Se indlæg|
Villa i Hua Hin
|
|
| Philo |
Lagt på d. 17/06-2010 13:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Vi søger en villa i Hua Hin i okober 2010. Vi er 5 voksne og 2 børn og skal kun bruge den i max 1 uge. Så hvis du kender nogen, der kender nogen osv. så lad mig høre, evt. på en PB. Bemærk, at vi kun er ved de indledende undersøgelser og at vi derfor ikke kan indgå nogen bindende aftaler pt. Evt. forslag modtages med ærbødig tak. MVH Philo |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 17/06-2010 14:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Det er svært at finde noget for 1 uge, mange gange er det ikke besværet værd for udlejer... Men held og lykke i jeres søgen
|
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 17/06-2010 14:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Tjek den her: http://www.bahtso...=43&price= PL |
|
|
|
| jano |
Lagt på d. 17/06-2010 16:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Jeg kan måske godt hjælpe dig! Prøv og check min hjemmeside og se om det er noget for jer |
|
|
|
| jano |
Lagt på d. 17/06-2010 16:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Jeg kan måske godt hjælpe jer! Prøv at check min hjemmeside, og se om det er noget for jer. |
|
|
|
| Philo |
Lagt på d. 18/06-2010 11:05
|
|
Tak for svarene Ja, Locturian, jeg er fuldstændig klar over, at det ikke er nemt at finde noget for en så kort periode. Jeg har nemlig allerede søgt lidt på nettet. Jeg kan selvfølgelig også godt se det fra udlejers side. Imiderlertid er det jo normalt i hele Europa, at leje et hus for en uge, så det var da en mulighed, der skulle undersøges. PL, tak for dit link, der var faktisk umiddelbart et par muligheder, jeg lige skal se lidt nærmere på. Jano, Jeg kan måske godt hjælpe dig! Prøv og check min hjemmeside og se om det er noget for jer Ja tak skal du have, det vil jeg meget gerne, men´øh, hvad hedder din hjemmeside??? ![]() MVH Philo |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 18/06-2010 11:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Philo Jano's web side er http://paradis.mo... og findes ved at klikke på bruger navnet, derved får du Jano's bruger profile, og her står så en web adresse, i Jano's profile står der "klik her" Kim
|
|
|
|
| Philo |
Lagt på d. 18/06-2010 11:33
|
|
OK - kro90 Tak skal du have, så blev jeg så klog. Ikke en dag uden ny lærdom ![]() MVH Philo |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 18/06-2010 13:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Også kaldes "den hvide by"/spøgelselsbyen. Jeg kenden den godt, har familie der. Købmand var der engang, men tror ikke den er åben mere. Der er simpeltthen for lidt dere bruger den. Men....området er perfekt til relax ferie. Der er dig et stykke vej til byen. Ca. 1000,- kr pr. uge lyder rimeligt, da ALT er forholdsvis nyt.mvh SteenJ |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/06-2010 14:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Philo skrev: OK - kro90 Tak skal du have, så blev jeg så klog. Ikke en dag uden ny lærdom ![]() MVH Philo Du kan også bare trykke i bunden af hans nick, der hvor www står så kommer du ind på de forskellige hjemmesider der er lagt ind herpå dtw Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| WheelchairThailand |
Lagt på d. 23/06-2010 21:59
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Tag et kig på min hjemmeside http://www.wheelc...le.com/dk/ http://picasaweb....7698867106 Redigeret af WheelchairThailand d. 23/06-2010 22:10 [url]Wheelchairaccessibleholidayhomesfordisabledpeople.com/dk[/url]
Wheelchair accessible holiday homes for disabled people in Thailand. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg kenden den godt, har familie der. Købmand var der engang, men tror ikke den er åben mere. Der er simpeltthen for lidt dere bruger den. Men....området er perfekt til relax ferie. Der er dig et stykke vej til byen. Ca. 1000,- kr pr. uge lyder rimeligt, da ALT er forholdsvis nyt.