Se indlæg
 Udskriv debat
Opholdstilladelse på ca. to måneder
Don
Så lykkedes det! Konen har fået opholdstilladelse Grin Grin Grin

Tidshorisonten er som følger:

D. 24 januar 2005..: Vi mødes og bliver forelsket i hinanden.

D. 14 juni 2005..: Min kæreste kommer på besøg, på turistvisum i 90 dage.

D. 27 august 2005..: Vi bliver gift (i DK).

D. 8 september 2005..: Min kone rejser til Thailand og indgiver ansøgning om opholdtilladelse på den Danske Ambassade i Bangkok.

D. 17 september 2005..: Jeg modtager kvittering fra udlændingestyrelsen, for modtagelse af ansøgning.

D. 20 oktober 2005..: Jeg modtager brev fra udlændingestyrelsen vedr. orientering om kommunehøring (om jeg har modtaget sociale ydelser mv.)

D. 11 november..: Jeg får brev fra udlændingestyrelsen, om at fremskaffe anfordringsgaranti på kr. 54.158 hvorefter der kan tildeles opholdstilladelse gældende fra d. 10 december 2005.

Der er således gået fra d. 8 september hvor min kone ansøger frem til d. 11 november, hvor tilladelsen bliver givet.
I forhold til alle de skrækhistorier jeg har hørt, må jeg sige at det er gået særdeles hurtigt og kan ikke klage over noget.

Det er bare kanon

Don
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
 
John
Hjertelig tillykkeGrin

Det er dejligt at høre at systemet fungere, ihvertfald engang imellemWink

John
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
falang yao
Hej Don,
Stort tillykke med konens opholdstilladelse. Det er rart at se ,som du selv bemærkede at trods alt er det ikke altid "håbløst og besværligt". Der var visse "forhindringer", men de var til at overkomme.
Pøj pøj fremover.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
christian-s
Tillykke Don - så havde jeg ret i at du kun var 2-3 uger fra målet da du fik dit brev 20/10 Cool
Held og lykke med det hele fremover.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
 
Don
- Jeg siger mange tak til John, Falang Yao og Christian S.
Og ja Christian, du havde fuldstændig ret Grin

Don
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
 
rolan
ja tilykke don så var det vel ikke så slemt a ligevel GrinGrin
 
petergm
Hej Don,

Der skal lyde et stort TILLYJKKE herfra!



Mvh.
Peter G.
 
Spring til debat: