Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Ved du nok om Danmark?
|
|
|
Lagt på d. 09/06-2010 12:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
se hvor godt du klare årets sommerprøve http://politiken....986361.ece Og som vi er vant til for de tidligere år, var der som sædvanligt også fejl i selve prøven. Fejl i danskhedsprøve dumper flere deltagere http://politiken....990560.ece Og for at hæve sværhedsgraden lidt for dem i aarhus, fjernede man også deres borde. http://www.dr.dk/...m®ional |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 09/06-2010 13:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
fy helvede kun 33 rigtige ![]() men omvendt, jeg kan knap huske, hvad jeg lavede igår så det går jo nok
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 09/06-2010 13:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
36 det er sku da ik ok 58 år normalt begavet. så er det svært at opnå dansk statsborgerskab. hvem kan bestå en tilsvarende prøve på thai![]() |
|
|
|
| Waffen |
Lagt på d. 09/06-2010 13:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
37 på 10 min ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/06-2010 13:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
yeeah 34.. ![]() jeg bor heldigvis i sverige
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/06-2010 13:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
b_j3ns3n skrev: yeeah 34.. ![]() jeg bor heldigvis i sverige ![]() Ok så forstår jeg det bedre du holder med sådan et skodhold
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 09/06-2010 14:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
39 uden at snyde! ;-) |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 09/06-2010 14:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Ved du nok om Danmark, nej og jeg er da ogsaa ligeglad, jeg bor i TH. Statministeren er det anker ? |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 09/06-2010 14:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jeg aner åbenbart ikke en skid om danske nationaldage mv, fik kun 31... haha, måske jeg skulle have gået lidt flere år i dansk skole
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 09/06-2010 15:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
38 - 6m51sek. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 09/06-2010 15:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
38 rigtige 05:28 min. Svarede forkert på spørgsmål 17 og 29 ![]() |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 09/06-2010 15:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
40 rigtige![]() Karsten |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/06-2010 16:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Suk skrev: Ved du nok om Danmark, nej og jeg er da ogsaa ligeglad, jeg bor i TH. Statministeren er det anker ? Er det ikke J O Kragh
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 09/06-2010 16:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Jeg fik 38 rigtige på 5:32. svarede forkert på danmarks befrigelse og så troede jeg at regionerne havde ret til at udskrive skat. Det er ok. Men gør det mig til en bedre dansker end hvis jeg havde svaret på 31? |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 09/06-2010 18:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
36 rigtige på 7 min 22sek men jeg kan sgu ikke se at man er bedre dansker af den grund
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 09/06-2010 18:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Som ved tidligere "spørgerunder" 30-40 procent fuldstændig overflødige og ligegyldige spørgsmål. Og altså nogle højt betalte spørgsmål-kreatører, der ikke evner at udforme spørgsmål, så de rent faktisk kan besvares korrekt. Igen helt til grin. ![]() |
|
|
|
| Santhumpon |
Lagt på d. 12/06-2010 19:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 227 |
karstenf skrev: 40 rigtige ![]() Karsten _____________________________________________________________ Hej Karsten. Hvordan kan du have 40 rigtige, når der var fejl i spørgsmål nr 27 fra indfødsretsprøven. Læs dette fra Berlingske: DF: Prøvefejl skal give dumpede dansk pas En fejl i indfødsretsprøve skal udløse dispensation til ansøgere om statsborgerskab, mener Dansk Folkeparti. Der er bred opbakning til idéen i Folketinget. Torsdag den 10. juni 2010, 07:41 Dansk Folkeparti vil give ansøgere, der er dumpet ved indfødsretsprøven på grund af en fejl, dispensation, så de alligevel kan få dansk statsborgerskab. - Jeg vil være tilbøjelig til at være overbærende med deres forkerte svar. I Guds navn, lad dem dog få statsborgerskabet, hvis de ellers har opfyldt betingelserne, siger Søren Krarup (DF), der er næstformand i Folketingets Indfødsretsudvalg, til Politiken Han understreger, at den endelige beslutning er op til integrationsminister Birthe Rønn Hornbech (V). Dansk Folkepartis melding flugter med holdningen hos samtlige andre partier i Folketinget, skriver Politiken. Flere ansøgere til dansk statsborgerskab snublede i spørgsmål 27 i indfødsretsprøven om Nordisk Råds rolle. Spørgsmålet kunne ikke besvares korrekt - alle tre svarmuligheder var forkerte. Og i mindst 10 tilfælde var en fejl i netop det spørgsmål forskellen på at dumpe og bestå prøven. - Det kan ikke være rigtigt, at det skal være afgørende for min ansøgning om statsborgerskab, at de - ikke jeg - har lavet en fejl, siger Mohamed Adem Roble, der allerede har sendt sin klage til Integrationsministeriet. /ritzau/ mvh Torben. |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 12/06-2010 21:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
40 rigtige på 6,47 min - så svær er den heller ikke![]() |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 12/06-2010 21:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
total skrev: Man kan godt have 40 rigtige når man har fulgt med i dagspressen og kender svaret . Sådan....40 rigtige på 6,47 min - så svær er den heller ikke ![]() |
|
|
|
| Santhumpon |
Lagt på d. 12/06-2010 21:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 227 |
Hvis alle tre svar muligheder i spørgsmål 27 er trykt forkert i prøven, som de har fået udleveret ved prøvens start kan man da umuligt have 40 rigtige. mvh Torben. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

så det går jo nok