Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk Fast telefon nummer i Thailand ring til DK til lokaltakst.
Jeg deler lidt mere erfaring med jer her.

Jeg er lidt i tvivl om hvordan det skal forklares så folk forstår hvor simpelt det egentlig er.

Du får et almindeligt Dansk fastnet nummer, du køber en boks, af enten tele udbyderen, eller på Ebay ( halv pris ) du tilslutter boksen til dit internet, og tilslutter din almindelige fastnet telefon. . Vupti du kan ringe.

Punktform

- Dansk nummer 8 cifre
- Abonnemnt 20 kr om måneden
- Ring til fastnet 7 øre døgnet rundt
- Danskere ringer til Thailand til helt alm. dansk fastnet takst. ikke noget med ´+45 osv.
- inkl banke på, telefonsvare viderestilling. ( PS. dum ide at stille om til thai nummer )
- taletids system, hvor man tanker op online
- brug almindelig telefon
- Kræver ikke en computer, til andet end opsætningn første gang.

Jeg vil lige understrege det kræver man har en nogle lunde OK internet forbindelse for at have glæde af dette.

Jeg vil lige understrege der IKKE skal ringes til thai numre med dette system da det koster 4 kr i minuttet, men det er heller ikke meningen med denne post.

Til de frække der keder sig, Nej jeg er ikke i ledtog med Telsome, jeg deler bare den viden jeg har tilegnet mig så andre kan få glæde af det. :-}

http://www.telsom...

//J

Vincennes
Hej Donis,

Det var godt du fik det op at koere selv:-)

det var lige ud af landevejen :-}

Peder1968
Udmærket Smile

Men der findes mange andre løsninger på ip telefoni søg evt. på google

bl.a.

https://www.onfon...ter-priser

http://telenordic...s&Item=322

Hvem der er billigst og bedst er et godt spørgsmål Cool

Lige netop, pointen er blot at det virker .-} og at man kan have et DK nummer i Thailand.

soi khaotalo
Hej Jesper du skriver det kræver en nogen lunde net forbindelse, Hvilken netforbindelse kan du anbefale her i Thailand og pris er på den ?

Vi har en 4Mbit med 1 Mit upload, til 699 bath os 3BB "trible T"

Jeg tror nok mindre kan gøre det, men det skal være en ADSL linje, for derer juice nok.

Men husk da det køre over internettet er det internettet der bestemmer om lortet virker eller ej.

PS. du kan få en forbindelse på 4 mbit hos 3bb for 599, det er 120 kr ca det er billigt.

ingolf
soi khaotalo skrev:
Hej Jesper du skriver det kræver en nogen lunde net forbindelse, Hvilken netforbindelse kan du anbefale her i Thailand og pris er på den ?

Hejsan.

Om du holder till på Soi Khao Talo, eller der omkring, har BTV et godt net!

4MB + ca 70 TV-kanaler 990baht/måned!

De har blandt andet kontor oppe på toppen af bjerget ved siden af 7-11---hvor Soi Khao Talo mödes med Soi Khao Noi!
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

hsn
Unotel tilbyder også IP telefoni.... Abonnement Kr. 0,- ...
http://unotel.dk

samee
donis5 skrev:

Du får et almindeligt Dansk fastnet nummer, du køber en boks, af enten tele udbyderen, eller på Ebay ( halv pris ) du tilslutter boksen til dit internet, og tilslutter din almindelige fastnet telefon. . Vupti du kan ringe.

//J

Okay har jeg forstået det korrekt, at du har indkøbt 1stk boks + abb hos telsomeprivat med "fastnet" tlf nr. og at du har sat det hele op i Thailand ??

OBS OBS OBS fandt selv svaret...

Kan man tage adapteren med til udlandet og på den måde tage sit telefonnummer med til udlandet - altså såfremt der er adgang til en bredbåndsforbindelse?

Du skal tænke på din Telsome-adapter som et transportabelt dansk telefonnummer - så ja, du kan sagtens tage Telsome med på forretningsrejse, i sommerhuset, på ferie osv. - og på den måde altid ringe billigt hjem. Bare du kan finde en internet-forbindelse, der som minimum er ADSL eller lignende fast forbindelse (256/128).
Redigeret af samee d. 18/06-2010 13:56
It’s deep how you can be so shallow

Esben
Der har været så meget om telefoni til Thailand. Jeg bruger Lebara mobil, det koster 9 øre at ringe til Thailand i minuttet, fastnet eller mobil er ligegyldig, og det er et taletids kort.

kunst
Det er rigtig nok med 9 øre i minuttet,hvis du ringer fra Danmark.
Men hvis du er i thailand.
Andre priser, hvis du ringer hjem ca.14 kr i minuttet,
og for at modtage et opkald fra danmark,
ca 12 kr i minuttet.

SteenJ
´Som før omtalt ER det billigste, for at ringe hjem til DK, at få abonnement i TH.
SteenJ

SteenJ Kan du ikke fortælle mig hvilket abonnement i Thailand jeg kan ringe til Danmark billigere ned 7 øre, eller bare i nærheden af 7 øre

Men uanset hvad, så er IP telefon nok det smarteste trik i bogen, for her har du hul begge veje, til en lav pris.

Esben

Det er nemlig rigtigt der har været meget om at ringe, Men der er ikke mange der har fortalt hvordan de ringer til Danmark billigt. hvordan deres Kone/kæreste/børn ringer til DK.

Rawirot
donis5 skrev:
Esben

Det er nemlig rigtigt der har været meget om at ringe, Men der er ikke mange der har fortalt hvordan de ringer til Danmark billigt. hvordan deres Kone/kæreste/børn ringer til DK.

Hvis de har en computer så brug Skype. Du kan ringe fra skype til en mobil i thailand for ca 16 øre i minutet
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
kvindemin
Rawirot skrev:
donis5 skrev:
Esben

Hvis de har en computer så brug Skype. Du kan ringe fra skype til en mobil i thailand for ca 16 øre i minutet

sig mig, er du helt blank!!!
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

ingolf
kvindemin skrev:

sig mig, er du helt blank!!!

Der er noget der tyder på det!!!Rolll

LOL LOL
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Rawirot

Der spildte du vist lige et par hundrede menneskers tid, som nu skal se hvad der er kommet af kloge svar i tråden.................

Peder1968
Tråden handler om:
"Dansk Fast telefon nummer i Thailand ring til DK til lokaltakst"

ikke det omvendte Smile

Spring til debat: