Se indlæg
 Udskriv debat
Thai airways
Philo
Hej HKT

Du skriver
Har lige købt billet i oktober med Thai 4.600 kroner Tur/retur
hvor fandt du lige dem henne ?? vi står også og skal afsted i oktober og jeg kan altså kun finde dem til + 5500 kr.

MVH

Philo

HKT
Hej Philo

Jeg fandt billetten via Travelmarket, som linkede videre til www.ticket.dk. Her var jeg så heldig at finde en billet med afgang den 6. okt og retur den 25. okt. Prisen blev på 4.615, med Thai

Har efterfølgende været inde og søge, og kan ikke finde samme tilbud længere. Jeg har fået tilsendt min billet, så jeg er selvfølgelig godt tilfreds. Tror egentlig bare det gælder om at gå ind og søge efter flybilletter jævnligt. Det gør jeg altid når jeg skal afsted. I maj fik jeg billetter hos SAS til 4.300 kr. og før den rejse var jeg afsted med Thai til 4.800.

Skal dog siges at jeg altid rejser uden for højsæson.

Rejser helst med Thai, men hvis der er stor forskel i billetpris er SAS også ganske fint.

Mvh.
HKT

2309freja
Tak for svarene alle sammen det var meget brugbart. Jeg har lige et par spøgersmål mere: Inde på thais hjemmeside står der at børn fra 0-12 for et eller andet stykke legetøj og min datter på 12 år ville gerne vide om der var nogen der vidste hvad det var man fik? Er drikkevarer gratis? Smile

hsn
2309freja skrev:
Tak for svarene alle sammen det var meget brugbart. Jeg har lige et par spøgersmål mere: Inde på thais hjemmeside står der at børn fra 0-12 for et eller andet stykke legetøj og min datter på 12 år ville gerne vide om der var nogen der vidste hvad det var man fik? Er drikkevarer gratis? Smile

Drikkevarer er gratis... Nogle siger i et hvis omfang, men jeg er aldrig nået den grænse Smile

TG950
MM skrev:
[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs310.snc3/29090_1408211320280_1082355003_1164134_8126519_n.jpg[/img] is not a valid Image.

Hmm, ligner just ikke economy class meal, mere business class meal,.

prøv at få plads ved miderste nødudgang, men i skal være hurtig, de er meget populære.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

hsn
TG950 skrev:
MM skrev:
[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs310.snc3/29090_1408211320280_1082355003_1164134_8126519_n.jpg[/img] is not a valid Image.

prøv at få plads ved miderste nødudgang, men i skal være hurtig, de er meget populære.

Det ligner præcis det jeg fik serveret, da jeg fløj på Economy sidste gang...

fckguld
hsn skrev:
2309freja skrev:

Drikkevarer er gratis... Nogle siger i et hvis omfang, men jeg er aldrig nået den grænse Smile
hellere sas eller singapore , thai gammelt lort
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

hsn
fckguld skrev:
hsn skrev:
2309freja skrev:

hellere sas eller singapore , thai gammelt lort

Jeg har også fløjet SAS de sidste par gange Wink ... Men mest fordi jeg flyver fra AAL nu, og det er billigere, selv om begge selskaber er i Star Alliance, og jeg skal mellemlande i CPH.
Redigeret af hsn d. 21/06-2010 19:29

TG950
hsn skrev:
TG950 skrev:
MM skrev:

naturligvis kan jeg da tage fejl, så du har nok ret Tuttelu Tralla
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

kylling
hsn skrev:
2309freja skrev:

Hvem gider drikke alkohol samt kaffe og cognac, når man ikke må ryge, ikke migPibe

hsn
kylling skrev:
hsn skrev:
2309freja skrev:

Hvem gider drikke alkohol samt kaffe og cognac, når man ikke må ryge, ikke migPibe

Nu ryger jeg kun i Thailand, så jeg kan godt vente Smile

natty
TG950 skrev:
hsn skrev:
TG950 skrev:
MM skrev:

Det kan godt være det er et "model" foto sat flot op, specielt ser brødet mere delikat ud end jeg selv har set på Thai, men ellers passer det meget godt, med hvad jeg selv har oplevet og smagt. Iøvrigt kan man se at sædet foran er i økonomiklassen.
http://www.airlin.../index.php
Redigeret af natty d. 21/06-2010 23:15

per p
Hej alle .
Det ligner nu meget godt det som jeg plejer at få når jeg rejser med Thai, økonomi classen der sider men nu meget godt specielt hvis man sider helt nede bag i flyet der hvor man bare sider to og to der er god benplads, men selvfølgelig der er lang ventetid når men skal forlade flyet.
VH PER.

hsn
per p skrev:
Hej alle .
Det ligner nu meget godt det som jeg plejer at få når jeg rejser med Thai, økonomi classen der sider men nu meget godt specielt hvis man sider helt nede bag i flyet der hvor man bare sider to og to der er god benplads, men selvfølgelig der er lang ventetid når men skal forlade flyet.
VH PER.

De 10 minutter overlever man nok. For nu har man lige siddet 11 timer i flyet Smile

Rawirot
natty skrev:
TG950 skrev:
hsn skrev:
TG950 skrev:
MM skrev:

Det kan godt være det er et "model" foto sat flot op, specielt ser brødet mere delikat ud end jeg selv har set på Thai, men ellers passer det meget godt, med hvad jeg selv har oplevet og smagt. Iøvrigt kan man se at sædet foran er i økonomiklassen.
http://www.airlin.../index.php

Det der er lige nøjagtigt hvad man får serveret på økonomi klassen. Vi kom hjem i torsdags
Cool
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
Kalle4949
Hej! Om ni söker på svenska flygbolag så har dom mycket billiga resor.(www.travel-zone.se) www.supertravel.se. 1 svensk krona= ca: 75 danska öre-

kro90
Idag er prisen for 1 SVKR. 0,79 Dkr.
Kim

hsn
Kalle4949 skrev:
Hej! Om ni söker på svenska flygbolag så har dom mycket billiga resor.(www.travel-zone.se) www.supertravel.se. 1 svensk krona= ca: 75 danska öre-

Jeg har forsøgt mange svenske hjemmesider. Og den billigste jeg har fundet, er [url]flygresor.se[/url] ...

kro90
Har forsøgt på www.thailandresor... Rigtig god service og hurtigt svar.
Kim

MM
kro90 skrev:
Har forsøgt på www.thailandresor... Rigtig god service og hurtigt svar.

Hørt, bruger selv dem, super service til god pris Bla bla bla

http://mhhm.dk/sveg
Spring til debat: