Se indlæg|
HJÆLP HAR MINDRE END 3 DAGE TIL AT FINDE SVAR
|
|
| TB |
Lagt på d. 25/08-2010 18:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej alle Har lige oprettet mig som bruger her på siden for at kunne lave en tråd. Min kæreste var på ambassaden forleden og fik afleveret alle papierne og div. garantier/forsikringer. Men de mangler en 'booking af flybillet' Jeg talte med Udlændingeservice for nogen tid siden og som set på andre hjemmesider, skal man selvfølgelig ikke købe en billet førend man har fået en godkendelse af visumet - eller? Jeg får ikke meget hjælp fra mine mails til VFS og vi har nu fået til d. 29aug. Alt andet er i orden og jeg har selvfølgelig mine 70.000 lapper klar. Skal jeg virkelig købe en billet eller kan man nøjes med at booke og evt. betale når visumet er godkendt? Håber nogle af jer kan hjælpe og når at se denne tråd. På forhånd mange tak. TB |
|
|
|
| Funnyboy |
Lagt på d. 25/08-2010 19:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 154 |
Hej Du kan få hende til at gå ind i en hvilken som helst rejse shop i BKK og reservere en billet der ligger tæt på den dato i har skrevet på papirene til ambassaden. Den skal så være gyldig i 3 md. Det koster sikkert 1-2000 bath for at lave denne reservation. Men det er småpenge i forhold til at skulle ombooke en billet senere fordi datoen er forkert. Jeg vil tro at der er mange af de steder der står visa service på døren har mulighed for at hjælpe jer. |
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 25/08-2010 19:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 252 |
Hej TB. Mig bekendt, så skal man ikke købe en billet, før man har visa. Men hvis du er i tvivl om noget, så kan du altid sende en mail til ambassaden i Bangkok. De svare som regel meget hurtigt. Hilsen Kimkingo ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/08-2010 19:25
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
TB skrev: Hej alle Har lige oprettet mig som bruger her på siden for at kunne lave en tråd. Min kæreste var på ambassaden forleden og fik afleveret alle papierne og div. garantier/forsikringer. Men de mangler en 'booking af flybillet' Jeg talte med Udlændingeservice for nogen tid siden og som set på andre hjemmesider, skal man selvfølgelig ikke købe en billet førend man har fået en godkendelse af visumet - eller? Jeg får ikke meget hjælp fra mine mails til VFS og vi har nu fået til d. 29aug. Alt andet er i orden og jeg har selvfølgelig mine 70.000 lapper klar. Skal jeg virkelig købe en billet eller kan man nøjes med at booke og evt. betale når visumet er godkendt? Håber nogle af jer kan hjælpe og når at se denne tråd. På forhånd mange tak. TB Du skal ikke købe en billet, men reservere en billet, og det koster ingenting. Hvis rejsebureauet ønsker at sælge en billet, så vil de også lave denne reservation gratis. Og skulle sagsbehandlingen af visum-ansøgningen trække ud, så kan denne reservation ændres uden beregning. Når visummet er godkendt, så beder man blot bureauet om at udstede denne billet - samtidig med at man betaler for den. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| TB |
Lagt på d. 25/08-2010 21:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Ups. sendte en besked til jer før, men ved squ ikke lige hvor den er endt? Men anyway - tusinde tak for lige at bekræfte dette for mig og der godt hurtig reaktion herinde :-) |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.