Se indlæg|
Wannee fra Club Andaman Beach resort . Patong?
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 28/07-2010 22:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hej! Min kone og vores 2 børn har et par gange været på Club andaman beach resort i Patong, og her mødte vi en meget venlig og hjælpsom servetrice Wannee. Hun var virkelig sød til at tage sig lidt af vores yngste pige Luna så vi kunne spise vores mad i nogenlunde ro. Vi fik hendes mailadresse, men har desværre mistet den. Er der nogle herinde der kender Wannee? Jeg mener hun fortalte at hun er kæreste med en pilot fra Danmark. Vi ville blive meget glade hvis nogen kunne hjælpe os, med en mailadresse til hende. Vi har prøvet hotellet men uden held. Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 29/07-2010 03:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Tror du skal være mere end heldig for at finde hende, når hotellet ikke kan hjælpe jer! Men held og lykke!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 29/07-2010 06:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hvorfor kan hotellet ikke hjælpe? Er det fordi de ikke vil, eller er det måske fordi de ikke forstår hvad det er i vil? |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 29/07-2010 06:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Payanak skrev: Hvorfor kan hotellet ikke hjælpe? Er det fordi de ikke vil, eller er det måske fordi de ikke forstår hvad det er i vil? Må indrømme, at jeg tænkte det samme... Men, efterhånden som man lærer Thai'erne at kende, er det nærliggende at tro, det måske er lidt for besværligt, at finde vedkommende...og derfor nemmere bare at afvise. Det samme hvis man spørger Thai'er om vej. Stol aldrig 100% på svaret. Kender de ikke stedet du spørger efter, kan de godt finde på, at komme med en lang historie og sende dig afsted i en helt tilfældig retning
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Philo |
Lagt på d. 29/07-2010 14:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Haha For nogle år siden i Chaing Mai, spurgte min hustru som er thai, høfligt en ældre thai herre om vej, først pegede han til venstre og derefter til højre, mens han smilede venligt til mig og sagde "Up to you" ![]() MVH Philo |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2010 15:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jimmy. Kender en der har haft samme problem, ganske vist i Chiang Mai. Hotellet ville heller ikke hjælpe, men en venlig dansk fastboende gik til hotellet og fik hurtigt løst problemet. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 29/07-2010 15:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
jimmikoldenborg skrev: Hej! Min kone og vores 2 børn har et par gange været på Club andaman beach resort i Patong, og her mødte vi en meget venlig og hjælpsom servetrice Wannee. Hun var virkelig sød til at tage sig lidt af vores yngste pige Luna så vi kunne spise vores mad i nogenlunde ro. Vi fik hendes mailadresse, men har desværre mistet den. Er der nogle herinde der kender Wannee? Jeg mener hun fortalte at hun er kæreste med en pilot fra Danmark. Vi ville blive meget glade hvis nogen kunne hjælpe os, med en mailadresse til hende. Vi har prøvet hotellet men uden held. Vh Jimmi Prøv at kontakte Rie Weng Christensen, Mktg Admin Mgr på Club Andaman Beach Resort - hun var der også 1.ste gang jeg var på Phuket for mange år siden - hun er dansker.... -- måske hun kan hjælpe .....det er da forsøget værd! forøvrigt et af de fedeste hoteller jeg har boet på....... Redigeret af pdrhan d. 29/07-2010 15:53 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 29/07-2010 16:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Det er vel meget normalt og forståeligt, at et hotel/firma ikke udleverer medarbejdernes personlige og private oplysninger. Tror det er meget nemmere at finde piloten ! Men man skal nok være lidt forsigtig,.... det kunne jo være at piloten er gift med en dansker, og samtidig også har en thaikærste i danmark, som også er gift med en dansker i Vanløse eller omegn. ![]() [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 29/07-2010 17:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hold nu op, det er kun gode piger, der arbejder i Patong. Det er min erfaringer efter at have boet i samme by i 3 år. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 31/07-2010 15:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
tak for de gode råd:-)
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.