Se indlæg
 Udskriv debat
Familiesammenføring.
keniko
Hej alle

Jeg har lige på et andet forum, læst om en som har fået afslag på sin FS pga. aldersforskel på 18 år!

Jeg afventer iøjeblikket min FS med min kone. Jeg er 40 år, hun er 25 år. Dvs. 15 år´s aldersforskel. Havde ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig dette evt. kunne blive et problem(juridisk).

Nogle meninger eller erfaringer fra jer.

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

sattahip
Ja, nogle gange forstår man ikke rigtig hvad der sker, for der er da mange dansk/dansk ægteskaber, som der også er stor aldersforskel på, og jo ældre man bliver, så er det da mere legitimt. Hvorfor skal en myndighed bestemme om man er forelsket eller ej??
For mit eget vedkommende, så er jeg åbenbart heldig, for der er 20 års forskel imellem mig og min kone, 60/40, der var ingen problemer, alt blev godkendt i første hug. Vi har det bare skønt sammen og ingen af os hverken tænker eller mærker aldersforskellen. Og hendes søn på 12 er lykkelig, endelig en far, som han kan støtte sig op af.
Håber at det vil gå jer godt.
Hilsen Sattahip

L
ca 21 år forskel hos os...49/28 lige nu
og vi har fået vores OK her i 2010.

Mon ikke der er noget andet "galt"i omtalte sag ?
Feks at hun er under 25 år...eller noget med boligkrav eller andet som driller ?

keniko
L skrev:
ca 21 år forskel hos os...49/28 lige nu
og vi har fået vores OK her i 2010.

Mon ikke der er noget andet "galt"i omtalte sag ?
Feks at hun er under 25 år...eller noget med boligkrav eller andet som driller ?

Jo det er også min tanke, at der er andet der stikker bag. Det har jeg også tilkendegivet som svar.

Jeg blev bare lidt forundret over eksemplet, da jeg ikke havde hørt om det før. Samtidig med at jeg laver en FS med min kone..Smile

Mvh

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

jesperfrb
Der kan være mange grunde til det afslag, men det var det letteste at skrive som afslag. Kunne jo feks være den tid de har kendt hinanden, eller hvor meget tid manden har brugt i Thailand osv.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: