Se indlæg|
2 mødebookere søges til job i Thailand
|
|
| PL |
Lagt på d. 13/05-2010 13:50
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Nu du er godt igang med at korrekse folk og lege lektor Blomme, må jeg så spørge dig hvor du har fundet betegnelsen "leveforudsætninger" ? Jeg kender ikke ordet... Mon ikke "livsforudsætninger" var bedre, eller måske "leveforhold"? ![]() PL Redigeret af PL d. 13/05-2010 13:51 |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 13/05-2010 14:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
PL skrev: Jamen held og lykke med projektet. Tror bare det bliver svært at få arbejdstilladelse til de stillinger... PL Hej. Det bliver ikke svært at arbejdstilladelse til den type arbejde. En arbejdstilladelse bliver udstedt til et job som en thaier ikke kan bestride og det kan de ikke i det her tilfælde idet de ikke taler dansk. Jeg arbejdede tidliger i Thailand, netop som mødebooker, for et dansk firma og vi fik arbejdstilladelser meget nemt. Iøvrigt kan man sige at så længe det er en hjemmearbejdsplads ''behøver'' man ikke arbejdstilladelse, det kan myndighederne ikke finde ud af og ej heller opdage. Bliver det et kontor, skal der selvfølgelig en tilladelse til. |
|
|
|
| Primat1980 |
Lagt på d. 13/05-2010 14:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
PL skrev: Nu du er godt igang med at korrekse folk og lege lektor Blomme, må jeg så spørge dig hvor du har fundet betegnelsen "leveforudsætninger" ? Jeg kender ikke ordet... Mon ikke "livsforudsætninger" var bedre, eller måske "leveforhold"? ![]() PL Hej PL, Jeg synes du skal starte med at google ordet. Herefter synes jeg, du skal tage stilling til, om du orker at fortsætte med at stille dig bestridende overfor brugen af et ord, der forekommer hyppigt i det danske sprog. Google translate oversætter desuden ordet til "living conditions" - http://translate.... Når nu dette er på plads, skal du venligst forstå, at jeg legede Lektor Blomme, fordi han begyndte at irritere mig. Nu leger jeg videre, fordi du virker høfligt udfordrende i din kommentar, hvilket dog ikke medførte andet, end at du lærte et nyt ord at kende. Vi lærer allesammen noget nyt hver dag. Om du vil bruge ordet fremover, er op til dig. Jeg takker af for denne gang. Det har været en oplevelse... ![]() Venlig hilsen Daniel aka Lektor Blomme |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2010 14:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Primat1980 skrev: Hej Alle, Vi skal til at starte et nyt webbureau op i Thailand og søger i denne forbindelse 2 mødebookere til fuldtidsansættelse (ca. 30 timer/uge). Da vi skal tage kontakt til det danske marked, skal vi arbejde i dansk kontortid. Dette medfører en tidsforskydning på 5 eller 6 timer, hvor man således påbegynder arbejdet kl. 14-15 og slutter dagen af kl 20-21. Jobbet er med en god, konkurrencedygtig dansk aflønning - i modsætning til det meste andet, man bliver tilbudt i Thailand - og man kan arbejde hjemmefra. Det eneste der kræves, er en god internetforbindelse med et minimum på 300 KB. upload og en arbejdsstation med pc og headset. Da vi endnu ikke har sat os 100 pct. fast på beliggenhed i landet, er det ret sandsynligt, at der skal arbejdes hjemmefra til at starte med. Med tiden og ansættelse af de rette medarbejdere håber vi at kunne leje et kontor. Vi er kun interesserede i dansksprogede og veltalende ansøgere. Tidligere erfaring med telemarketing er et lille plus, men kun et lille, da jobbet er legende let! Det er planen, at ansætte omkring sommer, 2010. Alt efter omstændighederne kan det bliver før eller efter. Skriv til mig hvis I er interesserede eller kender én, der kunne være. (Hvis der er nogen, der bor i Thailand, hører vi meget gerne fra jer.) Venlig hilsen Daniel hvordan er aflønningen, er der en minimums fast timeløn/månedsløn hvilket nødvendigt for at for arbejdstilladelse, eller er dette her ligesom de fleste andre mødebooker jobs, hvor man bliver betalt for de antal møder man booker, og evt. får procenter af et evt. salg, som man som mødebooker ikke har en chance for at vide hvad ender med. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 13/05-2010 15:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Jeg snupper jobbet ! Syntes vi skal oprette kontor i Korat ,. Næ ... ved nærmere eftertanke , er det nok mere praktisk i Hua Hin !
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/05-2010 15:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
den her tråd for mig til at smile.. ![]() kom med noget mere.. ![]() dog vil jeg sige at din bemærkning om at steder kun staves med et d, virker til at være et slag under bælte stedet, for en velformulerede mand som dig.. ![]() undskyld vis jeg er uden for tråden Mvh Bjarne Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/05-2010 15:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Primat1980 skrev: PL skrev: Nu du er godt igang med at korrekse folk og lege lektor Blomme, må jeg så spørge dig hvor du har fundet betegnelsen "leveforudsætninger" ? Jeg kender ikke ordet... Mon ikke "livsforudsætninger" var bedre, eller måske "leveforhold"? ![]() PL Hej PL, Jeg synes du skal starte med at google ordet. Herefter synes jeg, du skal tage stilling til, om du orker at fortsætte med at stille dig bestridende overfor brugen af et ord, der forekommer hyppigt i det danske sprog. Google translate oversætter desuden ordet til "living conditions" - http://translate.... Når nu dette er på plads, skal du venligst forstå, at jeg legede Lektor Blomme, fordi han begyndte at irritere mig. Nu leger jeg videre, fordi du virker høfligt udfordrende i din kommentar, hvilket dog ikke medførte andet, end at du lærte et nyt ord at kende. Vi lærer allesammen noget nyt hver dag. Om du vil bruge ordet fremover, er op til dig. Jeg takker af for denne gang. Det har været en oplevelse... ![]() Venlig hilsen Daniel aka Lektor Blomme At bruge et hjemmelavet ord som "Leveforudsætninger" må betegnes som en skammelig mishandling af det danske sprog - plain and simple. Du lyder som en hyggelig fætter, jeg er sikker på at det bliver en oplevelse at arbejde sammen med dig.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Lundberg |
Lagt på d. 13/05-2010 15:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Jeg ønsker alle dem der har lyst til at søge de her stillinger held og lykke ....vi har endnu IKKE fået at vide hvad det hele drejer sig om og fået nogle tal på bordet.... Det er sådan hele "telemarketing"fungerer ...holde folk hen i mørket laaaaaaaangt hen af vejen..... Hvorfor fanden skulle man sidde i Thailand og udføre et job der ligeså godt kunne foregå i Danmark når det er til danske lønninger ![]() Det lugter ![]() FORTÆL DOG HVAD DET HANDLER OM I STEDET FOR AT SNAKKE UDENOM
Redigeret af Lundberg d. 13/05-2010 15:15 |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2010 15:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
En gmail.com som kontakt adresse. En hver vil da vide at der aldrig kommer løn sådan et sted fra, lad os få et firmanavn så vi kan finde ud af hvor du stammer fra og hvem du er, det her er fup der vil aldrig komme en baht ud af det, lønnen vil hele tiden blive udskudt, og til sidst vil mail adressen ikke blive brugt mere ligesom telefonen vil gå død, og tilbage sidder 2 stakler, som har brugt et par måneder på at booke møder til noget usælgeligt lort ingen gider købe. En kontakt person som skaber sig som en teenager som vil have ret, imens alle andre griner af ham, er i hver fald ikke en chef jeg ville ønske at arbejde for. |
|
|
|
| Lundberg |
Lagt på d. 13/05-2010 15:28
|
|
Du har FULDSTÆNDIG ret ....det er sådan at "telemarketing" virker (i mange tilfælde) bkk skrev: En gmail.com som kontakt adresse. En hver vil da vide at der aldrig kommer løn sådan et sted fra, lad os få et firmanavn så vi kan finde ud af hvor du stammer fra og hvem du er, det her er fup der vil aldrig komme en baht ud af det, lønnen vil hele tiden blive udskudt, og til sidst vil mail adressen ikke blive brugt mere ligesom telefonen vil gå død, og tilbage sidder 2 stakler, som har brugt et par måneder på at booke møder til noget usælgeligt lort ingen gider købe. En kontakt person som skaber sig som en teenager som vil have ret, imens alle andre griner af ham, er i hver fald ikke en chef jeg ville ønske at arbejde for. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 13/05-2010 15:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Hmmm. Kan man bruge telemarketing , til at komme af med nogle værdiløse Timeshare anparter ? ![]() Ps. Det var vist det projekt.. ![]() Sidste mand ,, lukker og slukker ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 13/05-2010 15:52
|
Eller noget NU-Skin lort, eller Herbalife møg, eller noget Amway bras, eller nogle HYIP's (High Yield Investment Products) - en pænere betegnelse for en Ponzi Scam, eller TIME SHARE!! Mulighederne er uendelige når man har en Gmail adresse og er smurt med levertran i mundtøjet som en anden Klods Hans/Stein Bagger! ![]() PL Redigeret af PL d. 13/05-2010 15:54 |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 13/05-2010 16:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 147 |
Primat1980 skrev: For det fjerde staves ordet "steder" kun med ét "d". Jeg beklager meget men jeg er ordblind og bruger op til 10 minutter for at skrive en linje ![]() Primat1980 skrev: For det femte har jeg allerede svaret på dit sidste spørgsmål tidligere. Jeg citerer: "Forskellene, som vi har valgt at tage i betragtning, er den personlige indkomstskat i Thailand og de skønne omgivelser samt leveforudsætninger". Det er muligt, at der også eksisterer personlige årsager, men hvis det er tilfældet, kommer det absolut ikke dig ved. Sagt med andre ord, du har problemer med at lave tilsvarende virksomhed i DK på grund af de danske myndigheder eller kreditorerne der er efter dig? Primat1980 skrev: Det var så den anden afklapsning i denne tråd. Jeg synes begge har været velfortjent ![]() Venlig hilsen Daniel Undskyld jeg siger det. Men jeg synes du er en rimelig ubehagelig person.
Redigeret af Asda d. 13/05-2010 16:50 ![]() |
|
|
|
| Lundberg |
Lagt på d. 13/05-2010 17:18
|
|
Det sjove er at en gang imellem slår en plattenslager vejen forbi DTW ...de regner med at det er lige så let som diverse forums og datingsider at få afsat deres svindelprodukt MEN her er der sgu for mange gamle rotter til at de kan få det til at fungere....jeg tror at vi har hørt det sidste fra vores "ven" |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 13/05-2010 17:24
|
Nemlig Lundberg, vi har prøvet ALT, har vi ikke?![]() PL |
|
|
|
| Primat1980 |
Lagt på d. 13/05-2010 17:38
|
Hej Alle, Jeg er chokeret. Det tikker ind med ansøgninger og forespørgsler, mens en håndfuld garvede brugere af thai-dansk.dk repitativt og selvbekræftende ytrer sig om ting, de intet ved om. Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små. Jeres smålighed skulle I have ladet blive hjemme i Danmark. Trådens umiddelbart lavest begavede, Asda, kan dermed tilføje samme til listen over grunde til at starte virksomhed i Thailand fremfor Danmark. At nogle af jer tilsyneladende har haft dårlig erfaring med andre virksomheder, betyder intet for mit jobopslag. Det siger mere om jer og jeres dømmekraft. Jeg vil nu kontakte administrator og bede vedkommende sætte en stopper for dette hærværk. Hvis ikke det var for den beklageligt indsvindende seriøsitet omkring min tråd, ville jeg spise jer én efter én. Pennen er mægtigere end sværdet - og det er min hobby at uskadeliggøre skvat som jer skriftligt, når I opfører jer tåbeligt. Jeg kunne give jer en kollektiv afklapsning af rang, men jeg vil hellere lade den komme snigende til sommer - med website og hele moletjavsen. Dér, vil det rigtig kunne mærkes indeni ![]() Indledningsvis lægger jeg ikke skjul på at vi skal til at starte webbureau op. Dette betyder at det endnu ikke er sket, men at det er forestående. Hvis andre skulle undre sig, skriver jeg fra min gmail, da vi hverken har website eller emailadresser endnu. Alle øvrige forhold i forbindelse med ansættelser forbliver i dialogen mellem jobsøgende og arbejdsgiver. Hvad havde I dog regnet med?! Det skal garanteret blive bekræftet af de jobsøgende, når vi får sorteret og svaret dem alle. Alle seriøse henvendelser vil selvsagt modtage svar på deres ansøgninger etc.. Sikke dog en farce I fik udviklet mit jobopslag til. I er forklaringen på hvorfor, det kaldes at "rotte" sig sammen. At det skulle vise sig, at et helt rottekuld af garvede fjolser skulle stå i vejen for at poste et seriøst jobopslag, ville jeg aldrig have troet. Men igen - man lærer hver dag. Det virker bare som om, at nogle ikke vil lære. Fido, din tåbe. Klik på mit link: http://www.google...A6tninger, acceptér og kapitulér! En ting har du dog ret i. Jeg er en rigtig flink fyr og de fleste har været meget begejstrede ved at arbejde sammen med mig. Så blev det alligevel til en lille kollektiv afklapsning. Enjoy ![]() Venlig hilsen Daniel |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/05-2010 17:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Primat1980 skrev: Hej Alle, Jeg er chokeret. Det tikker ind med ansøgninger og forespørgsler, mens en håndfuld garvede brugere af thai-dansk.dk repitativt og selvbekræftende ytrer sig om ting, de intet ved om. Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små. Jeres smålighed skulle I have ladet blive hjemme i Danmark. Trådens umiddelbart lavest begavede, Asda, kan dermed tilføje samme til listen over grunde til at starte virksomhed i Thailand fremfor Danmark. At nogle af jer tilsyneladende har haft dårlig erfaring med andre virksomheder, betyder intet for mit jobopslag. Det siger mere om jer og jeres dømmekraft. Jeg vil nu kontakte administrator og bede vedkommende sætte en stopper for dette hærværk. Hvis ikke det var for den beklageligt indsvindende seriøsitet omkring min tråd, ville jeg spise jer én efter én. Pennen er mægtigere end sværdet - og det er min hobby at uskadeliggøre skvat som jer skriftligt, når I opfører jer tåbeligt. Jeg kunne give jer en kollektiv afklapsning af rang, men jeg vil hellere lade den komme snigende til sommer - med website og hele moletjavsen. Dér, vil det rigtig kunne mærkes indeni ![]() Indledningsvis lægger jeg ikke skjul på at vi skal til at starte webbureau op. Dette betyder at det endnu ikke er sket, men at det er forestående. Hvis andre skulle undre sig, skriver jeg fra min gmail, da vi hverken har website eller emailadresser endnu. Alle øvrige forhold i forbindelse med ansættelser forbliver i dialogen mellem jobsøgende og arbejdsgiver. Hvad havde I dog regnet med?! Det skal garanteret blive bekræftet af de jobsøgende, når vi får sorteret og svaret dem alle. Alle seriøse henvendelser vil selvsagt modtage svar på deres ansøgninger etc.. Sikke dog en farce I fik udviklet mit jobopslag til. I er forklaringen på hvorfor, det kaldes at "rotte" sig sammen. At det skulle vise sig, at et helt rottekuld af garvede fjolser skulle stå i vejen for at poste et seriøst jobopslag, ville jeg aldrig have troet. Men igen - man lærer hver dag. Det virker bare som om, at nogle ikke vil lære. Fido, din tåbe. Klik på mit link: http://www.google...A6tninger, acceptér og kapitulér! En ting har du dog ret i. Jeg er en rigtig flink fyr og de fleste har været meget begejstrede ved at arbejde sammen med mig. Så blev det alligevel til en lille kollektiv afklapsning. Enjoy ![]() Venlig hilsen Daniel Der er næppe nogen her på DTW der føler sig afklapset af dig - snarere underholdt. Det er altid morsomt når Curling-generationen fører sig frem uden at have far og mor med som back-up. Siden hvornår er google blevet en autoritet ud i det danske sprog?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/05-2010 17:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Primat1980 skrev: Hej Alle, Jeg er chokeret. Det tikker ind med ansøgninger og forespørgsler, mens en håndfuld garvede brugere af thai-dansk.dk repitativt og selvbekræftende ytrer sig om ting, de intet ved om. Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små. Jeres smålighed skulle I have ladet blive hjemme i Danmark. Trådens umiddelbart lavest begavede, Asda, kan dermed tilføje samme til listen over grunde til at starte virksomhed i Thailand fremfor Danmark. At nogle af jer tilsyneladende har haft dårlig erfaring med andre virksomheder, betyder intet for mit jobopslag. Det siger mere om jer og jeres dømmekraft. Jeg vil nu kontakte administrator og bede vedkommende sætte en stopper for dette hærværk. Hvis ikke det var for den beklageligt indsvindende seriøsitet omkring min tråd, ville jeg spise jer én efter én. Pennen er mægtigere end sværdet - og det er min hobby at uskadeliggøre skvat som jer skriftligt, når I opfører jer tåbeligt. Jeg kunne give jer en kollektiv afklapsning af rang, men jeg vil hellere lade den komme snigende til sommer - med website og hele moletjavsen. Dér, vil det rigtig kunne mærkes indeni ![]() Indledningsvis lægger jeg ikke skjul på at vi skal til at starte webbureau op. Dette betyder at det endnu ikke er sket, men at det er forestående. Hvis andre skulle undre sig, skriver jeg fra min gmail, da vi hverken har website eller emailadresser endnu. Alle øvrige forhold i forbindelse med ansættelser forbliver i dialogen mellem jobsøgende og arbejdsgiver. Hvad havde I dog regnet med?! Det skal garanteret blive bekræftet af de jobsøgende, når vi får sorteret og svaret dem alle. Alle seriøse henvendelser vil selvsagt modtage svar på deres ansøgninger etc.. Sikke dog en farce I fik udviklet mit jobopslag til. I er forklaringen på hvorfor, det kaldes at "rotte" sig sammen. At det skulle vise sig, at et helt rottekuld af garvede fjolser skulle stå i vejen for at poste et seriøst jobopslag, ville jeg aldrig have troet. Men igen - man lærer hver dag. Det virker bare som om, at nogle ikke vil lære. Fido, din tåbe. Klik på mit link: http://www.google...A6tninger, acceptér og kapitulér! En ting har du dog ret i. Jeg er en rigtig flink fyr og de fleste har været meget begejstrede ved at arbejde sammen med mig. Så blev det alligevel til en lille kollektiv afklapsning. Enjoy ![]() Venlig hilsen Daniel Kan du komme med nogle referencer?
Redigeret af Frank d. 13/05-2010 17:55 |
|
|
|
| Primat1980 |
Lagt på d. 13/05-2010 17:55
|
Fido skrev: Primat1980 skrev: Hej Alle, Jeg er chokeret. Det tikker ind med ansøgninger og forespørgsler, mens en håndfuld garvede brugere af thai-dansk.dk repitativt og selvbekræftende ytrer sig om ting, de intet ved om. Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små. Jeres smålighed skulle I have ladet blive hjemme i Danmark. Trådens umiddelbart lavest begavede, Asda, kan dermed tilføje samme til listen over grunde til at starte virksomhed i Thailand fremfor Danmark. At nogle af jer tilsyneladende har haft dårlig erfaring med andre virksomheder, betyder intet for mit jobopslag. Det siger mere om jer og jeres dømmekraft. Jeg vil nu kontakte administrator og bede vedkommende sætte en stopper for dette hærværk. Hvis ikke det var for den beklageligt indsvindende seriøsitet omkring min tråd, ville jeg spise jer én efter én. Pennen er mægtigere end sværdet - og det er min hobby at uskadeliggøre skvat som jer skriftligt, når I opfører jer tåbeligt. Jeg kunne give jer en kollektiv afklapsning af rang, men jeg vil hellere lade den komme snigende til sommer - med website og hele moletjavsen. Dér, vil det rigtig kunne mærkes indeni ![]() Indledningsvis lægger jeg ikke skjul på at vi skal til at starte webbureau op. Dette betyder at det endnu ikke er sket, men at det er forestående. Hvis andre skulle undre sig, skriver jeg fra min gmail, da vi hverken har website eller emailadresser endnu. Alle øvrige forhold i forbindelse med ansættelser forbliver i dialogen mellem jobsøgende og arbejdsgiver. Hvad havde I dog regnet med?! Det skal garanteret blive bekræftet af de jobsøgende, når vi får sorteret og svaret dem alle. Alle seriøse henvendelser vil selvsagt modtage svar på deres ansøgninger etc.. Sikke dog en farce I fik udviklet mit jobopslag til. I er forklaringen på hvorfor, det kaldes at "rotte" sig sammen. At det skulle vise sig, at et helt rottekuld af garvede fjolser skulle stå i vejen for at poste et seriøst jobopslag, ville jeg aldrig have troet. Men igen - man lærer hver dag. Det virker bare som om, at nogle ikke vil lære. Fido, din tåbe. Klik på mit link: http://www.google...A6tninger, acceptér og kapitulér! En ting har du dog ret i. Jeg er en rigtig flink fyr og de fleste har været meget begejstrede ved at arbejde sammen med mig. Så blev det alligevel til en lille kollektiv afklapsning. Enjoy ![]() Venlig hilsen Daniel Der er næppe nogen her på DTW der føler sig afklapset af dig - snarere underholdt. Det er altid morsomt når Curling-generationen fører sig frem uden at have far og mor med som back-up. Siden hvornår er google blevet en autoritet ud i det danske sprog? ![]() Det har været min intention at underholde hele vejen igennem. Det gør det mere fordøjeligt for læseren, når denne skal gnave sig igennem en sidelang afklapsning. Latterliggørelsen af dig står du efterhånden selv for. Ser du, jeg behøver ikke engang forsøge at være morsom herunder. "Google" blev optaget i det danske sprog som udsagnsord af Dansk Sprognævn for nylig. Du forsætter bare, hvor du slap, Einstein. /Daniel |
|
|
|
| Primat1980 |
Lagt på d. 13/05-2010 17:56
|
Frank skrev: Primat1980 skrev: Hej Alle, Jeg er chokeret. Det tikker ind med ansøgninger og forespørgsler, mens en håndfuld garvede brugere af thai-dansk.dk repitativt og selvbekræftende ytrer sig om ting, de intet ved om. Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små. Jeres smålighed skulle I have ladet blive hjemme i Danmark. Trådens umiddelbart lavest begavede, Asda, kan dermed tilføje samme til listen over grunde til at starte virksomhed i Thailand fremfor Danmark. At nogle af jer tilsyneladende har haft dårlig erfaring med andre virksomheder, betyder intet for mit jobopslag. Det siger mere om jer og jeres dømmekraft. Jeg vil nu kontakte administrator og bede vedkommende sætte en stopper for dette hærværk. Hvis ikke det var for den beklageligt indsvindende seriøsitet omkring min tråd, ville jeg spise jer én efter én. Pennen er mægtigere end sværdet - og det er min hobby at uskadeliggøre skvat som jer skriftligt, når I opfører jer tåbeligt. Jeg kunne give jer en kollektiv afklapsning af rang, men jeg vil hellere lade den komme snigende til sommer - med website og hele moletjavsen. Dér, vil det rigtig kunne mærkes indeni ![]() Indledningsvis lægger jeg ikke skjul på at vi skal til at starte webbureau op. Dette betyder at det endnu ikke er sket, men at det er forestående. Hvis andre skulle undre sig, skriver jeg fra min gmail, da vi hverken har website eller emailadresser endnu. Alle øvrige forhold i forbindelse med ansættelser forbliver i dialogen mellem jobsøgende og arbejdsgiver. Hvad havde I dog regnet med?! Det skal garanteret blive bekræftet af de jobsøgende, når vi får sorteret og svaret dem alle. Alle seriøse henvendelser vil selvsagt modtage svar på deres ansøgninger etc.. Sikke dog en farce I fik udviklet mit jobopslag til. I er forklaringen på hvorfor, det kaldes at "rotte" sig sammen. At det skulle vise sig, at et helt rottekuld af garvede fjolser skulle stå i vejen for at poste et seriøst jobopslag, ville jeg aldrig have troet. Men igen - man lærer hver dag. Det virker bare som om, at nogle ikke vil lære. Fido, din tåbe. Klik på mit link: http://www.google...A6tninger, acceptér og kapitulér! En ting har du dog ret i. Jeg er en rigtig flink fyr og de fleste har været meget begejstrede ved at arbejde sammen med mig. Så blev det alligevel til en lille kollektiv afklapsning. Enjoy ![]() Venlig hilsen Daniel Kan du komme med nogle referencer? ![]() Jeg skulle lige til at skrive "Din mor", men jeg må nok hellere lade være... /Daniel |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.