Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Bliver grænserne lukkede..
|
|
|
Lagt på d. 15/05-2010 13:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lukker grænserne mon hvis dette fortsætter. Jeg er i kbh nu og skal hjem d.1Juni men er bekymret om at grænserne bliver lukkede, hvis dette udvikler sig til en ´borgerkrigslignende´ situation. Vi ved jo ikke hvordan dette udvikler sig, men vil jo gerne vide sig sikker., ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 15/05-2010 14:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
kennyhawk skrev: Lukker grænserne mon hvis dette fortsætter. Jeg er i kbh nu og skal hjem d.1Juni men er bekymret om at grænserne bliver lukkede, hvis dette udvikler sig til en ´borgerkrigslignende´ situation. Vi ved jo ikke hvordan dette udvikler sig, men vil jo gerne vide sig sikker., ![]() vil nu tro at myndigherderne nok skal få alle falanger ud, inden det store blodbad, men jeg håber ikke at det sker det vil være skamplet på Thailands troværdighed trods alt. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/05-2010 14:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg tror Kenny skal den modsatte vej, når han skal hjem.![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/05-2010 14:42
|
|
hvor skulle de dog lukke grænserne |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 15/05-2010 14:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
det starten på en ny Vietnam lignende krig, med folk som stormer ambassaderne og hænger på helikopterne for at blive evakueret...Isanfolket vil jage falanger ud som franskmænd i Cambodia! ![]() ![]()
Redigeret af Jay d. 15/05-2010 14:56 |
|
|
|
| crh |
Lagt på d. 15/05-2010 15:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hvad der foregår her I BKK kan overhovedet ikke sammenlignes med Vietnam. Forstår overhovedet ikke hvad du mener |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 15/05-2010 15:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Jay skrev: Isanfolket vil jage falanger ud som franskmænd i Cambodia! den tror du da vel ikke selv på hva' ? Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/05-2010 15:24
|
|
de røde har entil flere gange sagt velkommen til thailand til falanger oppe på scenen, så sådanne forhold er der intet der tyder på ligenu, , |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 15/05-2010 15:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Nu , når de lukker grænsen for low-class turister , er det dejligt man har sin egen nøgle !![]() [img]http://www.renscochamber.com/img/general/MoneyKey.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 15/05-2010 15:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
hehe 3 skarpe i træk....troede min smiley virkede |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 15/05-2010 15:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Jay havde indsat en smiley - læg lige mærke til den.![]() |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 15/05-2010 15:40
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Nok lidt for tidligt at male "Louis Cyphre" på væggen! Hvis nogle vil jage folk ud, er det mere sandsynligt at de gule hofsnoge og buttkissers gør det... Det er da en led flok nationalister. ![]() Start evtl. med at smide alle fra Nana, Patpong, Soi Cowboy og Pattaya! PL "No matter how cleverly you sneak up on a mirror, your reflection always looks you straight in the eye." Redigeret af PL d. 15/05-2010 15:45 |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 15/05-2010 16:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 147 |
kennyhawk skrev: Lukker grænserne mon hvis dette fortsætter. Jeg er i kbh nu og skal hjem d.1Juni men er bekymret om at grænserne bliver lukkede, hvis dette udvikler sig til en ´borgerkrigslignende´ situation. Vi ved jo ikke hvordan dette udvikler sig, men vil jo gerne vide sig sikker., ![]() Som det ser ud lige nu er der ikke noget der peger i den retning. Krigen forgår inde i et mere eller lukket område af Bangkok ca. 2 x 2 km. Jeg tror ikke du har noget at bekymre dig for.
![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 15/05-2010 16:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Asda skrev: kennyhawk skrev: Lukker grænserne mon hvis dette fortsætter. Jeg er i kbh nu og skal hjem d.1Juni men er bekymret om at grænserne bliver lukkede, hvis dette udvikler sig til en ´borgerkrigslignende´ situation. Vi ved jo ikke hvordan dette udvikler sig, men vil jo gerne vide sig sikker., ![]() Som det ser ud lige nu er der ikke noget der peger i den retning. Krigen forgår inde i et mere eller lukket område af Bangkok ca. 2 x 2 km. Jeg tror ikke du har noget at bekymre dig for. ![]() # 4.
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 15/05-2010 16:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Start evtl. med at smide alle fra Nana, Patpong, Soi Cowboy og Pattaya! PL hvad fanden har vi gjort dig som bo Pattaya at vi skal forlade byen ![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 15/05-2010 17:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Kurt. Jeg tror vi er mange der er ved at vaere traette af dit raaben og skrigen.....samt din naertagenhed. Redigeret af Suk d. 15/05-2010 17:08 |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 15/05-2010 17:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Lad os da for HELVEDE få de grænser lukket Jeg gider sku snart ikke se flere falanger her måske er der nogle af alle i kloge der skal ud inden grænserne lukker så vil jeg gerne sige god tur til EU STATEN ![]() Mvh Moon
![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 15/05-2010 17:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
SUK Kan du ikke skrive noget tydelig og præsiv og gerne uddybe det noget bedre hvad du mener. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 15/05-2010 17:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg tvivler på at grænserne lukker så længe urolighederne begrænser sig til Bangkok. |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 15/05-2010 17:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Kurt du bliver sku snart vist ud af landet sammen med dine røde kumpaner god tur til EU STATEN
![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Lad os da for HELVEDE få de grænser lukket Jeg gider sku snart ikke se flere falanger her måske er der nogle af alle i kloge der skal ud inden grænserne lukker så vil jeg gerne sige god tur til EU STATEN 

Kurt du bliver sku snart vist ud af landet sammen med dine røde kumpaner