Se indlæg
 Udskriv debat
DF kræver 28-års-regel
sony
Jeg har den mening at er man flygning så skal vi selvfølgelig hjælpe, og man ikke bare skal kunne komme ind i landet. Men i dag skal man jo næsten bare sige man er flygtning så får man hjælp i hovedet og r.. Jeg fatter ikke hvordan mange folk har råd til at komme helt fra somalia og blive flygning heroppe, og så efter et stykke tid skal de have kone og børn herop. Var det ikke også derfor de lavede den 24 års regel, at det så kommer til og ramme de forkerte mange gange det er underligt, men når det kommer til stykket har vi ikke en pind at skulle have sagt så længe vi er med i eu.

Bare se nu siger svenskerne vi er racister fordi vi har smidt de der romanere ud. Helt ærligt hvad lave de heroppe andet end at gå og tigge og lave kriminalitet? Men ok det en anden sag.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

PL
Bare vent til EU begynder at bestemme VORES flygtninge- og indvandrerpolitik:

http://blogs.jp.d...lokken-eu/

PL

sony
b_j3ns3n skrev:
nu ved jeg ikke om det var muslimer eller alle folk fra afrika du mente da du sagde

sony skrev:
Kunne vi ikke få det når det er et bestemt folkeslag der kommer?

men jeg er sikker på du selv godt kan se at det er helt forkert..
et eksempel.. jeg snakker med folk om fodbold og fortæller jeg er FCK fan og straks siger det dem der altid laver ballade... øøøh nej det gør vi ikke allesammen.. bare fordi nogen gør er ikke ens med at alle gør..
jeg kender flere muslimer som aldrig har søgt bistands hjælp og som hellere ville sulte end at gå op på komunen og nasse.. men jeg har også mødt mange unge muslimer i natte timerne som lyser langt væk af ballade..

same same (fordi en gør er ikke ens med at alle gør)

Nej jensen det var nu bare en kommentar til din joke du kom med den terning.

Men jeg kan kun give dig ret i det du skriver her, det er egenlig også min mening. Bare se når man kommer i bazar vest i gjellerup du får en enorm god service, det eneste jeg hader derude er at de ikke overholder rygeloven.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
hehe hvem siger det var en joke Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Funnyboy
Selvfølgelig skal vi hjælpe flygtninge hvis der er krig i deres land. Men så snart den er ovre så er det farvel og tobak med mindre de har været så heldig at finde en kæreste her oppe som vil stille en garanti for dem.
Ellers er det tilbage hvor de kom fra. Ja måske endda med en lille pose penge så de har noget at starte op på når de lander.

Familiesammenføring med børn og onkler og andet godtfolk kan så ske efter 7 år hvis de har opført sig pænt i den periode og integreret sig så de taler dansk og har arbejde.

Og skulle de få den tossede ide at få børn imens de er her oppe så er deres børn heller ikke fredet bare fordi de er født her oppe.
Får de 1 barn og det barn laver de noget kriminelt ryger det på første fly hjem hvor deres forældre kommer fra uagtet at mor eller far stadig bor her oppe og uanset deres alder.

Har de flere børn og første barn er slået hjem og andet barn laver noget kriminelt så ryger HELE familien hjem anset om de har arbejde eller flere børn i skole her oppe.

De skal bare hentes og deres ting pakkes i en container som kan køres direkte i lufthavnen så det kommer med samme fly som dem selv.

Det kan nok være der er nogen der får rettet deres børn ind så de ikke laver noget kriminelt så.

Og de personer de vil ta her op på FS efter 7 år kan ikke få så meget som 1 øre. Det er op til dem der invitere at forsørge dem efter der er stillet garanti for dem også.
Ellers er det hjem med første fly.

TG950
ja, selv SF er nogle luske røve, må nok indrømme at der er spildt et par stemmer på dem ved de sidste par valg, men det er slut nu.

klippet fra TV2 NYHEDER:

Det vækker genklang langt ind i SF, når De Radikale foreslår lempelser af udlændingepolitikken.

Flere af SF's folketingsmedlemmer er parate til at ændre eksempelvis 24-års reglen. Dermed lægger de sig ud med partiledelsen, skriver Politiken.

"Hvis du spørger i SF, så er svaret ja, 24-års reglen bør fjernes. Men det er bare ikke den politiske virkelighed lige nu. Reglen er fredet i første valgperiode. Men når den er overstået, starter vi forfra, siger menneskeret­tighedsordfører Kamal Qureshi.

Politiken har talt med en række af SF's folketingsmedlemmer. De erklærer sig på alle punkter enige med De Radikale, der i sidste uge blandt andet foreslog at fjerne syvårs reglen. Reglen forhindrer fraskilte ægtefæller i at få ophold i Danmark, hvis de har boet i landet i mindre end syv år.

"Ledelsen siger, at vi går ind for en stram udlændingepolitik. Men det er jo bare ord. Der er kun meget få, der i virkeligheden mener det. Generelt er der i gruppen en holdning om, at den måde, SF har rykket sig på i udlændingepolitikken, er til at brække sig over," siger et folketingsmedlem, som af frygt for konsekvensen af at lægge sig ud med partiledelsen ønsker at være anonym.

Netop ledelsens hårde kurs over for kritikere vækker vrede. Det andet medlem af folketingsgruppen siger: - Jeg har jo nok en anden holdning. Jeg mener jo, at man skal diskutere tingene.

Hos De Radikale er man glad for, at SF'erne åbner debatten.

"Det giver da anledning til optimisme, at folk i SF mener, at partiet burde give indrømmelser," siger politisk ordfører Morten Østergaard.

[img]http://i2-images.tv2.dk/s/28/20603828-771684a67db0a3c0395f64c3e17c0833.jpeg[/img] is not a valid Image.
Ikke alle er lige begejstrede for Villy Søvndals og Ole Sohns politiske linjer. Foto: Rasmus Flindt/Altinget

Dennis Damgaard
Hvordan kan man være flygtning når man kan tage hjem på sommerferie 5 til 6 mdr fra det land man er flygtet fra og have kæmpe hus og lejlighed med mere. Vi ser aldrig den
Rigtige flygtning her i Danmark for det har de sku ikke penge til at kommer her til. Vi ser kun berigerne.

www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower

http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
Esben
Saendaeng skrev:
De vil ikke gøre det nemmere de kære DF'ere!!

DF kræver 28-års-regel
Lørdag d. 24. jul. 2010; kl. 23:25 af ritzau for TV 2 Nyhederne
24-års-reglen skal hæves med fire år, forlanger DF og kæder kravet sammen med partiets støtte til genopretningspakken.

Med krav om den største stramning af udlændingeloven siden 2002, skyder Dansk Folkeparti nu den politiske sæson i gang:

Udlændingelovens stramme 24-års-regel skal hæves med fire år, så den bliver til en 28-års-regel. Dermed skal danske statsborgere være fyldt 28 år for at få en udenlandsk ægtefælle til Danmark, mener Dansk Folkeparti. Det skriver berlingske.dk.

- 24-års-reglen har haft en kolossal positiv virkning mod tvangsægteskaber og arrangerede ægteskaber. Derfor vil det være naturligt at lade den afløse af en 28-års-regel, så vi kan høste gevinsterne i endnu højere grad, siger Dansk Folkepartis gruppeformand, Kristian Thulesen Dahl, der forlanger stramningen vedtaget i efteråret.

Han gør det samtidig klart, at regeringen ikke kan sige nej til kravet, fordi DF for få måneder siden hjalp regeringen med at få vedtaget den økonomiske genopretningspakke.

- Noget for noget, siger Thulesen Dahl.

Både regeringspartierne og Socialdemokraterne siger dog fra over for en 28-års-regel - og Venstre afviser, at DF har noget til gode.

- Det er ikke sådan, at en genopretningsplan bliver konverteret til, at der bliver lagt fire år oven i 24-års-reglen, siger politisk ordfører Peter Christensen (V), mens de Konservatives integrationsordfører Naser Khader kalder forslaget for symbolpolitik:

- Det virker som om, Dansk Folkeparti bare går efter at finde noget, de kan stramme, siger han til berlingske.dk.

Integrationsminister Birthe Rønn Hornbech (V) afviser at kommentere forslaget.

/ritzau/

http://nyhederne..../32432398/

Ja det klær dem ikke.

Det er ufattlig de ikke bare kryber til korset, og siger spis en gris, drik et fad øl, og brænd Koranen af, så kan du få et tourist visa til Dk.

24 års reglen har aldrig hjulpet på noget som helst, den skulle forhindre tvangs ægteskaber, øhh agumentet var at udlænding to hjem og giftet sig med en 14 årig, i deres hjem by, hallo det gør de stadigvæk, før kom de her op med 2 børn som 18 årig, og nu kommer de med 4 som 24 årig, ok og nu skal de kommer som 28 årig med 6 børn, som ikke forsår dansk, og dansk samfund.

Spring til debat: