Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Valget aflyst
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/05-2010 16:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Den thailandske regering har droppet sine planer om at afholde valg til november, http://www.dr.dk/...153157.htm Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/05-2010 17:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det det jeg hele tiden har sat at man ikke kan tro på hvad regeringen og Abhisit Vejjajiva, ![]() Der kun en ting at gøre for røde demonstranter det er at forsætte demonstranter imod regeringen og Abhisit Vejjajiva, ![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 12/05-2010 17:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
He he he he, det er godt Mr. Kurt........
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/05-2010 17:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja de gule har det åbenbart med at løbe fra aftalerne
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/05-2010 18:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Suk Havde du tænke dig at de skulle pakke sammen og tag hjem ![]() DE skal blive til den bitte ende og vise at det hjælpe noget at demonstranter så længe at der ikke kommer nogen reformer ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/05-2010 18:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg er ved at blive træt af det her.. synes ikke rigtig det gavner nogen eller noget at aflyse valget.. tværtimod kan det igen få tingene til at bluse op..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/05-2010 18:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Ikke nok med at man udskudt valget man har indstillet forhandlingerne med demonstranter.![]() Man ønsker ikke fra Abhisit og regering,et valg før 2011 hvis da der bliver valg til den tid ![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 12/05-2010 19:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Valg i 2011, var det egentligt ikke det der var planen fra starten af, det tror jeg da nok lige at det var, at saa visse banditter fik fremskyndet valget, for derefter at atter engang at lave saa meget ballade at man saa traekker sit tilbud tilbage, det kan jeg da kun bifalde, altsaa at man traekker sit generoese tilbud tilbage, det manglede da bare. Om der bli'r valg i 2011.......det tror jeg nu godt at du kan regne med. Redigeret af Suk d. 12/05-2010 19:35 |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/05-2010 20:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lad os nu se om der stadigvæk er noget der hedder Demokrat Party om 6 måneder, jeg har min tvivl, Abhisit Vejjajiva parti står stadigvæk foran en tvangsopløsning pga. korruption. men partiet findes dog i hvert fald i 15 dage mere, så helt at udelukke et valg, eller en ny udpeget regering er alt for tidligt. |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 12/05-2010 21:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 147 |
sony skrev: Ja de gule har det åbenbart med at løbe fra aftalerne ![]() Ikke fordi jeg holder med nogen. Men de gule siger nok det samme om de røde. Var det ikke en aftale man skulle stoppe for demonstrationerne? ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 12/05-2010 22:02
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Sjovt som tingene kan ændres og vendes på hovedet. De røde accepterede køreplanen men kun på skrømt viser sig det nu. Lige fra starten af Abhisits forslag er de kommet med modkrav. Det ene efter det andet er accepteret af Abhisit, men de stiller bare nye og nye uacceptable krav. Regeringen kan selvfølgelig ikke blive ved med at acceptere nye modkrav. På et tidspunkt må de jo stille sig det spørgsmål, om de røde egentlig mener at de støtter roadmappen eller om det er et spil for galleriet. Ingen ved hvor Veera er, der er stor splittelse hos de røde. JEg tror enden er nær, røde har haft så mange chancer for at komme ud af det på en værdig måde, men har hele tiden trukket tiden ud med flere og flere krav. At det kan være Abhisits skyld, som ikke repræsenterer de gule, kan jeg absolut ikke se. Et andet stor problem kan være at lederne faktisk ønsker at stoppe demonstrationerne, men da de selv ved voldsretorik og æsken ude af boblen har de svært ved at fortælle de menige at det stopper her og nu. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 12/05-2010 22:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Suk skrev: ja du ret - de røde burde overholde deres del - men mange af dem aner ikke engang hvad de laver der, ingen regering kan forhandle med nogen der ikke er ordentlig styret fra toppen - det stinker af kaos - det de røde laver nu- Valg i 2011, var det egentligt ikke det der var planen fra starten af, det tror jeg da nok lige at det var, at saa visse banditter fik fremskyndet valget, for derefter at atter engang at lave saa meget ballade at man saa traekker sit tilbud tilbage, det kan jeg da kun bifalde, altsaa at man traekker sit generoese tilbud tilbage, det manglede da bare. Om der bli'r valg i 2011.......det tror jeg nu godt at du kan regne med. synd for thaierne har brug for fred. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 12/05-2010 22:52
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Underligt som mange af kommentarerne om UDD og hele situationen i Thailand er gennemsyret af ønsket om fair play og fornuft, en typisk humanistisk farang-indstilling! Det er ikke en fodboldkamp eller en anden sportbegivenhed hvor der er regler og fornuftige dommere der styrer spillet. Fckguld mener at "De Røde" burde overholde deres del, osv. Er der nogen her på DTW der har mødt en Thai der er istand til at indgå en aftale der holder længere end til næste grådige påhit og luskede zig-zag ego manøvre?! Jeg har ikke... ![]() Se på det politiske liv igennem de sidste 30-40 år, pilråddent, ingen kurs, ingen moral, man skifter side efter hvad vej vinden blæser og hvor store summer der kan skovles ind... Thai'er er ikke andet end store børn der i flere generationer er blevet styret med hård hånd af "far" og militæret. Nu er tøjlerne ved at blive sluppet, "far" er syg, børnene ter sig tosset og ingen ved hvordan de skal bremse dem. Skal de ha´en omgang klø mon? Skal de tæskes på plads de uvorne unger? Tjaah, det ender det vel med, mon ikke? PL Redigeret af PL d. 12/05-2010 22:54 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 12/05-2010 23:22
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
PL="Er der nogen her på DTW der har mødt en Thai der er istand til at indgå en aftale der holder længere end til næste grådige påhit og luskede zig-zag ego manøvre?!" Ja det har jeg faktisk, men er der ikke et ordsprog igen igen, noget lignende med "sig mig hvem du omgås og jeg kan fortælle dig hvem du er" Redigeret af natty d. 12/05-2010 23:24 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 12/05-2010 23:32
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Jo, fuldstændig korrekt, men jeg omgåes ikke nogen Siamesere længere, udover fruen selvfølgelig, og hun holdes under skærpet opsyn af mester her!![]() "Oh, East is East, and West is West, and never the two shall meet" PL - og Rudyard K. Redigeret af PL d. 12/05-2010 23:33 |
|
|
|
| and1978 |
Lagt på d. 13/05-2010 00:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Jeg tager til Thailand den 18 maj og har booket 2 nætter på Citin Pratunam Hotel.Min kæreste ringede lige nu og fortalte at hendes søster skulle ind til Pratunam for at købe tøj,men at området var spærret af,så taximanden ville ikke nærme sig området ligesom mange andre steder. Jeg har hele tiden haft mine bekymringer over at skulle være i Bangkok,men som min kæreste sagde no problem we not stay in that area where problem is.Men at lande i Survarnabhumi og få at vide at man ikke kan/vil køre til Pratunam,så tror jeg vi tager direkte til Koh Chang.Min kæreste sagde at hun frygter det her vil ende med et blodbad og når hun siger det som thai holder jeg mig væk fra Bangkok lige i øjeblikket.Ferie skal være afslappende ikke frygte for sit liv.Hvis det ender som hun sagde er det ligemeget om man er farang eller thai i Bangkok lige nu. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/05-2010 09:25
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
fckguld skrev: Suk skrev: ja du ret - de røde burde overholde deres del - men mange af dem aner ikke engang hvad de laver der, ingen regering kan forhandle med nogen der ikke er ordentlig styret fra toppen - det stinker af kaos - det de røde laver nu- Valg i 2011, var det egentligt ikke det der var planen fra starten af, det tror jeg da nok lige at det var, at saa visse banditter fik fremskyndet valget, for derefter at atter engang at lave saa meget ballade at man saa traekker sit tilbud tilbage, det kan jeg da kun bifalde, altsaa at man traekker sit generoese tilbud tilbage, det manglede da bare. Om der bli'r valg i 2011.......det tror jeg nu godt at du kan regne med. synd for thaierne har brug for fred. Er det kun de røde der skal overholde deres sag, de gule må åbenbart gøre hvad de vil efter din mening, sjovt der var ingen der gjorde dem noget da de holdt lufhavnen lukket, og hvordan kunne de få lov til at komme så langt ind? Men når man er regeringens soldater så er det åbenbart i orden at te sig sindsygt, men når det er de andres mening så skal de bare slås ned. Det kan man da kalde en egoistisk tankegang, men ok ja thaiere er også egoister. Redigeret af sony d. 13/05-2010 09:29 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/05-2010 10:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ja jeg synes heller ikke det er helt fair.. rød bliver holdt nede af hæren/regeringen.. de gule fik meget længere snor, men det er vel igen en magt/penge spørgsmål.. men nok om det.. håber snart de finder en løsning der virker for begge parter... Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 13/05-2010 10:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
FLOT APISIT! Din tøsedreng...
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| hansi66 |
Lagt på d. 13/05-2010 10:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Hvis i gerne vil ud og demonstrere overfor abhisit, kan jeg fortælle han bor ved siden af min kones veninde, sukhumvit 33/1, så kan i jo hilse på ham personligt![]() Hansi66 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
























