Se indlæg|
Nye huse til langtids udlejning i Chalong.
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 18/04-2010 16:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 191 |
Til dem som pt. ikke kan flyve til Danmark og må regner med at blive I Thailand for lang tid eller ikke vil bo I Bangkok I disse røde tider . Jeg er netop ved at få færdig gjort 8 nye huse til lang tids udlejning fra næste måned. Samme type og inventar som de 10 andre som blev færdig sidste år men kun med et soveværelse og derfor kun 13000 baht per måned. Se mere på min hjemmeside. Billederne er og dog ikke klar endnu. Mvh. Gorm |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 18/04-2010 20:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Ser fint ud syntes jeg. Fornuftig pris også. Næste gang vi skal til phuket vil jeg da kigge forbi :-) Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 18/04-2010 20:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Som den sædvanlige "Devil's Advocate" har jeg følgende spørgsmål: Hvordan er sikkerheden i "The wild and crazy South"? Såvidt jeg kan forstå er Policen mere interesseret i at hæve 200 Baht ved at knalde folk uden styrthjelm end at hjælpe med prævention og opklaring af indbrud og andre forbrydelser. Men billigt er det da for et hus, helt sikkert. Har Suk ikke boet i Chalong? Suuuuk?! Kommentar... PL Redigeret af PL d. 18/04-2010 20:39 |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 19/04-2010 16:02
|
|
phitsanulok du er meget velkomme at kikke forbi og jeg kan gi dig en rundtur. Vi har skam også lagt meget arbejde og sjæl i projektet. I næste måned kommer der nye billeder på hjemmeside. PL. Der er få bestemte steder politiet stopper både Thai og farang uden hjelm eller kørekort. Personligt syndes jeg det er helt OK. men desværre jagter de ikke dem som køre sindssygt i trafikken. I Bangkok er min erfaring man ikke kan gøre for meget galt i trafikken uden at blive stoppet. Har ikke nogen erfaring i det kriminelle miljø eller kender politiet så godt og ej heller til nogle indbrud i vores område. Syndes Phuket er et sikkert sted hvis man opføre sig ordentlig. Selvfølgelig er der nogle overskrifter nogle gange men jeg er nok 10 gange mere sikker her end en tur gennem Københavns gader lørdag aften.
Redigeret af Gamba d. 19/04-2010 16:04 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 20/04-2010 13:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
OK, jeg mente nu heller ikke at det var nødvendigt med kendskab til det kriminelle miljø for at finde ud af hvor meget kriminalitet der sker i Chalong og omegn. Vel tilstrækkeligt at læse de lokale aviser? http://www.phuket...e8320.html “The case in Chalong of the German being stabbed to death began when the German didn’t notice the Thais’ bike and nearly crashed into them,” he said. http://phuketwan....tle-12289/ http://phuketwan....est-11226/ Hegn og kamera overvågning vil nok være en god ide. PL |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 20/04-2010 17:52
|
|
Selvfølgelig må der jo ske noget gange en gang imellem men ikke mere end andre steder. Har aldrig selv været tæt på noget rigtig voldsomt andet end tsunami. Når jeg læser Danske aviser ser det jo også voldsomt ud at leve i København eller Bangkok for den sags skyld. For det mest er det jo alligevel meget fredeligt og en avis er nok ikke den bedste kilde hvordan det er at leve et sted.
|
|
|
|
| mariarubin36 |
Lagt på d. 20/05-2010 02:39
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Hej Skal til Thailand i start juni 2010 og leder efter et dejligt dted at bo hvor jeg kan være i et par måneder til jeg finder ud af om jeg vil blive i et par år.....kan du skrive en hjemmeside hvor jeg kan se mere om husene ...lyder rigtig lækkert....og prisen også med venlig hilsen Maria Rubin |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 20/05-2010 02:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
mariarubin36 skrev: Hej Skal til Thailand i start juni 2010 og leder efter et dejligt dted at bo hvor jeg kan være i et par måneder til jeg finder ud af om jeg vil blive i et par år.....kan du skrive en hjemmeside hvor jeg kan se mere om husene ...lyder rigtig lækkert....og prisen også med venlig hilsen Maria Rubin Der er et link under Gamba's indlæg. Du kan også bruge denne her: http://welcome-in... One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| mariarubin36 |
Lagt på d. 20/05-2010 02:55
|
Hejsa Fido tusind tak for dit hurtige svar....har fundet det og tusind mange tak.....virker dog lidt køligt altsår indretningen hvis man skal være der i en længere periode...men det kan man vel også selv ændre lidt ved med blomster billeder osv....med venligst Maria Rubin |
|
|
|
| mariarubin36 |
Lagt på d. 20/05-2010 15:03
|
Gamba skrev: Til dem som pt. ikke kan flyve til Danmark og må regner med at blive I Thailand for lang tid eller ikke vil bo I Bangkok I disse røde tider . Jeg er netop ved at få færdig gjort 8 nye huse til lang tids udlejning fra næste måned. Samme type og inventar som de 10 andre som blev færdig sidste år men kun med et soveværelse og derfor kun 13000 baht per måned. Se mere på min hjemmeside. Billederne er og dog ikke klar endnu. Mvh. Gorm Kære Garba Jeg planlægger en at tage til thailand phuket i start juni i en længere periode for at se om det er noget jeg vil de næste mange år...jeg er 37 år (førtidspensionist) pga en stor ryg operation...kunne du fortælle mig om du evt har noget ledigt i juni 2010 har set billeder på din hjemmeside og det ser jo dejligt ud.....og evt hvordan vi så evt planlægger det med venlig hilsen Maria Rubin |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 20/05-2010 16:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
mariarubin36 skrev: Gamba skrev: Til dem som pt. ikke kan flyve til Danmark og må regner med at blive I Thailand for lang tid eller ikke vil bo I Bangkok I disse røde tider . Jeg er netop ved at få færdig gjort 8 nye huse til lang tids udlejning fra næste måned. Samme type og inventar som de 10 andre som blev færdig sidste år men kun med et soveværelse og derfor kun 13000 baht per måned. Se mere på min hjemmeside. Billederne er og dog ikke klar endnu. Mvh. Gorm Kære Garba Jeg planlægger en at tage til thailand phuket i start juni i en længere periode for at se om det er noget jeg vil de næste mange år...jeg er 37 år (førtidspensionist) pga en stor ryg operation...kunne du fortælle mig om du evt har noget ledigt i juni 2010 har set billeder på din hjemmeside og det ser jo dejligt ud.....og evt hvordan vi så evt planlægger det med venlig hilsen Maria Rubin Du kan kontakte ham på E-mail: |
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 20/05-2010 17:35
|
|
Hej Maria Rubin. Du skal være meget velkommen. De nye huse er fuldt møbleret med bl.a. køleskab, keramisk kogeplade, TV o.s.v. Kabel TV samt Wi-Fi Internet som er inkluderet i huslejen og selvfølgelig fri brug af swimmingpool. Hvis du ønsker rengøring eller tøjvask service kan vi også det. Prisen på de nye huse er 13000 baht per måned ved lang tids leje og med en gennemsnitlig udgift til forbrug af aircondition og vand på ca. 1500 baht per måned. Depositum er 30.000 baht ved kontrakt underskrivelse og månedsvis forudbetalt husleje. Nu ved jeg ikke præcis hvornår du skal bruge huset men du er velkomme til at ringe når du kommer herned på mobil 089 475 1200 og aftale nærmere eller lave kontrakt før du kommer herned via email. Med venlig hilsen Gorm |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og må regner med at blive I Thailand for lang tid eller ikke vil bo I Bangkok I disse røde tider

i det kriminelle miljø eller kender politiet så godt og ej heller til nogle indbrud i vores område. Syndes Phuket er et sikkert sted hvis man opføre sig ordentlig. Selvfølgelig er der nogle overskrifter nogle gange men jeg er nok 10 gange mere sikker her end en tur gennem Københavns gader lørdag aften.