Se indlæg
 Udskriv debat
Soeger et fornuftigt hotel i Chiang Mai
kiouma
Er der nogen som kan anbefale mig med et hotel i Chiang Mai. Soeger et hotel i prislejet 700-1.000 THB pr. doegn.
Det skal vaere i gaaafstand fra byen og vaere boernevenligt.

Jeg hoerer gerne jeres bud !

.............................................................................
Kiouma Frown

jeg vil på det kraftigeste anbefale dette hotel

http://www.agoda....hotel.html

1019 bath. vi var der 1 uge

De har lige fået renoveret pool, og den er stor, det er i øvrigt saltvand det er perfekt til børn.

hotellet er placeret nøjagtigt der hvor det hele sker

alle markederne shopping gader, Mcd. subway, burgerking, lige uden for døren.

i kan leje motorcykler for 200 bath på den anden side af gaden eller en bil for 500 bath.

Desuden ved alle taxaer hvor hotellet er, da det er en af de største i Chiangmai.

Hvis i vil gøre jer selv en tjeneste, så ringer i til denne taxa når i kommer i lufthavnen "0804050109" ham brugte vi i 1 uge, stor bil med plads til 7-8 personer. jeg tror godt vi kunne have hustlet os til billigere ture, men vi kunne ikke have fundet en sødere guide som gjorde noget ud af at køre os rundt til de ting vi ville se nært og fjernt, og vise os de ting som man ellers ikke ser.

skiv en besked hvis du vil vide mere, vi har lige været der for 3 uger siden.

//J

natty
Hvilken del af byen?, den er jo rimelig stor. Nær Natmarket? inden for muren og kanalen, ved floden?

hsn
Jeg synes Lai Thai var hyggeligt, og de har også pool.
De ligger i et forholdsvist stille område. Jeg mener vi gav 570 baht pr. nat. se evt. deres hjemmeside.
http://laithai.com/

kiouma
Hurtige svar og allerede noget jeg kan bruge. Tusind tak for hjaelpen.

Vi vil bestemt gaa efter dit bud donis 5, for jeg har lige checket websiten og det ser rigtig laekkert ud. Og din beskrivelse er meget meget fin !
HSN - ogsaa tak for dit bud, men det vil vi ikke benytte. Vi var nemlig i Chiang Mai for ca. 4 aar siden - sammen med mine foraeldre - havde booket Lai Thai via nettet for det saa fint ud. Men desvaerre var billederne og beskrivelse mere taknemmelig end virkeligheden. Vi blev faktisk ret skuffede over det vi saa og havde derfor kun 1 overnatning der og flyttede andet steds hen dagen efter !

...................................................................

KioumaFrown

hsn
kiouma skrev:
Hurtige svar og allerede noget jeg kan bruge. Tusind tak for hjaelpen.

Vi vil bestemt gaa efter dit bud donis 5, for jeg har lige checket websiten og det ser rigtig laekkert ud. Og din beskrivelse er meget meget fin !
HSN - ogsaa tak for dit bud, men det vil vi ikke benytte. Vi var nemlig i Chiang Mai for ca. 4 aar siden - sammen med mine foraeldre - havde booket Lai Thai via nettet for det saa fint ud. Men desvaerre var billederne og beskrivelse mere taknemmelig end virkeligheden. Vi blev faktisk ret skuffede over det vi saa og havde derfor kun 1 overnatning der og flyttede andet steds hen dagen efter !

...................................................................

KioumaFrown

Helt i orden... Jeg var der sidste år... Ved ikke om de har fået lavet om... Jeg var godt tilfreds Smile

God fornøjelse :-}

ps book en tur til golden triangle med ham taxaen, istedet for en bustur. det er alle pengene værd ! Først til det hvide tempel dælme flot, HUSK at gå ind, de har supermand og starwars på vægene, fatter det ikke !!!!!

bagefter til hotspring kedeligt, men meget sjovt at det findes i thailand.... og så til grænsen ved burma ind på deres kaotiske turist fælde af et markede.... men meget morsomt dog er deres pas kontrol ret lam.

bagefter tilbage mod chiang mai men med stop ved the golden triangle, tag en båd til Laos Markede, ( uden at vise pas ) 500 bath. her er lidt primitivt men helt sikkert en tur værd på Mekongfloden som kløvedal har sejlet på et utal af gange.

hsn
donis5 skrev:
God fornøjelse :-}

ps book en tur til golden triangle med ham taxaen, istedet for en bustur. det er alle pengene værd ! Først til det hvide tempel dælme flot, HUSK at gå ind, de har supermand og starwars på vægene, fatter det ikke !!!!!

bagefter til hotspring kedeligt, men meget sjovt at det findes i thailand.... og så til grænsen ved burma ind på deres kaotiske turist fælde af et markede.... men meget morsomt dog er deres pas kontrol ret lam.

bagefter tilbage mod chiang mai men med stop ved the golden triangle, tag en båd til Laos Markede, ( uden at vise pas ) 500 bath. her er lidt primitivt men helt sikkert en tur værd på Mekongfloden som kløvedal har sejlet på et utal af gange.

Hvaaa... De ting ligger da tættere på Chiang Rai end Chiang Mai??

helt korrekt, men nu er det jo i Chiang Mai vores ven skal bo.

Fra Chiang mai, kan man tage turen på 800 km, afgang kl 8 om morgenen retur kl 08-9 om aftenen.

enorm smuk natur undervejs. Busturene er rimelig presset fordi de køre 30-40km i timen langsommere end bilerne

natty
Sikken rakkertur, at foreslå noget, hvor man skal køre 800 km. på en dag, og på de veje og så lige oveni se det hvide tempel, burma, varme kilder, laos og mekong. Alle ting gode forslag og oplevelser, men må jeg foreslå at hvis man vil opleve Chiang Rai så at tage derop et par dage. Dejlig og hyggelig by. Få byen og området ind under huden, istedet for at fise omkring som den værste amerikanske eller japanske turist. Men hver mand sin lyst.

ThomasHOL
donis5 skrev:
jeg vil på det kraftigeste anbefale dette hotel

http://www.agoda....hotel.html

1019 bath. vi var der 1 uge

Jeg har ikke boet på hotellet men det var et af dem jeg kiggede på da vi var deroppe sidste sommer. Jeg kan dog bekræfte at det er lige ved siden af natmarkedet da vi boede på http://www.agoda....hotel.html (husk at agoda tillægger afgifter til prisen når du booker så de 1019 for det andet hotel holder ikke i praksis. Samlet pris på agoda 1240)

Grunden til at vi valgte mae ping var at jeg kunne se at de har en have / park og med 2 børn kan det være godt for dem at løbe lidt energi af efter en dag på tur eller ligende. Der var dog ikke nogle vagter der stoppede os så du kan også bruge haven selvom du bor på et andet hotel. Hotellet var fint nok, ikke sindsygt store værelser og de hele virkede lidt slidt. vi betalte 1600 baht sidste år (booket hjemmefre og det var den billigste pris jeg kunne finde) og til standen synes jeg at prisen var lidt i overkanten 1200 baht er mere rimeligt (selvom valutakursen gør at det er ca samme pris i danske kr.

Jao chai
har også brugt Lai Thai i en uge og det var ganske hyggeligt og centralt med fin pool Smile 700 baht pr nat Smile

huratho
Hej
Selv søde rare taxi- chauffører vil tjene penge og der hvor de viser turister hen er de steder hvor de får en klat penge.
Når vi anbefaler turister/gæster steder som vi synes er værd at se så er det uden vederlag og hvor der ikke kommer turister normalt, men det er jo op til een selv hvad man vil.
Jeg har boet i CM i 16 år og kender da lidt til omegnen.
Vil i vide mere er i velkommen til at sende en PB.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

huratho,
Jamen jeg synes da helt sikkert man bare skal sidde på hotelværelset og kigge ud af vinduet i, for at undgå at blive taget ved næsen.og så skal man leje en 4 motorcykeler og køre til chiangrai 800km for at være sikker på der ikke bliver tjent 100 bath ved siden af den aftalte pris.,

Anonym Bruger
det lai thai det stinker af rygere.så 1 overnatning og så videre til et andet hotel,føj det stinker af narkomaner(rygere)

Anonym Bruger
det lai thai det stinker af rygere.så 1 overnatning og så videre til et andet hotel,føj det stinker af narkomaner(rygere)

natty
donis5 skrev:
huratho,
Jamen jeg synes da helt sikkert man bare skal sidde på hotelværelset og kigge ud af vinduet i, for at undgå at blive taget ved næsen.og så skal man leje en 4 motorcykeler og køre til chiangrai 800km for at være sikker på der ikke bliver tjent 100 bath ved siden af den aftalte pris.,

Det kan jeg da ikke se huratho skriver at man skal sidde og glo på hotelværelset. Han skriver netop at der er ting at anbefale se, men måske noget andet end du valgte.

sony
sonny skrev:

Gør alle hoteller ikke det? Der er sgu ikke mange steder det rygeforbud bliver overholdt i thailand, selv der hvor der står man får 2000 baht i bøde bliver der pulset løs.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

kro90
Jeg vil nu foreslå Chiang Mai Thai House www.chiangmaithai... her er DB værelser med A/C fra 700 Baht. Det ligger centralt, 5 min gang fra nat marked, og weekend marked. Stille og roligt kvarter, god service og dejligt mad.
Kan heller ikke se at Huratho, opfordre folk til at lukke sig inde, svært imod tilbyder han en god service, og helt sikkert en oplevelse alle andre ikke får. Har også været i Chiang Rai, og derfra rundt til den gyldne 3kant, start kl. 7 hjem kl. 20 . meget lang køretur, og så med start i CM der bliver ikke lang tid til at se noget. Kunne måske booke ham for 2 dage, og så tage en overnatning undervejs.
Huratho: jeg har noteret din venlighed, og vil helt sikkert kontakte dig, hvis vores vej falder forbi i august.
Venligst
Kim
PS. God tur til alle.
Kim

hsn
sonny skrev:

Jeg ved ikke hvilken del du boede i... Men det gjorde der bestemt ikke da vi var der.
Jeg var der i september 2009.

Spring til debat: