Se indlæg
 Udskriv debat
slanger
keniko
Bjarne skrev:
Det er min fornemmelse, at nogle morer sig vældigt her. Men hvad med lige at give et ordentligt svar til en person, der spørger seriøst og meget gerne vil undvære slanger?
Der er IKKE slanger og kryb overalt, som nogle morsom-wannebes muntrer sig med.
kiml scorer max.-point for eneste korrekte og seriøse svar: Slanger holder sig helst væk fra beboede områder, og hvis de forvilder sig ind i Patong, er det en fejl. Det kan forekomme, men sjældent.
Lad være med at lade frygten spolere din oplevelse.

Det må stå for din regning Bjarne, men uden morskab: DER ER SLANGER OG KRYB ALLE STEDER.

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

sabai sabai
Hvis man vil undgå slanger i thailand , kan det stærkt anbefales at opholde sig det meste af tiden på en såkaldt Ice-bar.

Ps: Selv ens egen medbragte anaconda, bliver til en lille ufarlig bukseorm.Wink

media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/26/61/c7/ice-bar-3.jpg
Redigeret af sabai sabai d. 31/05-2010 22:59
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

natty
Jeg må nu krybe til korset, der er slanger og kryb alle steder, selvom de mest undgår mennesker, så du ikke ser dem. Dog ville jeg ikke være så bekymret for slanger. men mere for andet kryb og insekter. Duengefever er via myg ganske udbredt, også i storbyerne. For ikke at nævne rotter som springer rundt i Bangkoks gader, med alle mulige sygdomme, når det torden regner og kloakkerne er oversvømmet. Hvad jeg vil foretrække?, en rotte på bordet eller en slange på gulvet? Nok det sidste, men det hjælper jo desværre ikke hvis man lider af slangefobi. Men jeg forstår dig, jeg lider nemlig af kakkerlak fobi, og dem er der rigtigt mange af på gader og stræder. Jeg får desværre en mærkelig lystfølelse og skam når jeg hører dem kvase under mine fødder. Jeg ved det er sygt.
Joker ikke, men slangerne i havet er også meget farlige, og blev ret forskrækket over at få at vide, at jeg næsten havde svømmet ved siden af en. Vi dykkede nu, så det var ikke på det lave vand.
Det jeg har skrevet er i den bedste mening, så tag det ikke ilde op, at jeg prøver at være lidt humoristisk.

alimik
Tak for ale svarene,håbede på at de ikke var i selve patong,men vidste nok inderst inde at det var ønsketænkning.Håber bare aldrig at støde på nogleWink

Spring til debat: