Se indlæg
 Udskriv debat
Mange Russiske piger i Pattaya
PL
Tror du tager fejl Mistah Fido, det er sjældent det sker, men den her gang gør du, solly!

Tjek det her, 200 USD for en sk*de "lapdance":

http://www.rususa...sgid-56875

Fandt så lige denne her:

"They are in fairness very attractive women, but I don't come to Pattaya to meet European girls! Now check this out - on the club's menu they have the services on offer listed, I won't go into them all, but here is a taster: VIP = 350 US Dollars (yes 350 dollars!!) and Private Time = 500 US Dollars. I asked the Estonian lady what this meant? She said, "For time with the ladies for company, maybe for dinner or just a friend for the night, but no sex!"

http://www.stickm...er2467.htm

Var der mere?

Rolll

PL
Redigeret af PL d. 17/07-2010 02:21

Fido
Phuket info er ikke ligefrem stedet jeg ville lede efter pålidelig information, men bevares du kan da godt få lov til at betale de 500 $ hvis du insisterer LOL LOL

Personligt er jeg ikke specielt interesseret i russiske piger - medmindre de spiller skak Pfft
One man's ceiling is another man's floor

Hvad er det russiske piger kan, som Thailandske piger ikke kan ???. Jeg er blot nysgerrig.

dutling68
det handler vel ikke om hvad de kan. men mere om hvordan de ser ud..jeg kan da godt selv blive lidt træt af at se på thaipiger dagen lang, så hvis der nogle gange kommer en langbenet blondine gående det er da noget som pynter i gadebilledet ik Wink så mon ikke det er det som det handler om...det er vel også det som gør os lidt vilde der hjemme når vi ser en mørk pige på gaden...forandring fryder som bekendt ikke Cool
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

filihankat
Helt ærligt, nu må i da tage jer sammen! Hvem fanden gider flyve 10.000 km til Pattaya for at være sammen med en fucking russer?? Thaipigerne over går da langt de blegfisede drukhoveder.

swaddii
filihankat hvad med dig selv .hvor meget kender du til Thailand`?
Cheersen gang Isaan altid Isaan

og man tager sgu da ikke til Parttaya for at lære russisk-

Kittisak
Hmm... Russiske piger er da ik de pæneste hvide piger :/

Payanak
Til alle sexturisterne;
Tag dog til Rusland for syv sytten hvis i vil kneppe den slags!
Angry

Payanak
Håber det var enden på den tråd!
Grin

Payanak
Men der skal selvfølgelig nok være en eller anden i en gul regnfrakke, der skal have det sidste ord Read the rules

PL
Hvem?

Sidste år i Bangkok gik jeg bagved sådan en Ukrainer ell. Hviderusser, og hun var sgu´ en fryd for øjet, især som kontrast til de små bredrøvede Thai´er, der vadede som fede rapænder ved siden af, foran, og bagved hende!

Høj, slank, elegant, samt helt sikkert dyr i drift, umulig at være sammen med og p*sseoverlegen og arrogant.

Fordomme har jeg rigeligt af, ikke?

Grin

PL

filihankat
falang skrev:
filihankat hvad med dig selv .hvor meget kender du til Thailand`?

nok til at vide at thailand er bedre end rusland

filihankat
PL skrev:
Hvem?

Sidste år i Bangkok gik jeg bagved sådan en Ukrainer ell. Hviderusser, og hun var sgu´ en fryd for øjet, især som kontrast til de små bredrøvede Thai´er, der vadede som fede rapænder ved siden af, foran, og bagved hende!

PL

Så skulle du måske bytte din lejlighed i Bangkok ud med en tilsvarende i Moskva? God tur.

dutling68
ja lad få nogle fordomme frem jeg vil da nok sige at mange fra baa nook de går som en and og det vel sige fodstiling som 10 minuter i 2 Grin

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

MM
dutling68 skrev:
ja lad få nogle fordomme frem jeg vil da nok sige at mange fra baa nook de går som en and og det vel sige fodstiling som 10 minuter i 2 Grin

Hey, der skal jo være fast grund under fødderne når man arbejder i rismarken, her hjælper catwalk ikke. Bla bla bla

http://mhhm.dk/sveg
PL
Nemlig!

Her er en der kan, sådan da...

Tuttelu Tralla

rinpoche
hehe, de har nu nogle underholdende reklamer.
Tak for den, PL.

var det en reklame for en russer?

PL
Ja, Russian White Tuna på dåse!

Grin

PL

Spring til debat: