Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Undrer mig at ingen er i Chatten her på DTW, især fordi så mange gerne vil deltage med deres meninger i forskellige tråde.
På chatten har man da muligheden for at udveksle meninger, erfaringer(gode som dårlige) eller komme med sine sjove, dumme, kloge, smarte, politiske og ideologiske tanker. Og få et svar med adskillige medlemmer online.
Tror ikke jeg har oplevet at denne er særligt brugt her på DTW!
Og hvis ikke... Hvorfor er den stadig med på Hjemmesiden?
Tror ikke jeg har oplevet at denne er særligt brugt her på DTW!
Og hvis ikke... Hvorfor er den stadig med på Hjemmesiden?
Som jeg oplever det, er det en af mange features på dtw.
Det er et tilbud, som man kan benytte sig af eller lade være.
Jeg sad sidste uge og snakkede på chatten et par timer med en bruger bosat i Rawai på Phuket.
Fin måde at komme up to date på i real time.
Selvfølgelig kan man gøre det mange andre steder på tilsvarende vis, men hvis man vil chatte med dtw brugere falder det meget naturligt at gøre det i dette regi, hvor man også kan se hvem der er logget på.
Jeg har også tidligere brugt chatten en del, og det har da slået en del timer ihjel og givet et par bekendtskaber rundt omkring, så mon ikke man skulle komme med en opfordring til brugerne på DTW om at bruge chatten noget mere!!!!!