Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
skulle lige hoerer om der var nogle af jer der interessere sig for thai musik ?
hvis ja ved i saa hvordan man finder tour planer eller koncert fakta osv??? maaske nogle sider paa engelsk??? jeg er i Thailand indtil 5 august saa hvis jeg kunne finde en koncert eller to inden da kunne det vaere fedt var til en sidste aar og det var en kanon oplevelse
saa isaer hvis i ved om der skulle vaere noget i bangkok eller naer udon thani ville det vaere fedt
haaber der er nogle der kan hjaepe
Ps. Bao We er min favorit, men kender i noget til Potato, ying thittikarn, Biew K, Pe saderd er i ogsaa meget velkommen til at give hints om det
Bangkok post har en glimrende sektion om underholdning,
herunder musik og koncertarrangementer:
http://www.bangko...ment/music
,
desuden har annoncesektionen også et væld af annoncer for koncerter!!!!
Fortsat god tur!!!!
FCKdk
Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
selvom de ikke var tiol kaempe stor hjaelp fandt ingen af navnene.... nok mest fordi jeg ikke kan skrive det paa thai men selv navne som Potato som staar paa engelsk forstod den ikke saa haaber der er flere der kan hjaelpe
men Clash er snart ude med et nyt album så der blir ihvertfald holdt en masse koncerter med dem nu de skal promovere deres nye album...
Redigeret af Kittisak d. 12/07-2010 14:23
hmm ja men søgte også på hua hin som holder det der 100 års jublilærum og der stod heller intet selvom det er her så det er bare lige med at finde de rigtige sidder... leder i hvert fald videre!!! men finder i andre noget så sig gerne til
er der mon nogen der harr en hjemmmeside med den mere thailandske art af musik og arrangementer? dem ovenover er saadan megett wetern inspirereret ;0 men hvis der er andre der harfundett nogett om koncerter eller lignnde saa skriv endelig