Se indlæg
 Udskriv debat
lære at tale thai
kunst
leder efter en cd/ordbog fra thai til dansk,er der der nogle her på siden der kan hjælpe,har kun været her ½ år,men læst mange visdoms ord,er 60 år og tager til thailand i dec.
var der i april,men,for mange problemer,så vi tog til koh chang.
men til dec.
så skal det være.
og ravee,52 år
så ikke kuvøse guf

jesperfrb
cdrom isbn 1-862-21040-3
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Ja god fornøjelse med sproget...det er svært...jeg vil ikke gøre mig til mester overhovedet,men kan dog føre dagligdags samtaler...men start med begynderbøger med cd, og lær ALT udenad...der er ingen ord der ligner vores ..så ren udenadslære...Wink, held og lykke, der er mange på siden her der mestre sproget.....jeg er misundelig,,,men det kommer en dag...
Redigeret af d. 31/05-2010 23:40

natty
Ja thai er svært at lære. Gik på et kursus på Sprogskolen. Det var ganske godt, selvom det var for kort. Trin 1. En ting lærte jeg dog: Lær det som et nyfødt barn, og spørg ikke hvorfor dit og dat. Jeg tror det skal læres som en baby uden sprog. Men måske er jeg selv for gammel til at lære nyt. :-)

joeb68
Talk now er en god begyndelse , kan lånes på bibloteket

Thai-dansk ordbog af Viggo Brun ISBN87-984722-0-0

Det bedste "lær selv kursus" synes jeg er colloquial THAI, ISBN 0-415-09574-3, er både bog og cassette/cd-rom
Redigeret af d. 01/06-2010 07:07

Silpakorn
men er det ikke nemmere hvis man tager noget kursus? Når man har spørgsmål,så er man sikker på at det bliver forklares.

Man kan selvfølgelig lyder til nogle cd'er derhjemme, men hvem vil man så spørge hvis man ikke kan forstår det ;p

en sydthai på CBS

Payanak
www.bangkokbooks.com sælger en dansk thai parlør, der er god for nybegyndere. De tilhørende cd'er gør det muligt at lære thai fra dansk.

Spring til debat: