Se indlæg|
familie
|
|
| poulditlev |
Lagt på d. 17/06-2010 15:03
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
hej håber der er nogen der kan give mig et godt råd jeg har mødt en dame på thaidating som jeg skal besøge til december hun siger hun er forelsket i mig og at jeg skal møde hendes mor som vil lave en thai middag til mig så langt er alt godt jeg har fortalt hende jeg har mistet de fleste af mine penge i finanskrisen men det gør ingen ting hun elsker mig stadig så er spørgsmålet forventer de at man har en gave med til moderen når jeg skal til middag jeg ved godt at jeg ikke skal være naiv men det skal prøves håber i har nodle gode råd på forhånd tak poulditlev |
|
|
|
| soi khaotalo |
Lagt på d. 17/06-2010 15:55
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Som du har forklaret kæresten har du ikke de store penge mere, Så jeg synes du skal tage til middag hos svigermor uden en gave.De kan altid få noget af dig senere hvis det viser sig at være kærelighed. Held og lykke |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 17/06-2010 16:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Køb evt en pakke dansk Anton Berg chokolade, det er ikke så dyrt, men dansk og alle kan lide chokolade :-)
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 17/06-2010 17:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
MM skrev: rigtigt bare noget fra danmark .
Køb evt en pakke dansk Anton Berg chokolade, det er ikke så dyrt, men dansk og alle kan lide chokolade :-) DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 17/06-2010 20:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
poulditlev skrev: hej håber der er nogen der kan give mig et godt råd jeg har mødt en dame på thaidating som jeg skal besøge til december hun siger hun er forelsket i mig og at jeg skal møde hendes mor som vil lave en thai middag til mig så langt er alt godt jeg har fortalt hende jeg har mistet de fleste af mine penge i finanskrisen men det gør ingen ting hun elsker mig stadig så er spørgsmålet forventer de at man har en gave med til moderen når jeg skal til middag jeg ved godt at jeg ikke skal være naiv men det skal prøves håber i har nodle gode råd på forhånd tak poulditlev poul... hun er forelsket i dig og du har aldrig mødt damen. Husk at slå alarmen til. |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 24/09-2010 10:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
fckguld skrev: MM skrev: rigtigt bare noget fra danmark .Køb evt en pakke dansk Anton Berg chokolade, det er ikke så dyrt, men dansk og alle kan lide chokolade :-) Er der nogle regler for hvor meget chokolade man må medbringe til Thailand? Jeg har købt omkring 4 kilo, som jeg havde tænkt mig at tage med til Thailand ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 24/09-2010 11:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Glem ikke køletasken ![]()
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 24/09-2010 15:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Jeg håber at Toms og Anthon Berg klare den og igennem tolden![]() |
|
|
|
| Funnyboy |
Lagt på d. 24/09-2010 15:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 154 |
Sådan kan man jo også få en 40 kg thai til at blive til 80 kg i løbet af ingen tid. Men pas på med for meget chokolade. Du risikere at du efter kort tid kun er lovformelig gift med halvdelen af hende. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/09-2010 04:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
poulditlev!!!!! Læs nu meget omhyggeligt, og helst mange gange, og repetér det gang på gang, hvad kiml skriver: "Hun siger hun er forelsket i mig!!!!!!! Håber du selv kan se det lyder lidt søgt eftersom du aldrig har mødt hende andet på en datingside. Men det kan jo være at det er rigtigt når du nu møder op hos "svigermor". Alene der burde alarmen skingre højt og lydeligt!!!! Direkte fra DK og så op til "svigermor", sy lommerne godt til min ven! Reglerne her blandt de indfødte er at når man bliver præsenteret for familien så fanger bordet. Du kan være heldig, som jeg var og er det, men jeg havde dog mødt damen face to face og vidste hvad jeg gik ind til før familiemødet. Med hensyn til gaver, så er min erfaring at meget få thai kan lide chokolade, især de ældre, de vil meget hellere have en æske med danske småkager - den med vagtparaden på -(læs Made in Thailand) dem nyder de og så er æsken SÅ FLOT på hylden i hytten. Den kan du købe billigere i Thailand end i DK og så slipper du for at slæbe på kassen. Næsten al slags chokolade kan købes her, dog mest tyske og schweisiske produkter og så selvfølgelig de allestedsnærværende produkter fra USA. Men held og lykke herfra Skeptikeren |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 25/09-2010 08:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg trode at svigermor ville se dem her på hylden i hytten[img]http://xn--konomia-p1a.dk/okonomia/images/stories/guld_bar.jpg[/img] is not a valid Image.og ikke dem her [img]http://connery.dk/image/box/5400933/800/600.jpg[/img] is not a valid Image.![]()
Redigeret af Dennis Damgaard d. 25/09-2010 08:15 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/09-2010 08:18
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Skeptikeren skrev: poulditlev!!!!! Læs nu meget omhyggeligt, og helst mange gange, og repetér det gang på gang, hvad kiml skriver: "Hun siger hun er forelsket i mig!!!!!!! Håber du selv kan se det lyder lidt søgt eftersom du aldrig har mødt hende andet på en datingside. Men det kan jo være at det er rigtigt når du nu møder op hos "svigermor". Alene der burde alarmen skingre højt og lydeligt!!!! Direkte fra DK og så op til "svigermor", sy lommerne godt til min ven! Reglerne her blandt de indfødte er at når man bliver præsenteret for familien så fanger bordet. Du kan være heldig, som jeg var og er det, men jeg havde dog mødt damen face to face og vidste hvad jeg gik ind til før familiemødet. Med hensyn til gaver, så er min erfaring at meget få thai kan lide chokolade, især de ældre, de vil meget hellere have en æske med danske småkager - den med vagtparaden på -(læs Made in Thailand) dem nyder de og så er æsken SÅ FLOT på hylden i hytten. Den kan du købe billigere i Thailand end i DK og så slipper du for at slæbe på kassen. Næsten al slags chokolade kan købes her, dog mest tyske og schweisiske produkter og så selvfølgelig de allestedsnærværende produkter fra USA. Men held og lykke herfra Skeptikeren Ikke for at være flueknepper, men er det ikke engelske soldater, der er på de kagedåser? Hilsen, Robert |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 25/09-2010 08:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Nej det mener jeg ikke, der står også danish cookies på dem, prøv at se efter næste gang du går i 7 eleven
|
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 25/09-2010 08:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
- og der staar paa daaesen at de er lavet i Samutprakan !
Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 25/09-2010 08:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
http://dbms.thail...&sid=TH458
Redigeret af Dennis Damgaard d. 25/09-2010 09:02 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.