Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
PL
vi er da alle enige om at han kom til magten, ved noget der mest minder om en skueproces, NATTY siger så at afstemningen forgik efter thailovgivning, og det er jo rigtigt nok…
At en domstol ikke griber ind og erklærer hans parti for ulovligt, pga. de ellers klare korruptions anklager der er mod demokrat partiet, er mig uforståeligt.
Undskyld mit indlæg uden for tråden:
Mine gode Thailandske venner i bangkok bor ikke i de berørte områder. De bor i byen men mærker intet til balladen. Deres hverdag er ikke berørt - de arbejder som normalt, min gode kammerat tager ud og spiller golf som normalt i fritiden.
Jeg bor på frederiksberg og når der er uroligher og skyderi på nørrebro, det noget jeg ser på nyhederne i TV, jeg mærker intet til det, selv om det sker få kilometer herfra.
Mange Thaier har det på samme måde med det der sker iøjeblikket.
Husk på at bangkok er en meget stor by.
Mvh Chingchok
Redigeret af CHINGCHOK d. 17/05-2010 01:37
Jeg kan ikke forstå at de 5-6 eksperter her på DTW omkring Thailand´s indenrigs politik ikke bliver spurgt til råds om hvordan man løser problemet, for de ved alt de sidste ca 6 uger har de kloget sig her på siderne,intet inlæg har sluppet for de disse kloge åger´s analyser, og hvis nogen prøver at sige noget imod disse, bliver de haglet ned ( som jeg sikkert også bliver) men det tager jeg sgu med.
Jeg bor 12 kilometer fra det urolige område, og jeg mærker heller intet til uroen. Min dagligdag går som sædvanligt. I morgen tirsdag får jeg besøg af danskere der har været her før, heller ikke de er de mindste nervøs for urolighederne.