Se indlæg
 Udskriv debat
skal man fortaelle hvad man ved
ebbesen
forleden moedte jeg og min kone et andet par en flink dansk mand og en soed thaipige. de havde ikke kendt hinanden saa laenge, og de var meget forelskede.

manden fortalte mig, at hun arbejdede i et stormagasin i thailand. men min kone fortalte mig, da vi kom hjem, thaipigen havde sagt, at hun arbejdede paa en bar i phukket.

skal man sige noget til manden

Hej , kan det da ikke være fuldstændig lige gyldig hvor pigen har eller har arbejdet , det må vel være forelskelsen der betyder noget
jeppe

Healer
Erhvervsmanden Asger Aamund blev engang spurgt om hvordan han havde det med hans kone Susanne Bjerrehus' fortid. Hun havde bl.a. været tidligere letpåklædt model i diverse blade. Asger svarede journalisten: - "Jeg har det fint med Susannes fortid, for summen af hendes erfaringer er jo det der gør hende til det menneske som jeg elsker i dag"!

Det er dog ubehageligt at have en viden om et andet menneske som du ikke kan fortælle, uden at nogen bliver såret. Så måske skulle du bare trække på smilebåndet og bede en bøn for dem så deres forelskelse kan vokse ud til et dejligt kærlighedsforhold!!!

"Det er ingen kunst at se andres fejl, det er snarere en virkelig kunst IKKE at se dem"...

GrinHealerGrin

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

http://clairvoyanten.dk
Stampe
Jeg vil bare sige at fordi at pigen har haft arbejde i en Bar så gør det da ikke hende til et dårliger menneske.
om hun har arbejdet i et stormagasin, shop, eller bar kan da være lige meget. PfftPfft
måske er hun bange for alle de fordomme der er om Bar-piger, og derfor ikke vil fortælle at hun har arbejdet i bar.
fred være med det. Hvis de har det godt samme må det da være det vigtigste..
Ja det var så bare min mening.
Ikke for at starte diskutionen igen omkring Bar-piger..CoolCoolCool
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

rinpoche
ebbesen skrev:
forleden moedte jeg og min kone et andet par en flink dansk mand og en soed thaipige. de havde ikke kendt hinanden saa laenge, og de var meget forelskede.

manden fortalte mig, at hun arbejdede i et stormagasin i thailand. men min kone fortalte mig, da vi kom hjem, thaipigen havde sagt, at hun arbejdede paa en bar i phukket.

skal man sige noget til manden

Don`t rock the boat!
Det synes jeg da absolut ikke man skal blande sig i.
Og iøvrigt tror jeg det er sandsynligt at manden udmærket ved hvor hun har arbejdet før og blot vælger at spare hende og sig selv for de fordomme der er omkring barpiger etc.
Thai og thai imellem er der ikke mange hemmeligheder, måske derfor fortælle pigen din kone sandheden.

rinpoche

tintin
Kan det være at mannen traff henne i baren og vet om hennes jobb, men ikke vil innrømme det til en landsmann. Om min kone hadde vært barpike hadde nok ikke jeg heller fortalt det til alle jeg møtte.
Mvh. Tintin

Suk Rak Ning
Næ, man skal da ikke stikke kniven i ryggen på folk, hvem får noget ud af det.
Måske hun fortæller ham det en dag, og hvis hun ikke gør det, så rager det jo egentlig ikke os andre..

Mvh.....................SukCool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Suk Rak Ning
Glemte lige at skrive, det er sq da det mest latterlige spørgsmål jeg har læst længe, meget længe........................

CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool

luna
Er det så ikke bare et spørgsmål om ,at forholdet starter på en løgn...eller skal de bare leve med det ?Shock

rinpoche
Hverken du eller jeg ved om forholdet bunder i en "løgn" som du formulerer det, men det har du øjensynligvis fastslået, og på baggrund af din antagelse foreslår du så at gøre præcis hvad?

rinpoche

Suk Rak Ning
Det kunne jo også være, at det er ebbesen's kone der var fuld af løgn, jalousi er jo ikke et ukendt fænomen her i Thailand " jeg er go', og tænkt hun arbejder på en barShock, frygtlig kvinde, hende skal du ikke snakke med " sikken en gang vås

Mvh. suk................Cool

Måske er jeg lidt ude på et sidespor nu...............Wink

luna
Rinpoche...jeg ved lige så lidt om det forhold,,,men det jeg mener at der er mange Thai-Farang forhold der måske starter på den måde Cool EN lille forglemelse om hvad det er "pom" laver eller har lavet....Shock (kender mange exempler)få af dem holder endnu ,så Wink

rolan
hej luna
jeg gir dig ret
mange forhold kører på en løgn og det er de fleste der overlever da det føre til nye løgne

til suk
og et svar der ligeledes er ondsvag

sådan som jeg forstår spørsmålet har hun ikke haft arbejde men arbejde som barpige nu

rene
hej hun kan da være en dejlig pige selvom hun skulle have været i bar , bare hun er god fra nu af , jeg ville da være ligeglad om hun kom fra bar og det gør de fleste nok tror i ikke`?
rene henriksen

crazy_guy77
Hvis de er glade for hinanden, så burde man holde sin mund. Men igen hvis hun stadigvæk arb på en baren så ville jeg nok sige noget.
Det kan også være at han ved det men vil ikke sige at han har fundet hende på en bar da han kunne være flov over det!!!
Der er mange muligheder!!!
Men personligt ville jeg da gerne vide hvad min pige gik og lavede og så tage den der fra!!!
Men sådaner jeg jo bareGrin

Crazy_guy77

Robert Kronberg
Hi,

crazy_guy77 skrev:Det kan også være at han ved det men vil ikke sige at han har fundet hende på en bar da han kunne være flov over det!!!

Ja, det er også min teori...

http://www.danishschool.dk/thailand/
jager
jeg ville gå direkte ned og fortælle ham at jeg vidste at han løj og hvis jeg skulle fortsætte med at tale med ham for fremtiden måtte han meget gerne fortælle sandheden, for selvfølgelig ved han om hun er bar pige eller ej.

jager

paulsenp
Hvis pigen selv fortæller til en vildfremmed, at hun arbejder på en bar i Phuket, er det tilsyneladende ikke hende, der forsøger at skjule noget. Hun kan jo ikke vide, om det bliver spredt for alle vinde. Det mest sandsynlige er nok, at det er manden, der skammer sig lidt over det.

Under alle omstændigheder er der ingen grund til at blande sig i deres forhold, specielt hvis man ikke kender nogen af dem lidt bedre.
Peter

rolan
det minder mig om danskernes berørings angst
lige som de 3 aber ikke se ikke høre ikke tale
Smile

Stampe
Hvorfor bliver vi ved med at køre i den gl. Rille med bar-piger ?
engang for alle en pige der har Arbejdet i en Bar kan sku være lige så god eller beder end en der " ikke har arbejdet i Bar "
Det må da være hendes persolighed der må være det afgørende ellers så kan man jo bare finde en af de her " tom hjernede fotomodeller " hvis det er det man er ude efter.
PfftPfftPfft
vi skal alle lige huske at feje for egen dør før vi begynder at brokke os over at der er beskidt ude foran Naboens.....
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

Spring til debat: