Se indlæg|
Laos nyt tourist visa
|
|
| New-Hope |
Lagt på d. 13/08-2010 15:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
Tager til Laos, for at få nyt visa, har det nogen betydning at jeg ikke har nogen arbejdsgiver at påføre ansøgningen?, synes også at have læst et eller andet sted at efter dobbelt entry og forlængelse med 30 dage at det er nødvendigt at flyve ud af Thailand?. Mvh - NH |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/08-2010 15:53
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
New-Hope skrev: Tager til Laos, for at få nyt visa, har det nogen betydning at jeg ikke har nogen arbejdsgiver at påføre ansøgningen?, synes også at have læst et eller andet sted at efter dobbelt entry og forlængelse med 30 dage at det er nødvendigt at flyve ud af Thailand?. Mvh - NH Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Skal du søge visum til Thailand på en thailandsk ambassade eller et konsulat i Laos, og såfremt, hviken slags visum søger du? Visa O og tourist kræver fx ikke en arbejdsgiver. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 13/08-2010 19:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Jeg kom til laos på gå ben i april i år fra thailand, da bilen holdt på thai siden. Jeg fik lavet 90 dage mere på mit visum uden problemer, der var bare en farlig bunke papier som skulle skrives, men de var gode til at hjælpe mig med dette. Nu ved jeg ikke hvad type visum du vil have lavet, men der er meget hjælp at finde her på DTW bare søg så finder du det nok.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 13/08-2010 20:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
hvis man helt vil slippe for papir arbejdet står der en flok mennesker lige udenfor Ambassaden. de laver det hele for 100 thb. Nå Ja det kan godt være de forlanger mere.. De har vel lært lidt ![]() Så får man 90 dages visa som skal fornyes i thailand efter 60 dage. |
|
|
|
| New-Hope |
Lagt på d. 14/08-2010 04:50
|
|
Robert Kronberg skrev: New-Hope skrev: Tager til Laos, for at få nyt visa, har det nogen betydning at jeg ikke har nogen arbejdsgiver at påføre ansøgningen?, synes også at have læst et eller andet sted at efter dobbelt entry og forlængelse med 30 dage at det er nødvendigt at flyve ud af Thailand?. Mvh - NH Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Skal du søge visum til Thailand på en thailandsk ambassade eller et konsulat i Laos, og såfremt, hviken slags visum søger du? Visa O og tourist kræver fx ikke en arbejdsgiver. Hilsen, Robert Hej Robert. Jeg skal bare have et nyt dobbelt entry turist visa, hvis jeg kan?, jeg tænkte bare at det med ingen arbejdsgiver kunne trække ned på min ansøgning om nyt visa... Mvh - NH |
|
|
|
| New-Hope |
Lagt på d. 14/08-2010 04:59
|
|
ubon lynge skrev: Jeg kom til laos på gå ben i april i år fra thailand, da bilen holdt på thai siden. Jeg fik lavet 90 dage mere på mit visum uden problemer, der var bare en farlig bunke papier som skulle skrives, men de var gode til at hjælpe mig med dette. Nu ved jeg ikke hvad type visum du vil have lavet, men der er meget hjælp at finde her på DTW bare søg så finder du det nok. ![]() Hej Ubon. Okay, så der burde ikke være noget problen med at tage en af disse visa trip, med en mini bus.... har set at der er flere her i Pattaya, det er bare om at finde det rigtige... ![]() Mvh - NH |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 14/08-2010 05:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
New-Hope ... skrev Jeg skal bare have et nyt dobbelt entry turist visa, hvis jeg kan?, jeg tænkte bare at det med ingen arbejdsgiver kunne trække ned på min ansøgning om nyt visa... Mvh - NH Det må man da Hope !! Det er Lars Larsen's skyld .. !! han solgte rejserne så billigt , at selv idioterne havde råd til en Thailandsk madras !! Du er jo fuldstændig håbløs !! Tilsyneladene opholder du dig i Thailand, men du har ikke gjort en skid for at sætte dig ind i Visa regler !!!! PS: Spørg kærsten , hun kender nok proceduren !!!!! Redigeret af sabai sabai d. 14/08-2010 05:28 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 14/08-2010 09:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Hvorfor skal du have dobbelt entry???????? Du kan läse lidt om reglerne her! http://www.thaila.../visum.htm Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/08-2010 10:10
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
New-Hope skrev: Robert Kronberg skrev: New-Hope skrev: Tager til Laos, for at få nyt visa, har det nogen betydning at jeg ikke har nogen arbejdsgiver at påføre ansøgningen?, synes også at have læst et eller andet sted at efter dobbelt entry og forlængelse med 30 dage at det er nødvendigt at flyve ud af Thailand?. Mvh - NH Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Skal du søge visum til Thailand på en thailandsk ambassade eller et konsulat i Laos, og såfremt, hviken slags visum søger du? Visa O og tourist kræver fx ikke en arbejdsgiver. Hilsen, Robert Hej Robert. Jeg skal bare have et nyt dobbelt entry turist visa, hvis jeg kan?, jeg tænkte bare at det med ingen arbejdsgiver kunne trække ned på min ansøgning om nyt visa... Mvh - NH Hvis du søger turist-visum, så må du absolut IKKE nævne noget om en arbejdsgiver. Du må nemlig ikke arbejde som turist. Du skal hellere finde på en god grund til at du stadig er turist, hvis du søger turist-visum gentagne gange. De kan godt finde på at true med ikke at give turist-visum, hvis du søger igen og igen, men har ikke hørt om nogle, som er blevet afvist. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.