Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nu skal jeg jo til phuket i juni måned og har i de sidste 2 uger tjekket vejkortet hver dag der er jo dejligt varmt men ikke en eneste dag har jeg set en sol på kortet i de 14 dage jeg har kigget på 5 døgns prognosen...er det normalt i thailand i de her måneder med regn og så lidt sol.....vil jo også gerne vide om det er nødvendigt med gummistøvler ....hm godt der så er varmt ...håber på nogle svar knus fra maria
Idag til morgen regnede det da jeg var ude at køre det var faktisk koldt. det var dejligt lige at få lidt kulde fra andet end en maskine.
Men, med hensyn til sol er det ikke det bedste tidspunkt rent solmæssigt. det er regntid snart. men regntid er ikke ensbetydende med intet sol. men tjek DMI. de har faktisk et oversigtskort der er let at tolke.
http://servlet.dm...=800066002
men hvis det er solferie ville jeg anbefale en anden periode.