Se indlæg|
Godt hotel i BKK naer ambasaden
|
|
| Jao chai |
Lagt på d. 02/07-2010 11:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 92 |
Hey DTW brugere ![]() Jeg haaber i nyder sommeren hvorhenne i end maa befinde jer i verdenen ![]() jeg har lige et lille spoergsmaal til jer om der er nogen der kender et godt hotel i BKK som ligger forholdsvis taet paa den danske ambasade? det maa koste op imod 1200 baht pr nat hvis i selv har haft nogle erfaringer med det-dem maa i gerne berette om dem jeg skal helst vide det inden for de naeste to tre dage da vi rejser dertil senest tirsdag, saa haaber i kan hjaelpe ville vaere en stor hjaelp ![]() ellers saa god sommer til jer alle herfra Udon Thani ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 02/07-2010 16:16
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
http://www.pinnac...index.html Et ganske udemærket hotel inden for din prisgrænse, tæt på ambassaden. De er alt for dyre på deres egen hjemmeside, men prøv evt. Agoda. Der skal du bare være opmærksom på at prisen incl skatter og afgifter, først vises i andet step. Vælg Superior og ikke Standard. Du burde kunne få det inden for det leje du vil betale. Jeg ville vælge med morgenmad, da buffeen er okay. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/07-2010 17:02
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jao chai skrev: Hey DTW brugere ![]() Jeg haaber i nyder sommeren hvorhenne i end maa befinde jer i verdenen ![]() jeg har lige et lille spoergsmaal til jer om der er nogen der kender et godt hotel i BKK som ligger forholdsvis taet paa den danske ambasade? det maa koste op imod 1200 baht pr nat hvis i selv har haft nogle erfaringer med det-dem maa i gerne berette om dem jeg skal helst vide det inden for de naeste to tre dage da vi rejser dertil senest tirsdag, saa haaber i kan hjaelpe ville vaere en stor hjaelp ![]() ellers saa god sommer til jer alle herfra Udon Thani ![]() Hvorfor ikke bare et rimmeligt hotel i Silom-området, og så betale de 40-50 baht for taxaen (hvis I ikke gider gå), eller endnu bedre, ifg. min smag, et hotel i nedre-Sukhumvit, hvor der er lidt liv, og så betale måske 70 bath? Eller tæt på Metro, og så tage Metroen. Jeg gad ikke sidde på Pinnacle, der i øvrigt er ejet af en professor på Bangkok Universitet, hvis man kun skal til ambassaden en eller to gange. Og hvad skal I på ambassaden? Verificering? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Jao chai |
Lagt på d. 03/07-2010 11:52
|
|
oki men er der saa nogen der bare kender et specifict hotel der ligger centralt i bangkok og hvor taxaturen ikke er alt for lang og som ligger i samme prisleje hvis der er svoemmepoel vil det bestemt ikke goere noget ? |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/07-2010 12:22
|
Jeg synes jo at man ikke kan bo mere centralt end i Sathorn hvor Pinnacle ligger. Men hver mand eller kvinde sin smag. Jeg bor altid i området. Lumpini metro er meget tæt på hotellet og Silom er kun et stop væk. Det tager et par minutter. Derfra kan man skifte til skytrain ,så man hurtigt er ved de store departmensstores ved bla. Siam Square. Fint hvis der er trafficjam og man ikke kommer nogen veje i en taxa. Der ligger et natmarked meget tæt på hotellet, hvor der også er mange dejlige restauranter. Den store Lumpini Park, med bla. søer er også tæt på, så i kan gå tur der, se på noget grønt og trække vejret frit midt i Bangkok. Som du nok har set på linket, er der svømmepøl på taget af hotellet. Så....alt i alt. |
|
|
|
| Jao chai |
Lagt på d. 03/07-2010 12:24
|
|
tak for svaret natty droefter det lige med svigerfamilien og kaeresten andre er ogsaa velkomne til at komme med deres guldkorn ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 03/07-2010 16:02
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Glem Pinnacle. De har ingen swimmingpool. Hvis du vil bo godt saa er det Pantip Suites (tidligere Pantip Court) som ligger et stenkast fra ambassaden. Du faar en 90kvm lejlighed for ca. 3,500 - 4,000 baht inkl morgenmad. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 03/07-2010 16:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
hugoboerge: Prøv lige at læse indslaget igen, der står max 1200 bath! Ville selv vælge et ved nedre Sukhumvit, men smag og behag er forskelligt!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 03/07-2010 16:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Pinnacle er super godt til prisen og tæt på ambassaden. har selv boet der 3 gange. Det tager 3 min. at gå fra hotellet til ambassaden. De ligger også kun 5-10 min fra Nightmarket. Der er vist nok en pool man kan bruge på hotellet på 14 etage ( er ikke helt sikker) har ikke selv brugt det. God morgenmad |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 03/07-2010 16:44
|
her er link http://www.r24.or...rates.html og ja der er pool. der er også billeder af den |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 03/07-2010 16:46
|
hugoboerge skrev: Glem Pinnacle. De har ingen swimmingpool. Hvis du vil bo godt saa er det Pantip Suites (tidligere Pantip Court) som ligger et stenkast fra ambassaden. Du faar en 90kvm lejlighed for ca. 3,500 - 4,000 baht inkl morgenmad. De HAR swimmingpool kig hotel og billeder her er link http://www.r24.or...rates.html |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/07-2010 17:14
|
Før var der kun spa, men der kom swimmingpool på taget, da de renoverede receptionen og en del af værelserne. Der er også et lille motionsrum deroppe, hvis man er til det. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/07-2010 05:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hotellets direkte hjemmeside.... http://www.pinnac...index.html Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/07-2010 05:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
noget billigere via agoda hva http://www.agoda....hotel.html |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/07-2010 05:51
|
yep skrev det allerede i mit første indlæg at det var billigst på agoda og man ikke skulle bruge hotellets hjemmeside, da da det så var alt for dyrt, men gode oplysninger kan jo ikke gentages for ofte ![]() Og så tager vi den lige en gang til for prins Knud ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/07-2010 09:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
natty skrev: yep skrev det allerede i mit første indlæg at det var billigst på agoda og man ikke skulle bruge hotellets hjemmeside, da da det så var alt for dyrt, men gode oplysninger kan jo ikke gentages for ofte ![]() Og så tager vi den lige en gang til for prins Knud ![]() Jeg får altid bedre priser ved direkte henvendelse til hotellet,,, Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.