Se indlæg|
Bagersvend til Thailand
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 27/08-2010 22:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Har set de søger en bager i pattaya. Udd. Bager (svend) søges til bageri i Thailand.
Er du uddannet bager, glad, udadvendt og med masser af gåpåmod så er det måske lige netop dig vi søger.. Lille dansk bageri med egen butik samt 6 udsalgssteder søger uddannet bager. Vi er et lille nystartet bageri (1 år), som har til huse i en af Thailands mest besøgte byer Pattaya. Vi bager dagligt til salg i butik, udsalgssteder samt levering til div. restauranter og hoteller. Vi mangler en bager der kan arbejde selvstændigt og varetage den daglige drift af bageriet. Dine opgaver vil udover at producere brød, vil være leder af personalet i bageriet og udvikling af nye produkter/ideer. Er du: Positiv og smilende, selvstændig, livsglad, kreativ, tålmodig (dette kræves der for at kunne arbejde med personalet) og vigtigst af alt har drive til at være med til at gøre denne nye forretning en markant medspiller på et stort marked med mange bagerier. (Vi er det eneste rigtige danske bageri i området). Hvis det er dig, så fat tastaturet og skriv en ansøgning og send den til os pr mail. Spørgsmål samt ansøgning skal sendes til: Eller man kan ringe med spørgsmål til +66850949234. Se vores hjemmeside på: [url]www.bestbakerspattaya.com[/url] hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 28/08-2010 07:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
ØV det er en skam man er Pensionist det lyder ellers som et drømme job men han skriver ikke noget om lønnen for jeg tror ikke han får en Dansk bagersven til 7000.thb om mdr.
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 28/08-2010 12:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Dennis Damgaard skrev: ØV det er en skam man er Pensionist det lyder ellers som et drømme job men han skriver ikke noget om lønnen for jeg tror ikke han får en Dansk bagersven til 7000.thb om mdr. ![]() DD Hvor står der noget lønnen??????????????? |
|
|
|
| DenSomSer |
Lagt på d. 29/08-2010 08:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Dennis Damgaard skrev: ØV det er en skam man er Pensionist det lyder ellers som et drømme job men han skriver ikke noget om lønnen for jeg tror ikke han får en Dansk bagersven til 7000.thb om mdr. ![]() Ha ha nej nej han vil få 7050 B.... ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.