Se indlæg
 Udskriv debat
Ring BILLIGT til Thailand - Voium
vandango
Har rodet lidt med VoipDiscountprogrammet, kan kun bruge mit logon i Danmark.
Skal åbenbart oprette en ny konto, hvis jeg vil bruge programmet her i Thailand.
Men jeg kan stadig ringe fra deres hjemmeside, idet jeg på hjemmesiden kan ændre mit mobilnummer.
Da venner i Danmark lige skal hjem fra arbejde samt få noget aftensmad, passer det fint med at jeg alligevel er på hotellet.

ingolf
vandango skrev:
Har rodet lidt med VoipDiscountprogrammet, kan kun bruge mit logon i Danmark.
Skal åbenbart oprette en ny konto, hvis jeg vil bruge programmet her i Thailand.
Men jeg kan stadig ringe fra deres hjemmeside, idet jeg på hjemmesiden kan ændre mit mobilnummer.
Da venner i Danmark lige skal hjem fra arbejde samt få noget aftensmad, passer det fint med at jeg alligevel er på hotellet.

Du kan godt bruge din "gamle" konto--det har jeg selv gjordt i TH.

Det er jo så og sige samme internet du logger ind på, så både PC'en VD-programmet er ligeglad med hvor du er i verden.

At det TH-landske internet så ikke er noget at råbe hurra for, er en anden sag. Med en dårlig forbindelse hakker programmet (samtalen) en del, og engang imellem bliver du smidt av, eller kan slet ikke komme igennem.

Med programmet ringer du det danske fastnet gratis, og danske mobiler koster ca 60öre/minut.
.
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

vandango
Har en 2/2 mbit linie der funggerer fint. Bliver da også jævnligt spurgt om jeg er tilfreds, hvilket jeg så absolut er. Samtaler funggerer fint, lige så godt som når jeg ringer fra Danmark.
Men det er godt nok underligt, at selve VD-programmet ikke vil acceptere mit bruger/password.

ingolf
Det må väre fordi du anvender forkert brugernavn/password!!

Har du ikke sparet mailen med disse oplysninger, så du kan kontrollere det??

Om du er sikker på at brugernavn/password er korrekte, kan det väre programmet som er gået i kage--men så er det bare at tage det väk, og indstallere det på nyt, og så logga ind med dine gamle opgifter.

Det virker--har selv gjordt det på en stationäre, og din konto/penge og dine kontakter forsvinder ikke--alt det ligger jo ikke på PC'en, og disse oplysninger er knyttet til dit brugernavn/password
.
Redigeret af ingolf d. 25/11-2009 08:24
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Lung Yao
vandango skrev:
Har en 2/2 mbit linie der funggerer fint. Bliver da også jævnligt spurgt om jeg er tilfreds, hvilket jeg så absolut er. Samtaler funggerer fint, lige så godt som når jeg ringer fra Danmark.
Men det er godt nok underligt, at selve VD-programmet ikke vil acceptere mit bruger/password.
Har du prøvet at installere den sidste melding om opdatering af en "ny version" af VD som popper op i tide og utide her de sidste par måneder ?
Så kan du lige så godt afinstallere VD, og download programet på ny. Din konto ville stadigt være gældende. Både undertegnede og en bekendt havde en frygteligt mas med den opdatering. Nu virker det som det skal.
Men det kunne være at du skal afinstallere programet som din PC i DK første.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

vandango
Nu virker programmet, skulle blot logge på utallige gange før det lykkedes.

Eigil
Er der nogle der har prøvet "[url]Voipzoom.com[/url]", der koster 2,50 euro pr. måned og så ser det ikke ud til der er noget max, hvor mange minutter man bruger??????????

Eigil
Redigeret af Eigil d. 27/01-2010 22:26

hfb
Eigil skrev:
Er der nogle der har prøvet "[url]Voipzoom.com[/url]", der koster 2,50 euro pr. måned og så ser det ikke ud til der er noget max, hvor mange minutter man bruger??????????

Eigil

Som jeg læser det er der ingen max. Men jeg har kigget på deres hjemmesiden en anden gang og kan huske der stod 5 timer pr uge.

Det er samme selskab som dem der driver voip-discount (BETAMAX). Derfor tror jeg det har samme "kvalitet" Wink
Vi bruger selv voip-discount og klager ikke. Kvaliteten er bedre end prisen Grin

zerocall
Hej Alle sammen

Vi har lanceret en helt ny mobil service hvorfra i kan ringe til thailand (fastnet og mobil) helt gratis samt 60 andre destinationer i verden. I skal blot ringe ind til vores på 25998899. Det vil koste en normal mobil takst at ringe til vores hoved nummer men derefter er opkaldet til thailand helt gratis. Der er INGEN tilmelding, pinkode, optankning eller skjulte omkostninger. I kan benytte servicen med det samme. Såfremt i har abonnement med gratis taletid vil i kunne benytte dette til at ringe gratis til thailand også.

Har i brug for at se flere informationer så kan i finde dette på vores hjemmeside: www.zerocall.com.

VIP
zerocall skrev:
Hej Alle sammen

Vi har lanceret en helt ny mobil service hvorfra i kan ringe til thailand (fastnet og mobil) helt gratis samt 60 andre destinationer i verden. I skal blot ringe ind til vores på 25998899. Det vil koste en normal mobil takst at ringe til vores hoved nummer men derefter er opkaldet til thailand helt gratis. Der er INGEN tilmelding, pinkode, optankning eller skjulte omkostninger. I kan benytte servicen med det samme. Såfremt i har abonnement med gratis taletid vil i kunne benytte dette til at ringe gratis til thailand også.

Har i brug for at se flere informationer så kan i finde dette på vores hjemmeside: www.zerocall.com.

------------------------------

Uden at mistænkelig gøre udbyder, kunne jeg godt tænke mig, at vide hvor "forretningen" ligger i
dette koncept?

Det er vel ikke et filantropisk foretagende?

>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Peder1968
zerocall skrev:
Hej Alle sammen

Er der nogen der har prøvet ovenstående og hvis ja, hvilken kvalitet er det så i?

zerocall
Hej Alle sammen

Der er intet fusk eller lignede i dette koncept.

Det er faktisk meget simpelt. Løsningen fungere ved at man ringe til et helt alm. dansk mobil nummer. I betaler kun et normal dansk mobil takst. hvis i har gratis minutter så betaler i ikke noget ud over jeres abonnement.

I kan jo prøve, der er jo ingen binding, registering eller ligende. Hvis i har adgang til at se jeres forbrug, så ville i også kunne se at i kun betaler normal mobil takst.

mvh

Michael - Zerocall
Redigeret af zerocall d. 21/05-2010 12:05

keniko
zerocall skrev:
Hej Alle sammen

Det er faktisk meget simpelt. Løsningen fungere ved at man ringe til et helt alm. dansk mobil nummer. I betaler kun et normal dansk mobil takst. hvis i har gratis minutter så betaler i ikke noget ud over jeres abonnement.

I kan jo prøve, der er jo ingen binding, registering eller ligende. Hvis i har adgang til at se jeres forbrug, så ville i også kunne se at i kun betaler normal mobil takst.

mvh

Michael - Zerocall

Jeg benytter i dag Lebara... og har lige været inde og tjekket jeres hjemmeside her står der at man betaler 2 kr. pr min + ens eget opkaldsafgift og taksten for sit nuværende selskab??

Der er intet nævnt at man kun betaler sin egen mobil takst, skulle dette dog være tilfældet, er det da en oplagt løsning når man har 5 timers gratis taletid, som man idag ikke benytter sig af..

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

zerocall
keniko skrev:
zerocall skrev:
Hej Alle sammen

mvh

Michael - Zerocall

Jeg benytter i dag Lebara... og har lige været inde og tjekket jeres hjemmeside her står der at man betaler 2 kr. pr min + ens eget opkaldsafgift og taksten for sit nuværende selskab??

Der er intet nævnt at man kun betaler sin egen mobil takst, skulle dette dog være tilfældet, er det da en oplagt løsning når man har 5 timers gratis taletid, som man idag ikke benytter sig af..

K.

hej k

"Jeg benytter i dag Lebara... og har lige været inde og tjekket jeres hjemmeside her står der at man betaler 2 kr. pr min + ens eget opkaldsafgift og taksten for sit nuværende selskab??"

Jeg håber at du mener at du har set på lebaras hjemmeside.. på vores hjemmeside www.zerocall.com - der der ikke noget omkring at man betaler 2 kr. pr. min for at ringe til thailand.. det er helt gratis..

Yup du har ret i at det vil helt klart være en super løsning hvis man allerede havde en abonnements pris på 299dkk hvor man kunne tale 60 timer gratis til alle fastnet og mobiler i dk, for så vil det også være gratis at ringe til Thailand via zerocall

mvh

Michael - zerOcall

aksmoe
Jeg ringer 2 gange om dage, 250 dage om året, det koster 1,44 kr. pr. dag + omkostning til bredbånd, jeg må dog så kun ringe i 6 timer pr dag Grin

Så jeg behøver ikke andre selskaber (Skype)
Cool

keniko
zerocall skrev:
keniko skrev:
zerocall skrev:
Hej Alle sammen

mvh

Michael - Zerocall

K.

hej k

"Jeg benytter i dag Lebara... og har lige været inde og tjekket jeres hjemmeside her står der at man betaler 2 kr. pr min + ens eget opkaldsafgift og taksten for sit nuværende selskab??"

Jeg håber at du mener at du har set på lebaras hjemmeside.. på vores hjemmeside www.zerocall.com - der der ikke noget omkring at man betaler 2 kr. pr. min for at ringe til thailand.. det er helt gratis..

Yup du har ret i at det vil helt klart være en super løsning hvis man allerede havde en abonnements pris på 299dkk hvor man kunne tale 60 timer gratis til alle fastnet og mobiler i dk, for så vil det også være gratis at ringe til Thailand via zerocall

mvh

Michael - zerOcall

Hmmm... Michael jeg brugte dit link fra den anden tråd, hvor der står afgifter + 2 kr. på jeres hjemmeside. Men den nye link giver en opdaterede hjemmeside nu hvor gratis opkald er nævnt. Jeg vil teste dette.

Mvh

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

zerocall
aksmoe skrev:
Jeg ringer 2 gange om dage, 250 dage om året, det koster 1,44 kr. pr. dag + omkostning til bredbånd, jeg må dog så kun ringe i 6 timer pr dag Grin

hej Aksmore

Det er også helt ok.. folk er jo velkommen til at bruge de løsninger som passer dem bedst. Vi ønsker bare at informerer omkring vores løsning, idet det var billigere, og hvis man íkke lige er i nærheden af wifi eller internet jamen så skal man ikke betale dyre penge for at ringe til thailand såfremt man ikke lige har lebara.. Så kan man benytte vores løsning og det vil koste det samme som at ringe i dk.

mvh

Michael - zerOcall

zerocall
keniko skrev:
zerocall skrev:
keniko skrev:
zerocall skrev:
Hej Alle sammen

mvh

Michael - Zerocall

K.

hej k

mvh

Michael - zerOcall

Hmmm... Michael jeg brugte dit link fra den anden tråd, hvor der står afgifter + 2 kr. på jeres hjemmeside. Men den nye link giver en opdaterede hjemmeside nu hvor gratis opkald er nævnt. Jeg vil teste dette.

Mvh

K.

Hej K

Det lyder super, jeg håber at du bliver tilfreds og vil dele din mening omkring hvordan det er gået her på forum.

Mht. kvalitet og prisen. :-)

zerocall
Godmorgen alle

Så har vi prøvet at lave en lille demo omkring hvordan man skal benytte vores produkt
Det er ikke helt proffessionelt, men giver et godt indblik hvordan produktet fungerer.

God fornøjelse
Michael - zerocall

styrt3
aksmoe skrev:

med skype ka du oprette lande abbonoment, det koster 330 kr om året for fri tale til mobil og fastnet i thailand !
http://www.yeha.dk/

Spring til debat: