Se indlæg|
Er opgaven for stor, jeg ved det ikke.
|
|
| Suk |
Lagt på d. 06/06-2010 13:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Som mange af jer sikkert har laest i en tidligere traad, er der en mand i Chang rai, manden som hedder Carsten er syg, han har lungekraet og paa vej over paa den anden side.....vi har saa paataget os at take care the man, da vi ikke mener at det er vaerdigt at doe paa et thaksin hospital, der ligger 30 paa stuen og hverdag er der va. 2 der siger farvel. Jeg har idag ommoebeleret saa der er et vaerelse til Carsten, ja det er mint pc-syue..hvornaar manden doer ved jeg ikke...det bliver haardt psykisk, men taenk paa at hvis det var dig der laa i TH uden forsikring og uden familie....haaber at i forstaaer. Beklager stavefejl, men jeg er ked. Ikke den perfekte sang, men naesten. Redigeret af Suk d. 06/06-2010 13:47 |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 06/06-2010 13:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Suk skrev: Som mange af jer sikkert har laest i en tidligere traad, er der en mand i Chang rai, manden som hedder Carsten er syg, han har lungekraet og paa vej over paa den anden side.....vi har saa paataget os at take care the man, da vi ikke mener at det er vaerdigt at doe paa et thaksin hospital, der ligger 30 paa stuen og hverdag er der va. 2 der siger farvel. Jeg har idag ommoebeleret saa der er et vaerelse til Carsten, ja det er mint pc-syue..hvornaar manden doer ved jeg ikke...det bliver haardt psykisk, men taenk paa at hvis det var dig der laa i TH uden forsikring og uden familie....haaber at i forstaaer. Beklager stavefejl, men jeg er ked. Godt gået Ning og Suk jeg håber i kan klare opgaven, men bravo herfra Phuket Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 06/06-2010 14:06
|
|
Tak Steen.
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 06/06-2010 14:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Hej SUK Det er en kæmpe opgave i har påtaget jer,24 timers arbejde og en stor smerte på sjælen. Men jeg tager virkelig hatten af for jer og jeres store medmenneskelighed,godt gået. |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 06/06-2010 14:31
|
|
Kaere Kylling. Ja det er et 24 timers job, men maaske man kan laere noget.........TAK Vi har jo alle behov for oemhed, naar han banker paa.....Ikk' ? Redigeret af Suk d. 06/06-2010 14:33 |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 06/06-2010 15:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Med den næste kærlighed du udviser Suk - skulle man ikke tro du kom fra Jante land - Stærkt gået !!!! Det kalder jeg sgu at ha' overskud !! |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 06/06-2010 15:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Når manden med leen, trasker rundt i området, må man bare håbe, at der er nogle som Dig i nærheden, Suk!!!! Meget flot og storsindet, sådan at åbne sit hjem, for en vildt fremmed, sådan at vedkommende kan få en sidste værdig tid!!!! Du er en guttermand, SUK!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 06/06-2010 15:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Ning og SUK i har hjertet på det rigtige sted. STÆRKT. Hilsen Nang og Hugo Redigeret af huratho d. 06/06-2010 15:32 ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 06/06-2010 15:56
|
|
Tak for de paene ord, jeg goer det ikke for at faa TAK, men fordi at man jo godt kan taenke paa andre en sig selv............ Jante land, ja, men naar man har boet i Buddha land i 6 aar, taenker man ikke jante mer...uanset farve. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/06-2010 16:54
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Suk skrev: Som mange af jer sikkert har laest i en tidligere traad, er der en mand i Chang rai, manden som hedder Carsten er syg, han har lungekraet og paa vej over paa den anden side.....vi har saa paataget os at take care the man, da vi ikke mener at det er vaerdigt at doe paa et thaksin hospital, der ligger 30 paa stuen og hverdag er der va. 2 der siger farvel. Jeg har idag ommoebeleret saa der er et vaerelse til Carsten, ja det er mint pc-syue..hvornaar manden doer ved jeg ikke...det bliver haardt psykisk, men taenk paa at hvis det var dig der laa i TH uden forsikring og uden familie....haaber at i forstaaer. Beklager stavefejl, men jeg er ked. Ikke den perfekte sang, men naesten. Kære Suk, Det er en barsk "opgave", som du og Ning har påtaget jer, men en flot og bemærkelsesværdig opgave. Jeg kender jer begge to personligt, altså dig og Ning, så hvis det var mig, der var Carsten, så ville jeg føle mig tryg i jeres hænder, så tryg som man nu kan være i Carstens situation. Det er godt gået af jer - bare der var flere som jer to. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 06/06-2010 16:58
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
det er fandme stort suk/Ning i fortjener et stort smækkys ....Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 06/06-2010 17:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Flot træk. Håber dog i har nogle professionelle kræfter at trække på også lidt senere hen i forløbet både for jeres egen skyld og ikke mindst for Carstens skyld.
hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 06/06-2010 17:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Det er sgu i orden! |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 06/06-2010 18:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Suk, jeg har kendt dig i mange år,og Ning i en del år. Jeg har altid vidst at du har et godt hjerte. Men når jeg tænker på at du selv har visse problemer som du kæmper med, så er dette som du nu gør, så stort at jeg ikke kan sætte ord på. Du har sgu nosser............ Stor opgave, men jeg ved I klarer den. Hils Ning fra mig. JOHN. Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 06/06-2010 19:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
![]() |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 06/06-2010 19:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
det må jeg sku sige suk, jeg måtte lige læse indlægget en gang til. virklig flot gået, held og lykke med den store opgave det uden trivl vil blive. fuld respekt herfra. noidam. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/06-2010 20:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
i am speechless...
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 06/06-2010 20:34
|
|
Tak.. Jeg kan sige.......Carsten glaeder sig...........
|
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 06/06-2010 20:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Du er et godt menneske Suk, og Ning ligeledes. Det er en stor opgave, I har påtaget Jer, og jeg håber, at I selv får støtte til at klare det. Peter
|
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 06/06-2010 20:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Det er utroligt flot det ning og dig gør nu , jeg har prøvet det med min mor , og det du kommer til at opleve er en følelsesmæssig voldtægt , men Carsten får en sidste tid sammen med mennesker der gør noget som jeg aldrig har oplevet før ,og jeg prøver og prøver at finde ord for hvor stort det er de i lave , men det ender sq kun med tårer
Swed
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

....