Se indlæg
 Udskriv debat
Cockpit night landing MD 80 - EKCH
PL
Har altid været vildt fascineret af flyvning, og især hvad der foregår ude foran i æ´ cockpit ved indflyvning til en lufthavn:

Ja, jeg ved det godt... "Get a life" - sidde og glo fly der lander, weird..

Grin

Charansanitwon
PL skrev:
Har altid været vildt fascineret af flyvning, og især hvad der foregår ude foran i æ´ cockpit ved indflyvning til en lufthavn:

Ja, jeg ved det godt... "Get a life" - sidde og glo fly der lander, weird..

Grin
Rigtig go video -tak- ser selv mange - har fløjet med md 80..
Havde fornøjelsen af at stå i cockpittet på en 747 Quantas i 1993 - før terrortrusler..under anflyvning til Perth W.Australien - Vi ramte kysten et
stykke nord for Broome kom fra Bkk..Kl var ca0230 Det var meget smukt..og øde og kun enkelte lys 10 km nede..jeg stod der ca 10 min.
Glemmer det aldrig !!

Venlig hilsen Charansanitwon
Redigeret af Charansanitwon d. 06/07-2010 02:01

PL
Herligt, tak for den positive respons, ja der er noget helt specielt ved natflyvning synes jeg.

Glemmer aldrig et kæmpe-uvejr med torden og lyn over Indien/Pakistan på vej til DK fra Thailand, fantastisk flot, men også lidt skræmmende, fik en mega-rystetur!

Jeg ville egentlig ha´været pilot som ung, men p.g.a. mærkværdige tilfældige sammentræf så blev jeg shippingmand istedet, og fik aldrig tid eller overskud til at tage flycertifikat.

Nu flyver jeg så fra min PC med Microsoft Flight Simulator X!

jesperfrb
PL: Der findes et liv udenfor computere verden, selv om man bor i Viby!Rolll
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Anonym Bruger
Pl

Jeg deler din fascination omkring at flyve, jeg må dog klart tilstå at for mig er start og landing næsten lige så godt som en orgasme Bvdrrrrrr, det starter simpelthen helt nede i tæerne og kører langsomt op i takt med at hastigheden øges, det er bare en fed fornemmelse !!

Jeg kan dog huske en enkelt tur og det var ovenikøbet med Thai air og vi skulle ned i kastrup, der må jeg sgu sige at mit blodtryk kom op i det røde felt, for det var efter min bedste overbevisning ikke en perfekt landing og det var vi flere der mente heriblandt to stewardesser,,han havde simpelthen for meget fart på da han kom ned, så flyet rystede og slingrede simpelthen, så vi troede det ville gå galt fordi han bremsede så hårdt op, der fik jeg valuta for pengene Grin

Jeg har altid været på drenge stadiet hvad flyvemaskiner og flyvning angår, jeg har bla.a brugt adskillige time ude ved lufthavns grillen i Kastrup, blot for at sidde og se de lander og letter, tidsspilde vil nogen måske kalde det Sad men det fanger sgu mig.....

waree
en flyvetur. billund amsterdam med klm. troede ikke bremserne virkede, følte vi kørte ca 3-4 kilometer på landingsbanen med fuld speed inden piloten begyndte at bremse. hjertet var på vej ud af kroppenTuttelu Tralla

birkedhoj
For en gangs skyld PL, du er ikke alene Grin

Ole.
Flyver PE med THAI altid

mugge
haha godt nok PL...et par gode film du havde med idag :-)

Bjarne
Oh. my Buddha.
Top Gun-wannabees - det er sgu' for meget. Og så nogle af de seje og altid bedrevidende. der som hovedregel spanker alle andre.Joker Patetisk.

PL
Bjarne:

S k r i d !!!

Ah, "Blue Angels" - for s.... i h..... det rykker!

Yo baby

PS: Beklager det idiotiske "Blue Grass" musik halvvejs, HVORFOR ØDELÆGGER FOLK DE YOUTUBE KLIP MED TÅBELIG MUSIK?!Angry
Redigeret af PL d. 06/07-2010 23:13

PL
"Blue Angel" C-130 JATO take-off, yehaaahh!!Grin

Anonym Bruger
PL

Den er altså fed den video du har lagt ind og ja det er sgu synd at de ødelægger den med musik Violin Men hold fest en start..det er noget der rykker, og jeg er sgu imponeret over at de kan flyve så tæt på hinanden uden at brage ind i hinanden.....

dutling68
tjeck her pl og selvføglige alle jer andre....
http://www.gilles...ckpit1.htm

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

PL
Holy ph...!

Tak for det, mageløst, og så er der endda "HUD" *) til chaufføren...

PL

*) HUD = Head up display
Redigeret af PL d. 07/07-2010 17:34

Bjarne
PL skrev:
Bjarne:

S k r i d !!!

Beklager, PL. Det er stadig webmaster der smider folk på porten. Ikke dig. Men jeg forstår udmærket, at det er smadder irriterende at få serveret samme medicin, som man gang på gang udsætter andre for.
Have a nice Jack off - eller er det take-off?
Sick

sabai sabai
Har sgu aldrig været meget for flyvemaskiner ..Frown

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

PL
Fantastisk landing i en spændende lufthavn!Big eyes

sabai sabai
UH HA DA DA..

Holder benene på jorden , og lister ind i sovekammeret og leger med mit gamle Fleischmann tog !

Må se at få købt et par S-tog, så jeg kan lege kontrollør og dele nogle bøder ud til pensionister, punkere og svartskaller uden gyldig rejsehjemmel....Read the rules

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

PL
sabai-sabai: Angst for højder og at falde ned betyder ekstrem moderbinding iflg. gamle Sigmund Freud!

Her er en crosswind landing til den gamle Kai Tak Lufthavn i Hong Kong. Den var helt speciel, flyene skulle foretage et skarpt sving ved approach.

Redigeret af PL d. 07/07-2010 21:59

sabai sabai
PL Skrev..

sabai-sabai: Angst for højder og at falde ned betyder ekstrem moderbinding iflg. gamle Sigmund Freud!

Hmm... så må det være derfor, at jeg er tiltrukket af smukke unge piger. Friends again

Spøg til side.... i mine unge dage , var der ikke mange byggekraner i København og omegn der undgik et besøg af drengene fra baggården..!

Nu om dage får jeg kun Højdeskræk , når jeg har delirium.Cheers

Har forøvrigt prøvet det her mange gange på Samui...Skide skægt !

Spring til debat: