gør op med dig selv på forhånd, hvad DU vil deltage i på den front. Good luck!
du ganske ret - i mit indlæg , mente jeg også få hende her hjem- besøg hende , føl dit hjerte - lad være tænke med pikken - Økonomi en rigtig vigtig del , der er detsværre rigtig mange der bliver tørret godt og grundigt , har oplevet flere der bare er skaffe dyr - men spring ud i det .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
 
fckguld
Jake skrev:
Et godt råd: lad hende besøge dig et par gange først og besøg selv hende et par gange INDEN du gifter mig.
Jeg har selv ladet mig rive med og giftet mig efter kun et års bekendskab. Selvom man er vanvittig forelsket på afstand, så kan hverdagen efter 3 mdr være anderledes. Hvis du stadig vil giftes med hende efter fx 2 besøg af 3 mdrs varighed, så gør det!
En anden vigtig ting, der måske er ubehaglig at tale om er økonomien. Forventer hun, at DU sender penge hjem til hendes familie? Har hun tænkt sig at sende alle de penge, hun tjener, hjem til familien? Få det på banen inden du gifter dig og gør op med dig selv på forhånd, hvad DU vil deltage i på den front. Good luck!
du ganske ret - i mit indlæg , mente jeg også få hende her hjem- besøg hende , føl dit hjerte - lad være tænke med pikken - Økonomi en rigtig vigtig del , der er detsværre rigtig mange der bliver tørret godt og grundigt , har oplevet flere der bare er skaffe dyr - men spring ud i det .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
 
Zod
Kære alle! Tak for jeres synspunkter. Selvfølgelig gør det indtryk. Og langt de fleste er der jo virkelig sund fornuft bagved. Og ja, jeg havde umiddelbart ikke regnet med at gifte mig igen så kort tid efter min skilsmisse. Men tanken ville jo heller ikke være aktuelt, hvis lovgivningen omkring udlændinge ikke var så stram i dk. Selvfølgelig vil vi se hinanden an, inden vi stormer på rådhuset. Vi har faktisk lige snakket sammen, og er på egen hånd nået frem til, at vi følger korrekt procedure, altså, at jeg skriver invitationsbrevet. Jeg har tænkt mig at køre det her fuldstændig efter bogen. Mht. hendes ekskæreste, så var det faktisk mig selv der fandt frem til ham. Han er ret kendt i de danske medier, og har umiddelbart overhovedet ikke nogen personlig gevinst ved at prøve at smede hende sammen med mig. Han omtalte hende på en meget varm og respektfuld måde, som ihvertfald overbeviste mig om, at min "gut feeling" vedrørende hende er rigtig. Jeg håber, at til trods for den kemiske ubalance i min hjerne, at jeg har så meget menneskekundskab, at jeg kan mærke, når et menneske udgiver sig for den han/hun er, og har reele hensigter. (hehe, venligst se bort fra min ekskone) Jeg ved hun er ulykkelig over de problemer hun "skaber", og vil rigtig gerne bidrage med at løse dem.
Igen, tak for jeres input, det har bestemt gjort indtryk. Og for tiden turbolæser jeg alt hvad der har med Thailand at gøre, jeg er dybt fascineret af hele emnet. Men også fordi jeg har et oprigtig ønske om at sætte mig ind i hendes bagrund, kultur, måde at tænke på, levemåde og hvad der følger med.
Det værste der kan ske, er at jeg mister nogle (sure) penge, og er blevet en oplevelse rigere, og samlet mig en masse teoretisk viden omkring Thailand.
Ha`en god weekend allesammen.
Z
 
sabai sabai
Rart at se du fik løst problemerne . og har taget et stort valg i dit liv... på kun 7 timer og 55 min. !

Du havde jo alligevel , allerede taget beslutningen ik' ? Headbanger

Held og lykke .. (Du får brug for det) !
Redigeret af sabai sabai d. 08/05-2010 20:12
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
Du er nok nødt til at lytte til sabai sabai.
ellers har jeg en kammerat der er detiktiv i bkk og pattaya. han kan hurtigt og billigt få afklaret hvad der er op ned i din situation. held og lykke!
 
Zod
sabai sabai skrev:
Rart at se du fik løst problemerne . og har taget et stort valg i dit liv... på kun 7 timer og 55 min. !

Du havde jo alligevel , allerede taget beslutningen ik' ? Headbanger

Held og lykke .. (Du får brug for det) !


Tak Sabai!
Jo, held kan man vel altid bruge. Det er bare utroligt, hvor hurtig en tråd kan blive afsporet, fra det den egentlig lægger ud med at handle om.
Mine spørgsmål er der næsten ikke nogen der er kommet ind på, men til gengæld en masse dommedagsprofetier, HVIS jeg vælger at gifte mig med denne kvinde. Nej, jeg har endnu ikke set hende rigtig, rørt ved hende, eller bare holdt hendes hånd, men alt det får jeg jo mulighed for, når hun kommer til danmark. Hvori ligger forskellen, om jeg havde mødt hende på Dating.dk? Kan man ikke falde pladask for en, og måske drømme, at hun er den eneste ene. Det kunne i teorien ligesågodt være en dansk kvinde jeg havde mødt. Min "kæreste" risikerer så meget mere, ved at komme til mig, og være fuldstændig underlagt min "nåde" og være afhængig af mig økonomisk. Nu behandler jeg andre menesker, som jeg selv ønsker at blive behandlet, så hun burde stortrives. Tak for dine tanker.
Bedste hilsener
Zod
 
zod, du vil erfare at alle tråde herinde i dette websted bliver "afsporet".
Jeg glemmer ikke for et par år siden, at en ældre gut spurgte til priserne på barpiger i Pattaya, han fik et væld af svar, men ikke et om priserne på barpiger i Pattaya, udover det jeg sendte ham som PB.
 
keniko
Zod skrev:
sabai sabai skrev:
Rart at se du fik løst problemerne . og har taget et stort valg i dit liv... på kun 7 timer og 55 min. !

Du havde jo alligevel , allerede taget beslutningen ik' ? Headbanger

Held og lykke .. (Du får brug for det) !


Tak Sabai!
Jo, held kan man vel altid bruge. Det er bare utroligt, hvor hurtig en tråd kan blive afsporet, fra det den egentlig lægger ud med at handle om.
Mine spørgsmål er der næsten ikke nogen der er kommet ind på, men til gengæld en masse dommedagsprofetier, HVIS jeg vælger at gifte mig med denne kvinde. Nej, jeg har endnu ikke set hende rigtig, rørt ved hende, eller bare holdt hendes hånd, men alt det får jeg jo mulighed for, når hun kommer til danmark. Hvori ligger forskellen, om jeg havde mødt hende på Dating.dk? Kan man ikke falde pladask for en, og måske drømme, at hun er den eneste ene. Det kunne i teorien ligesågodt være en dansk kvinde jeg havde mødt. Min "kæreste" risikerer så meget mere, ved at komme til mig, og være fuldstændig underlagt min "nåde" og være afhængig af mig økonomisk. Nu behandler jeg andre menesker, som jeg selv ønsker at blive behandlet, så hun burde stortrives. Tak for dine tanker.
Bedste hilsener
Zod


Et stor tillykke at herfra.. og ønsker jer en lykkelig fremtid.. håber at du vil dele alle dine lykkelige stunder med os her på DTW...

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
 
PL
"Ironiens Mester" har talt!

Utroligt at folk spørger om gode råd, og så ikke gider høre på dem, weird...Hmmmmmm

PL

 
cesse
Nu skriver du at det er det samme som at finde en på dating dk
Der må jeg lige korrigere dig lidt NEJ det er ikke det samme
Grunden til at det ikke er det samme er grunden til at Nigeria breve virker så godt
Nu tinger du sikkert hvad helvede har Nigeria breve med Thailandske brude / kærester at gøre
Det er simpelt du betaler lidt / meget der går lidt tid og du betaler igen ext. ext.
Derfor er det også svært at se hvornår man skal stoppe hvis det går galt
Netop fordi man putter en masse penge i sådan et forhold

Hilsen Cesse
Redigeret af cesse d. 08/05-2010 22:29
 
PL
God vinkel, cesse, tak!

Ja, man bliver ædt bid for bid, og mærker det slet ikke...Hammer

PL

 
Thjaa
Zod Zod Zod Zod Zod Din histaare Liner jo nesten 100% min onkle histaare han fant ogsaa en ragti derlig pige paa naettet dog fra filipiner men det er nesten det sammen
og de skulle ogsaa gifte nesten med det samme hun kom til danmark hun loeg jo til at vare saa flink og de hade jo talt sammen i ragti mange maander over skype og der gik det hele jo total find ingen ko paa isen

Hun kom til danmark og de foeste 2 maander var det jo som en droem saa ingen vej uden om Nu skulle de GIFTE
der gik ca 2 maander der efter hvor det hele koerte total ned af bakke det hele ente med at hun trak en kniv imod min onkle og saa sluttet den leg

1 Ja man kan vare helti at finde den ragti pige over naettet
som man bare kan med uden problemmer ( Men den er lille)

2 den Kultur hun er fra er saa meget forskelig en den du kommer fra at det vil tage en held bog at forklar forskel

Du brute virklig tage en ture til Thailand og moege hele hins famile og se med dine ejen oegne hvor hun kommer fra og hvad hun laver tildavlig

jeg er sikker paa at de fleste vil give mig medhold i at naar jeg siger at det er en nomal varedag at LYVE for en thai selv om de mest basale ting til ders vender og famile saa vil det vare laetter for dem at lyve til en de kender over naettet..

Thailand er FYLT!! med piger der er soege og flotte som meget gerne vil have en udlaning jeg bliver personlig sport fler gang om ugen om jeg ik kender en udlaning (falang) som ikke har en kerste/kone som de kunne moege

selv min kone er blevet sport et par gang om hun var ved at blive trat af mig for saa vil de da gerne overtage

Tink dig ragti godt om foer du dummer dig dette er min raad til dig
MvH
Thjaa

Livet er forkort til store problemmer
 
clydehaumann
Zod, Du spørger om sagsynlinheden for at din kæreste vil få opholdstilladelse i Danmark hvis i gifter jer.

Da du og din kæreste kun har kendt hinanden i meget kort tid og hun ikke er inviteret til Danmark a dig men en anden er sagsynlinheden for at I vil få afslag med den begrundelse at din kæreste har giftet sig med dig udelukkende for at få opholdstilladelse i Danmark meget meget stor.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/
 
http://thaidanishservice.com
prasat
jeg er nu ret sikker på hun vil få opholdstilladelse pga. særbørnene.
de vil ikke skille far og børns samvær og her er det lidt mere end bare samvær det er deling af forældremyndighed.

prasat
 
Asda
Zod

Hvor stor er jeres aldersforskel? Ved stor aldersforskel kan du risikerer at US vil stille spørgsmål om det er et proforma ægteskab.
En af de bedste måder på at bevise det ikke er et proformaægteskab er f.eks. at besøge hende i Thailand. Jeg tror også de penge sådan en rejse koster vil være givet godt ud. Bl.a. du kan lærer hendes familie, venner og kulturen i Thailand at kende.
Jeg tror det er en dum ide at det er hendes ekskæreste der inviterer hende.
Hvad er grunden forøvrigt til at han er blevet en ekskæreste?

Har du snakket med venindens mand? Han kan måske give dig et input til hvad det er du er ved at rode dig ud i f.eks. om forskelle med at være gift med en dansk pige / thailandsk. Der er forskelle Smile

PS Det med at spørge om penge kommer helt automatisk når i er gift Grin
Redigeret af Asda d. 09/05-2010 08:13
Smile
 
Zod
ABEKATTEN skrev:
zod, du vil erfare at alle tråde herinde i dette websted bliver "afsporet".
Jeg glemmer ikke for et par år siden, at en ældre gut spurgte til priserne på barpiger i Pattaya, han fik et væld af svar, men ikke et om priserne på barpiger i Pattaya, udover det jeg sendte ham som PB.


Hehehe, måske jeg skulle have spurgt om hvad barpigerne i Bangkok koster.Angel
 
Spring til debat: