Se indlæg
 Udskriv debat
Minimum 2v lejlighed eller Villa i Pattaya....
pdrhan
Prøver igen - efter at have sumpet alle tidligere links igennem....
nogen der har et godt forslag til at leje en lejlighed minimum 2 soveværelser eller en villa i Pattaya eller Jomtien - skal afsted 23juni til 16juli i år(2010) - hotel med minimum stort familierum kan også bruges - er ikke interesseret i 2 seperate hotelværelser - det fås overalt...vi vil alle være sammen 3v og 2 børn...nogle forslag?
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

pdrhan
Slet ingen forslag?
Nogen der kender dette:
http://www.novapa.../index.php

Djengis
Personligt benytter jeg altid:

http://www.tacs.asia

Lejligheder i mange forsk størrelser - god service - og ærlig service.

Skriv evt e-mail til Dararat der er chef for det.
Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile

pdrhan
Djengis skrev:

Hej Djengis
tak for dit svar - har lige sendt en tacs en mail - imidlertid har jeg har fået et tilbud på 15000THB/UGE fra Ib Ottesen i The Residence Garden på en 3v lejlighed , kender dog ikke så meget til dem...siger det dig noget?
Redigeret af pdrhan d. 16/05-2010 12:08

Djengis
pdrhan skrev:

Hej Djengis
tak for dit svar - har lige sendt en tacs en mail - imidlertid har jeg har fået et tilbud på 15000THB/UGE fra Ib Ottesen i The Residence Garden på en 3v lejlighed , kender dog ikke så meget til dem...siger det dig noget?

Hej,
Jeg ved godt hvor det ligger, men det er noget fra Jomtien Beach hvor jeg formoder du vil holde til. Du kan ikke gå til stranden derfra.
Og 5 min til Walking Street er ikke på gå ben - men mere på motorcykel...

Jeg ville nok ikke definerer det som det mest børne egnet sted.

Du skal jo have børnene med på Jomtien Beach - ikke pattaya city og ikke Dongtan Beach jo.

Egenligt ville noget længere ude på Jomtien nok være mest velegnet.

Mvh

Fido
pdrhan skrev:
Djengis skrev:

Hej Djengis

Jeg har engang lejet en 2v i Residence Garden, og det var ganske udemærket. Busserne stopper lige udenfor så det tager kun et par minutter at komme til stranden. Forøvrigt havde de Thailands bedste Club Sandwich - langt bedre end dem man får på de dyre BKK hoteller Smile
One man's ceiling is another man's floor

pdrhan
Djengis skrev:
pdrhan skrev:

Hej Djengis

Hej,
Jeg ved godt hvor det ligger, men det er noget fra Jomtien Beach hvor jeg formoder du vil holde til. Du kan ikke gå til stranden derfra.
Og 5 min til Walking Street er ikke på gå ben - men mere på motorcykel...

Jeg ville nok ikke definerer det som det mest børne egnet sted.

Du skal jo have børnene med på Jomtien Beach - ikke pattaya city og ikke Dongtan Beach jo.

Egenligt ville noget længere ude på Jomtien nok være mest velegnet.

Mvh

Strand er vi ligeglade med da vi hellere vil bade i pool og dem er der 2 af på RG - tror forøvrigt nu jeg har været der engang og spise på Captains Corner - så stedet er vidst ok , og der skulle køre baht busser udenfor hele tiden ind til selve pattaya....overvejer lige hvad vi gør , men er raten på 15K THB/uge ok?

Djengis
pdrhan skrev:

Strand er vi ligeglade med da vi hellere vil bade i pool og dem er der 2 af på RG - tror forøvrigt nu jeg har været der engang og spise på Captains Corner - så stedet er vidst ok , og der skulle køre baht busser udenfor hele tiden ind til selve pattaya....overvejer lige hvad vi gør , men er raten på 15K THB/uge ok?

Altså skal i kun have den 1 uge er det ikke så galt - forudsat det er med el og vand.

Skal i bo der længere er det lige i overkantet.
Du kan få 1 måned på det høje comdotel lige i på hjørnet at jomtien beach road og traprasit rd for ca 45.000 for 179m2

Mvh.

pdrhan
Djengis skrev:
pdrhan skrev:

Altså skal i kun have den 1 uge er det ikke så galt - forudsat det er med el og vand.

Skal i bo der længere er det lige i overkantet.
Du kan få 1 måned på det høje comdotel lige i på hjørnet at jomtien beach road og traprasit rd for ca 45.000 for 179m2

Mvh.

3 uger har vi tænkt os , ville have været i BKK men det er sgu nok risky business nu....:-)

Spring til debat: