Se indlæg|
SAS
|
|
| LC |
Lagt på d. 21/08-2010 08:35
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Har lige købt billetter Aalborg - København - Bangkok (minimal ventetid begge veje) udrejse 28.jan - hjemrejse 16.februar pris: 6.212 :-) LC |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 21/08-2010 08:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
God tur
Come As You Are
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 21/08-2010 09:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg har lige fået en pris hos Thai. THB 32000,00 for one way og THB 36000,00 for tur retur. Vi taler om CM - KBH Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 21/08-2010 10:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Er der nogen herinde der har erfaring/kendskab til: AEROSWEET AIRLINES Chp-Kiev- Bangkok og retur. Da de beggynder og røre på sig billetter til rimlige priser. hilsen Steen |
|
|
|
| niels r |
Lagt på d. 21/08-2010 11:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Næ nej vi rejste fra Hamburg med Turkish - Ok fly hæslig mad og dårlig service - men er man ligeglad med det så er prisen OK vi er lige kommet hjem Pris 4900,00 kr pr retur billet. 900 for at komme til hamburg og retur. Vi skulle have bestilt rejsen en uge før - Pris 4700. Priserne ændre sig fra time til time. Vi fandt priser på MOMONDO.DE og fandt ud af at vi kunne købe biletterne direkte hos selskabet til samme pris som andre steder. (de har også en dansk hjemmeside, der er priserne anderledes dyre) Vi lavede online checkin samt boardingpass og printede dem ud hjemme fra - hvilket er muligt 24 timer før afgang. Vi kunne således bestille netop den plads i flyet vi ønskede - ud fra først til mølle. Det betød at vi ikke skulle stå i kø i lufthavnen men springe køen over og gå direkte ind sammen med førsteklasse passagere. Vi har tillige erhvervet et Priority Pass (priortypass.com) koster omkring 150 kr. Så kan man benytte visse loger i lufthavnene hvis man har ventetid der. Nogle er gratise mens andre koster dyrt at benytte ( Istanbull har både gratis og betalings loger ) Undskyld den lange forklaring men hjælp til andre skader ikke. Jeg er ikke så tit på siden her men jeg skal gerne svare hvis nogen vil vide mere, men hav gerne tålmodighed med mig. ![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 21/08-2010 14:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
[b]SteenJ skrev: [/b]Er der nogen herinde der har erfaring/kendskab til: AEROSWEET AIRLINES Chp-Kiev- Bangkok og retur. Da de beggynder og røre på sig billetter til rimlige priser. hilsen Steen |
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 21/08-2010 16:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Thai airways - 7300,- 5 Nov - 13 Jan. Er det dyrt? |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 21/08-2010 17:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
SteenJ skrev: [b]SteenJ skrev: [/b]Er der nogen herinde der har erfaring/kendskab til: AEROSWEET AIRLINES Chp-Kiev- Bangkok og retur. Da de beggynder og røre på sig billetter til rimlige priser. hilsen Steen Er det ikke ukrainske Aerosvit Airlines du tænker på ? http://en.wikiped...t_Airlines One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 21/08-2010 18:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Thai fra 16-9 til 4-10 kr.4400, har lige købt dette på flybillet.dk det er da billigt |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/08-2010 18:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Om det er dyrt eller ej er jo egentlig ligegyldigt- bare du er glad og tilfreds![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 22/08-2010 05:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Er det ikke ukrainske Aerosvit Airlines du tænker på ? Jo det må det være og jeg spørger jo ovenstående.........men der kommer noget ganske uinteresant for mig. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/08-2010 05:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Kittisak skrev: Thai airways - 7300,- 5 Nov - 13 Jan. Er det dyrt? Næ det er da ikke dyrt, du slipper for mellemlandinger, og alt det bøvl både ud og retur det medfører. Det er jo en 3 måneders billet du har købt, og kan på ingen måde sammenlignes, med de frejdige indlæg der hidtil har været i denne tråd. Redigeret af vandango d. 22/08-2010 06:00 |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















