Se indlæg|
Fillipinske piger langt bedre til engelsk
|
|
| Frank Udengren |
Lagt på d. 12/06-2010 23:44
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Jeg er en mand på 40 år som stadig leder efter min skønne asiatiske drøm. Jeg er lige som mange andre fuldstændig enig i, at det er i Thailand man finder de skønne og kønne piger. Kunsten er imidlertid at finde hende som vil noget seriøst med dig i Danmark og få det til at fungere, og ikke kun ønsker dine penge. Det er ikke lykkedes mig endnu, efter 2 seriøse forsøg. Men det frustrerer mig hver gang jeg er i Thailand, at 90% af alle piger jeg møder stort set ikke kan engelsk med mindre der er tale om en pige som har været mange år i barmiljøet. Jeg har også været i Fillipinerne nogle gange, og her er der der også ganske mange kønne og søde piger, men der er alle super gode til engelsk, for i Fillippinerne lærer alle det i skolen de første 8 år. Det er et levn de tog over fra Amerikanernes besættelse. Eneste ulempe ved Fillippinerne er, at det er ikke nært så sikkert for en Europær (hvid) at færdes som i Thailand. I Manila kan du stort set ikke gå udenfor en dør, uden større risiko for overfald eller lignende. Det tiltaler mig langt mere, at starte et kæresteskab med en jeg kan tale flydende med, end én jeg jeg slet ikke kan samtale med fordi hun ikke kan engelsk. Mange gange har jeg siddet og spist med den dejlig Thai pige i Bangkok eller Hua Hin, men stort set uden at kunne konvercere. Så er det altså svært at få forholdet bragt videre...... Nu kommer pointen så => Har nogen gode erfaringer med at få en kæreste fra Fillippinerne og hvordan ? |
|
|
|
| larsmand |
Lagt på d. 13/06-2010 07:29
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 78 |
hej frank..... jamen prøv da at se om der ikke modsvarende Dansk-Thai findes en hjemmeside for mænd der ønsker oplysninger om fillipinere............ der var da noget mere nærliggende end at spørge i dette forum....
livet er jagt og kvinder....
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/06-2010 07:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa Frank jeg ved en del der får dem op som aupair. Men jeg har det lidt som dig at jeg undrer mig også over thaier ikke taler bedre engelsk end de gør. Tænk hvor langt de ville kunne komme hvis de bare kunne noget sprog, ok i storbyerne er der en del der kan engelsk, men kommer du ud i de små byer er der ikke mange der kan noget sprog. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 13/06-2010 08:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Sitat fra et par af mine vender som er englisk laere i thailand hvor den ene ogsaa har varet det i fillipinere ............ problemmet med at thai ikke kan englisk er at det er nesten umulig at faa lov til at slaa hort i boret og faa de unge dringe til at holle ders keft i klassen saa de kan lare naade og da man ik paa nogen maader kan dumpe i englisk i thai skoler er de ligeglad med at hoere efter.. som han ogsaa en dag fortalte mig at en af forelter kom og brokket sig over hvorfor hans soend ik kunne naade englisk nu hade han jo gaade til englisk i 4 aar i det min vend sporte han ham om vortidt han soend saa tv hvor folk talte englisk og ikke thai hvor far svaret hvorfor skulle han det nu naar alle film kom paa thai og en anden ting han vil heller spille paa hans telefon og tale med hans vender en at hoere paa mig .............................. derfor kan thai ikke englisk eller som han siger der er altig 2 i fronten af klassen den komde ladyboy og kiniserthai rasten hoere man ik naade til .................... Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 13/06-2010 09:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Jeg kan ikke andbefale en Fillippinerne jeg var gift med en Fillippinerne i 3 år og blev skelet hun brugte det meste af sin tid med at være samen med hendes veninde der også var gift med en dansk mand og hun blev skelet efter 1 år og veninden fik kun opholdstedlades for dig hendes barn var danskstatsborger og Fillippinrenestadborge
Come As You Are
|
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 13/06-2010 10:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
jeg har flere gange ytret mig om den måde at se tingene på... Danskeren med det håbløse kærlighedsliv i DK, savner en kæreste og kone for at blive glad og få den kærlighed og omsorg ethvert mennesker søger... hvad gør man? Thailand el. Filippinerne..den sikre udvej....begge to steder med en fattig befolkning der går langt for at opnå økonomisk velstand for sig selv og familien...derfor stor tradition for forhold og ægteskaber med udlændinge...noget for noget...fair nok? men hvorfor egentlig? og hvorfor ikke Paraguay? England? Zimbabwe? New Zealand? det handler jo om kærlighed ik' sandt? det handler jo ikke om at leje en kone som så derfor enten får penge eller muligheden for at tjene nogen i retur....symbiose bliver det kaldt på DTW.... det er mig en stor forundring..... én ting er at Thailand har mange danske turister, som så bliver fanget af en lille thai piges charme og gifter sig med hende efter kort tid.....det er hvad det er....det kan i det mindste forklares ved at man "tilfældigt mødtes på sin ferie" men hvorfor planlægge kærligheden hjemme i DK, før man overhovedet har mødt sin eneste ene... min point er bare at det hurtigt bliver udstillet som en forbrugsvare..... man går ind i butikken og siger: - "jeg vil gerne have 40 kilo sød lille thai kone uden brok tak" - "skal det være med eller uden børn?" - "helst uden tak, og du må godt fjerne fedtet i kanten tak" - "sågerne, det bliver 10.000 i sin sot plus forsørgelse af familien" ![]() kærlighed er kærlighed....kan ikke planlægges, købes, formes efter forgodtbefindende... kærlighed skal leves....opleves....ikke spekuleres i... Kære Frank, kan virkelig godt forstå at du sørger udenfor Danmarks grænser...det giver virkelig noget...men lad kærlighed være kærlighed og rejs ud et sted som siger dig noget.... og alt det internet dating, kan godt være det kan gøre en desperat mand lykkelig, men hvad sjovt er der ved det når du efter 1-2 dage online har fået 67 mails fra giftelystne piger med $$ i øjnene...om det er rene kontanter el. udsigten til et arbejde... Ud i verden med dig, se hvad du støder ind i....om det er Kina, Thailand, Vietnam, Kenya, Bolivia, Mexico el. Canada... god rejse... når alt dette så er lukket ud, så tjeck denne tråd om thailanske og filippinske piger...genstand for lidt sjove overvejelser: http://www.dansk-...post_75797 held og lykke ps. jeg har selv været på filippinerne og flirtet lidt med en pige derfra...kan kun sige, absolut et lækkert sted..hold dig fra Manila, så er du i paradis...og ja, pigerne er ligeså søde og forskellige individer som alle andre steder i verden... |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/06-2010 11:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
kig lige på denne site. www.filippinerne.dk |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/06-2010 12:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Frank, Tag en tur til KBH hovedbanegården, en søndag eftermiddag fra ca. kl. 14 til 18.30 og du ville møde filippinske kvinder sidende på rad og række efter deres søndagstur i kirken (Ansgar Stiffelsen/Vesterbro eller Skt Annæ Kirke på Amager). Nogle af dem er gift, andre "single" (au pair) eller ansat bl.a. hos Gate Gourmet m.m. De findes "giftlystne" ibland dem. Jeg har ikke kendskab til om hvis man gifter sig med en filippinske kvinde, så gifter man sig også med hendes familie![]() Nogle af dem handler også i de etniske butikker omkring Reventlowsgade. M.h.t. sprog færdigheder: Thai vs Filippiner, skyldes det som nogle har påpeget før at siden tidernes morgen (Vietnam- Korea krige) så har de været "bombarderet" med amerikanske film, med undertekster i Tagalog, ligeledes med musik, hvorimod Thaier har næsten altid synkroniseret næsten alle udenlandske film til Thai(gælder stadigt den dag idag). Vores egne børn har også tilegnede sig sproget inden de blev undervist i skole, igennem film-videoer og især musik. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 13/06-2010 12:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Har b...t nogen stykker. Så længe de holde mund er der ikke den store forskel, men når de begynder at tale er der. De taler meget bedre Engelsk end Thaier. At begynde at anbefale den ene eller anden kan man vel ikke. Mangen en vil nok også tale imod Thaier og deres måde at være på. |
|
|
|
| Frank Udengren |
Lagt på d. 16/06-2010 19:01
|
sony skrev: Hejsa Frank jeg ved en del der får dem op som aupair. Men jeg har det lidt som dig at jeg undrer mig også over thaier ikke taler bedre engelsk end de gør. Tænk hvor langt de ville kunne komme hvis de bare kunne noget sprog, ok i storbyerne er der en del der kan engelsk, men kommer du ud i de små byer er der ikke mange der kan noget sprog. Ja, du har ret. Men Thailand har bare ikke styr på at udvikle deres land hurtigt nok, rent politisk. Der er jo enorm forskel på rig og fattig, deraf alle optøjerne, og jeg ser ingen tegn overhovedet på, at Thailand Goverment vil lave en skolereform som gør, at Thailand kommer i en helt anden international liga, hvor engelsk i skolen i mange år, ville være en god begyndelse. |
|
|
|
| Frank Udengren |
Lagt på d. 16/06-2010 19:19
|
Lung Yao skrev: Frank, Tag en tur til KBH hovedbanegården, en søndag eftermiddag fra ca. kl. 14 til 18.30 og du ville møde filippinske kvinder sidende på rad og række efter deres søndagstur i kirken (Ansgar Stiffelsen/Vesterbro eller Skt Annæ Kirke på Amager). Nogle af dem er gift, andre "single" (au pair) eller ansat bl.a. hos Gate Gourmet m.m. De findes "giftlystne" ibland dem. Jeg har ikke kendskab til om hvis man gifter sig med en filippinske kvinde, så gifter man sig også med hendes familie![]() Nogle af dem handler også i de etniske butikker omkring Reventlowsgade. M.h.t. sprog færdigheder: Thai vs Filippiner, skyldes det som nogle har påpeget før at siden tidernes morgen (Vietnam- Korea krige) så har de været "bombarderet" med amerikanske film, med undertekster i Tagalog, ligeledes med musik, hvorimod Thaier har næsten altid synkroniseret næsten alle udenlandske film til Thai(gælder stadigt den dag idag). Vores egne børn har også tilegnede sig sproget inden de blev undervist i skole, igennem film-videoer og især musik. . Hej Lung, Tak for dit informative svar! Jeg har søgt på nettet om tilsvarende Fillipinske forums som dette, uden held. Kender du til lignende ting/forums som kunne gøre, at jeg kan komme i kontakte med Fillipinske piger udover hvad du har beskrevet ovenfor? Vh - Frank |
|
|
|
| Frank Udengren |
Lagt på d. 16/06-2010 19:21
|
larsmand skrev: hej frank..... jamen prøv da at se om der ikke modsvarende Dansk-Thai findes en hjemmeside for mænd der ønsker oplysninger om fillipinere............ der var da noget mere nærliggende end at spørge i dette forum.... ![]() Hej Lars, Det har jeg skam prøvet, og via google er der bare intet i den retning, desværre.... Utroligt, at Fillipinerne ikke får bedre styr på deres land herunder kriminalitet, for turist milliard indtægterne ligger og venter, hvis blot de forstod det. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 16/06-2010 19:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Det nemmeste er at rejse en tur til Filippinerne ... det er ihvert fald der jeg plejer at finde dem. Nå,ja så er der jo også Kangaroo Pub i Hong Kong
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Frank Udengren |
Lagt på d. 16/06-2010 19:36
|
Jay skrev: jeg har flere gange ytret mig om den måde at se tingene på... Danskeren med det håbløse kærlighedsliv i DK, savner en kæreste og kone for at blive glad og få den kærlighed og omsorg ethvert mennesker søger... hvad gør man? Thailand el. Filippinerne..den sikre udvej....begge to steder med en fattig befolkning der går langt for at opnå økonomisk velstand for sig selv og familien...derfor stor tradition for forhold og ægteskaber med udlændinge...noget for noget...fair nok? men hvorfor egentlig? og hvorfor ikke Paraguay? England? Zimbabwe? New Zealand? det handler jo om kærlighed ik' sandt? det handler jo ikke om at leje en kone som så derfor enten får penge eller muligheden for at tjene nogen i retur....symbiose bliver det kaldt på DTW.... det er mig en stor forundring..... én ting er at Thailand har mange danske turister, som så bliver fanget af en lille thai piges charme og gifter sig med hende efter kort tid.....det er hvad det er....det kan i det mindste forklares ved at man "tilfældigt mødtes på sin ferie" men hvorfor planlægge kærligheden hjemme i DK, før man overhovedet har mødt sin eneste ene... min point er bare at det hurtigt bliver udstillet som en forbrugsvare..... man går ind i butikken og siger: - "jeg vil gerne have 40 kilo sød lille thai kone uden brok tak" - "skal det være med eller uden børn?" - "helst uden tak, og du må godt fjerne fedtet i kanten tak" - "sågerne, det bliver 10.000 i sin sot plus forsørgelse af familien" ![]() kærlighed er kærlighed....kan ikke planlægges, købes, formes efter forgodtbefindende... kærlighed skal leves....opleves....ikke spekuleres i... Kære Frank, kan virkelig godt forstå at du sørger udenfor Danmarks grænser...det giver virkelig noget...men lad kærlighed være kærlighed og rejs ud et sted som siger dig noget.... og alt det internet dating, kan godt være det kan gøre en desperat mand lykkelig, men hvad sjovt er der ved det når du efter 1-2 dage online har fået 67 mails fra giftelystne piger med $$ i øjnene...om det er rene kontanter el. udsigten til et arbejde... Ud i verden med dig, se hvad du støder ind i....om det er Kina, Thailand, Vietnam, Kenya, Bolivia, Mexico el. Canada... god rejse... når alt dette så er lukket ud, så tjeck denne tråd om thailanske og filippinske piger...genstand for lidt sjove overvejelser: http://www.dansk-...post_75797 held og lykke ps. jeg har selv været på filippinerne og flirtet lidt med en pige derfra...kan kun sige, absolut et lækkert sted..hold dig fra Manila, så er du i paradis...og ja, pigerne er ligeså søde og forskellige individer som alle andre steder i verden... Hej Jay, Mange tak for din uddubende kommentar! Jeg er meget enig i din betragtning omkring "rigtig kærlighed" og hvorfor skal det lige være asiater? Mit "problem" er, at jeg lige siden jeg var 20 år har været tiltrukket af asiater, især Thailandske piger. Når jeg mødte en fyr på gaden i hånd med en dejlig køn Thailænder, Inder eller Fillipiner som det typisk var, tænkte jeg bare, hvorfor er det ikke mig? Men disse piger var typisk adopterede som ganske små børn til Danmark og sidenhen blevet teenagere / voksne. Og dem er der bestemt ikke mange af - end sige stort set ingen, så bl.a. derfor var jeg ikke heldig at møde en dengang og sidenhen i Danmark. Så pga. min ubeskrivelige stærke tiltrækning af pigernes smukke sorte hår, mørkebrune øjne og mørke hud er det en sådan kvinde jeg går efter, og har da heldigvis også været sammen med flere på mine rejser til Thailand og Fillippinerne, men desværre var de 2-3 stykker jeg var rigtig vilde med ikke interesseret i at gå videre end de korte ophold jeg havde med dem. Jeg er enig i, at jeg skal være der - i landet og ikke på dating, for der er alt for mange scammers, og det er utroligt svært at kende forskel på hende som kun vil have dine penge og aldrig kommer til mig i Danmark og hende som seriøst vil det. Men skal man være der, er en ferie på 10 dage slet ikke tid nok til at finde en som også forelsker sig i mig og ikke mine penge. Så tror jeg mindst jeg skal være der et ½ år ad gangen, og hvem kan lige det med krævende fuldtidsjob i Danmark? Jeg tror hellere jeg må glemme min asiatiske pigedrøm ![]() |
|
|
|
| Frank Udengren |
Lagt på d. 16/06-2010 19:38
|
Fido skrev: Det nemmeste er at rejse en tur til Filippinerne ... det er ihvert fald der jeg plejer at finde dem. Nå,ja så er der jo også Kangaroo Pub i Hong Kong ![]() Hej Fido, Når du så tager til Fillippinerne, hvilke steder er det så? For Manila er bestemt ikke et fedt sted, alt for farligt at gå rundt alene. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 16/06-2010 19:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeg kommer lidt over alt. Manila er ikke så slem som folk tror men et par dage er rigeligt for mig. Pigerne møder du overalt ... på hotellet, cafeen, i Rizal Park og især i en af de utallige malls. Hvis du leder efter en seriøs pige må jeg nok give dig ret i at det er bedre at lede ude i provinsen ... jeg tror også at det er bedre hvis du rejser rundt med et åbent sind og ikke fokuserer for meget på at nu SKAL du finde den eneste ene. Prøv f.eks Cebu og især Bohol her er dejligt fredeligt og her finder du nogle af de smukkeste kvinder Universitetsbyer som Cagayan de Oro og Dumagete er gode steder at finde seriøse piger.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Kent27 |
Lagt på d. 17/06-2010 00:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 107 |
Frank Udengren skrev: Jay skrev: jeg har flere gange ytret mig om den måde at se tingene på... Danskeren med det håbløse kærlighedsliv i DK, savner en kæreste og kone for at blive glad og få den kærlighed og omsorg ethvert mennesker søger... hvad gør man? Thailand el. Filippinerne..den sikre udvej....begge to steder med en fattig befolkning der går langt for at opnå økonomisk velstand for sig selv og familien...derfor stor tradition for forhold og ægteskaber med udlændinge...noget for noget...fair nok? men hvorfor egentlig? og hvorfor ikke Paraguay? England? Zimbabwe? New Zealand? det handler jo om kærlighed ik' sandt? det handler jo ikke om at leje en kone som så derfor enten får penge eller muligheden for at tjene nogen i retur....symbiose bliver det kaldt på DTW.... det er mig en stor forundring..... én ting er at Thailand har mange danske turister, som så bliver fanget af en lille thai piges charme og gifter sig med hende efter kort tid.....det er hvad det er....det kan i det mindste forklares ved at man "tilfældigt mødtes på sin ferie" men hvorfor planlægge kærligheden hjemme i DK, før man overhovedet har mødt sin eneste ene... min point er bare at det hurtigt bliver udstillet som en forbrugsvare..... man går ind i butikken og siger: - "jeg vil gerne have 40 kilo sød lille thai kone uden brok tak" - "skal det være med eller uden børn?" - "helst uden tak, og du må godt fjerne fedtet i kanten tak" - "sågerne, det bliver 10.000 i sin sot plus forsørgelse af familien" ![]() kærlighed er kærlighed....kan ikke planlægges, købes, formes efter forgodtbefindende... kærlighed skal leves....opleves....ikke spekuleres i... Kære Frank, kan virkelig godt forstå at du sørger udenfor Danmarks grænser...det giver virkelig noget...men lad kærlighed være kærlighed og rejs ud et sted som siger dig noget.... og alt det internet dating, kan godt være det kan gøre en desperat mand lykkelig, men hvad sjovt er der ved det når du efter 1-2 dage online har fået 67 mails fra giftelystne piger med $$ i øjnene...om det er rene kontanter el. udsigten til et arbejde... Ud i verden med dig, se hvad du støder ind i....om det er Kina, Thailand, Vietnam, Kenya, Bolivia, Mexico el. Canada... god rejse... når alt dette så er lukket ud, så tjeck denne tråd om thailanske og filippinske piger...genstand for lidt sjove overvejelser: http://www.dansk-...post_75797 held og lykke ps. jeg har selv været på filippinerne og flirtet lidt med en pige derfra...kan kun sige, absolut et lækkert sted..hold dig fra Manila, så er du i paradis...og ja, pigerne er ligeså søde og forskellige individer som alle andre steder i verden... Hej Jay, Mange tak for din uddubende kommentar! Jeg er meget enig i din betragtning omkring "rigtig kærlighed" og hvorfor skal det lige være asiater? Mit "problem" er, at jeg lige siden jeg var 20 år har været tiltrukket af asiater, især Thailandske piger. Når jeg mødte en fyr på gaden i hånd med en dejlig køn Thailænder, Inder eller Fillipiner som det typisk var, tænkte jeg bare, hvorfor er det ikke mig? Men disse piger var typisk adopterede som ganske små børn til Danmark og sidenhen blevet teenagere / voksne. Og dem er der bestemt ikke mange af - end sige stort set ingen, så bl.a. derfor var jeg ikke heldig at møde en dengang og sidenhen i Danmark. Så pga. min ubeskrivelige stærke tiltrækning af pigernes smukke sorte hår, mørkebrune øjne og mørke hud er det en sådan kvinde jeg går efter, og har da heldigvis også været sammen med flere på mine rejser til Thailand og Fillippinerne, men desværre var de 2-3 stykker jeg var rigtig vilde med ikke interesseret i at gå videre end de korte ophold jeg havde med dem. Jeg er enig i, at jeg skal være der - i landet og ikke på dating, for der er alt for mange scammers, og det er utroligt svært at kende forskel på hende som kun vil have dine penge og aldrig kommer til mig i Danmark og hende som seriøst vil det. Men skal man være der, er en ferie på 10 dage slet ikke tid nok til at finde en som også forelsker sig i mig og ikke mine penge. Så tror jeg mindst jeg skal være der et ½ år ad gangen, og hvem kan lige det med krævende fuldtidsjob i Danmark? Jeg tror hellere jeg må glemme min asiatiske pigedrøm ![]() Man kan også droppe den romantiske forestilling om "den eneste ene". Mine oldeforældre indgik et fornuftsægteskab (nærmest arrangeret) og de blev sammen til de døde. Flertallet af thai/thai ægteskaber er også arrangerede. Det er da muligt, at man går glip af den susende gensidige forelskelse, men et fornuftsægteskab kan udvikle sig til kærlighed - ikke altid forelskelsen bliver til kærlighed. ps. De forhold jeg har haft, så er det dem, hvor jeg var vildt forelsket, som varede kortest tid, når det blev hverdag. Redigeret af Kent27 d. 17/06-2010 01:00 |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 17/06-2010 01:09
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Frank Udengren skrev: sony skrev: Hejsa Frank jeg ved en del der får dem op som aupair. Men jeg har det lidt som dig at jeg undrer mig også over thaier ikke taler bedre engelsk end de gør. Tænk hvor langt de ville kunne komme hvis de bare kunne noget sprog, ok i storbyerne er der en del der kan engelsk, men kommer du ud i de små byer er der ikke mange der kan noget sprog. Ja, du har ret. Men Thailand har bare ikke styr på at udvikle deres land hurtigt nok, rent politisk. Der er jo enorm forskel på rig og fattig, deraf alle optøjerne, og jeg ser ingen tegn overhovedet på, at Thailand Goverment vil lave en skolereform som gør, at Thailand kommer i en helt anden international liga, hvor engelsk i skolen i mange år, ville være en god begyndelse. Øh, har du tænkt på at det højst sandsynligt er disse forhold der gør at DU bliver en interessant mulighed for en thaikvinde? Smut derud og nyd livet som imperialist med penge på lommen. Forvent intet, vær dig selv, og hvis skæbnen vil så møder du hende! Du forsøger at planlægge alt, alt for meget... PL |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 17/06-2010 01:12
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Frank Udengren skrev: larsmand skrev: hej frank..... jamen prøv da at se om der ikke modsvarende Dansk-Thai findes en hjemmeside for mænd der ønsker oplysninger om fillipinere............ der var da noget mere nærliggende end at spørge i dette forum.... ![]() Hej Lars, Det har jeg skam prøvet, og via google er der bare intet i den retning, desværre.... Utroligt, at Fillipinerne ikke får bedre styr på deres land herunder kriminalitet, for turist milliard indtægterne ligger og venter, hvis blot de forstod det. Igen: Fillipinerne er interessant fordi det er et tilbagestående 3. verdensland! Altså, hvis du vil missionere, så bliv NGO´er, dit fokus er "way off" når du taler om at finde en partner derude.. Lad dem rode rundt og splitte landet ad lige så tosset de vil, det betyder bedre muligheder for dig. PL Redigeret af PL d. 17/06-2010 01:14 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.