Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
The Suvarnabhumi Airport Rail Link
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/06-2010 18:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Og stationen ligger ikke tæt på terminalbygnigen i lufthavnen!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 02/06-2010 21:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Hvor ligger den helt præcist? Kan ikke finde den på lufthavnens eget kort http://www.bangko...om/node/14 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 03/06-2010 00:45
|
|
Du starter med en Taxa til Lat Krabang, ud af vej 31, der møder du så sky-train, og hvis der er nogen der syntes det er tæt på lufthavnen, så undskylder jeg mange gange! Udover det skulle prisen til BKK blive 150 bath! Så 2 personer så er turen ind til centrum billigere med Taxa
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 03/06-2010 10:16
|
Det var en overraskelse! Hvordan kan de kalde det et airport link, når den ikke går helt ud til lufthavnen. Jeg troede, at det var som i Kastrup. Bevares, en lille gåtur, som fx i Madrids lufthavn er ok, men i BKK er det altså ikke et tog til lufthavnen... |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 03/06-2010 11:18
|
|
Nej, men der skulle kommme schuttle buses på et tidspunkt, men husk TIT
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 03/06-2010 12:11
|
jesperfrb skrev: Nej, men der skulle kommme schuttle buses på et tidspunkt, men husk TIT ![]() TIT ???? |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 03/06-2010 12:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
TIT = This Is Thailand... |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 03/06-2010 15:06
|
|
undskylder, min forkortelse, men takker "hsn" for at rode bod på den
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 03/06-2010 15:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Bernard Trink - også kaldt 'the Nite Owl - som i en lang årrække skrev om Bangkoks natteliv afsluttede altid sine artikler med kommentaren: TIT Redigeret af maik d. 03/06-2010 15:33 |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 03/06-2010 18:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
jesperfrb skrev: undskylder, min forkortelse, men takker "hsn" for at rode bod på den ![]() Den skal man kende, så fint den kom på plads ![]() |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 03/06-2010 19:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Stil Jer nu ikke for godt i kø, så bliver I trætte og kommer for sent til flyet. Der har været nogle gratis testkørsler i denne uge, men åbningen er først senere. Jeg er ret sikker på at have set at skinnerne følger motorvejen helt rundt i svinget og ind mod lufthavnsbygningen, hvor de forsvinder stille og roligt ned i jorden. Med Lat Krabang som næstsidste station inden lufthavnsstationen. "Suvarnabhumi Station This is an underground station, part of which is under Suvarnabhumi Airport Terminal and passengers can access the airport from the station and hotel connection point. It has various facilities such as elevator, escalator, ramp, etc" http://airportrai...index.html |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 03/06-2010 20:35
|
"Suvarnabhumi Station This is an underground station, part of which is under Suvarnabhumi Airport Terminal and passengers can access the airport from the station and hotel connection point. It has various facilities such as elevator, escalator, ramp, etc" http://airportrai...index.html [/quote] Ja, det lyder mere rigtigt. Tak for lidt fakta! |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 04/06-2010 05:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
The Airport Rail Link’s trial run with a non-stop service from Phaya Thai station to Suvarnabhumi airport operates from 7am to 10am and 4pm to 7pm, Monday to Friday. The train leaves every 20 minutes and the trip takes 25 minutes. For et par dage siden stod der yderligere i Bangkok Post, at denne 'trial run' vil foregå helt frem til den officielle åbning i midten af August. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.