Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg overvejer seriøst at åbne en underafdeling i mit firma alternativt at finde en god samarbejdspartner i Thailand.
I den forbindelse har jeg brug for noget tolkebistand mm nogle dage i august.
Er der nogen der kan være mig behjælpelig naturligvis mod behørig betaling????
Jeg har selv besøgt en potentiel underleverandør i pattaya men det løb lidt ud i sandet pga sprogvanskeligheder. Ellers er bkk et oplagt sted at starte...
Send gerne en pb til mig hvis du kan hjælpe mig...
Ps. Der vil måske også være mulighed for at ansætte en Thai i job hvis du kender en der går ledig.
Det vil jeg helst ikke fortælle den store vide verden da der ikke mig bekendt er nogle kollegaer i Norden der er gået denne vej, til trods for at vi har et stort lønbudget der helt klart ville have godt af at blive barberet lidt...
Men kan da sige at det ikke er et tungt arbejde og at jeg har flere kvinder til at udføre jobbet så hvis du har noget Thai familie hvor konen går og putter sig lidt kunne der her være mulighed for et lille job.. Det meste af arbejdet kan udføres på et almindeligt skrivebord..
Oplæring på en dags tid...
Redigeret af larsmand d. 12/06-2010 04:27