Se indlæg
 Udskriv debat
Toppen af service
Payanak
Toppen af service eller manglen på samme.

Jeg sidder lige nu på Swensens, foran Platinum i det indre Bangkok, og venter på et menukort. Der er gået ca. 20 minutter, og der har ikke været tegn på, at de har tænkt sig at betjene undertegnede.
Faktisk er det ikke første gang at jeg har denne mystiske oplevelse, da det er sket før. Det er sket nøjagtig samme sted.
Man sidder selvfølgelig med nogle ideer om, hvad der foregår, men det kan måske blot dreje sig om, at Thailands værste betjening findes i Swensens i Platinum???

Tror der er gået en halv time nu Angry

Imorgen sætter jeg mig herhen igen!

paulsenp
Ja, det lyder lidt underligt, men de tror måske, at du kun er der for at bruge den gratis internetadgang.
Peter

sony
Så må du jo kunne lide at de gør det ved dig, jeg havde ikke stillet mine ben sådan et sted hvis jeg havde prøvet det samme 1 gang og slet ikke flere gange.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Gokinok
Har du husket at vaske og skrubbe dig?

Deodorant?

Ligner du et syrehoved fra Khao San Rd?

Ubarberet?

Sandaler, der afslører lange negle og "elefantfødder"?

Hvid og plettet "Beer Chang" T-Shirt?

Osv. osv.

Er det ikke en herlig by Bangkok?

Man ER simpelthen nødt til dorsk at flyde med totalt Zen-agtigt!

Pibe

Gokinok

samee
Hm ja det er imponerende, det kan oz være at de tjener alt for meget så de har råd til at slappe Joker
It’s deep how you can be so shallow

VIP
Gokinok skrev:
Har du husket at vaske og skrubbe dig?

Deodorant?

Ligner du et syrehoved fra Khao San Rd?

Ubarberet?

Sandaler, der afslører lange negle og "elefantfødder"?

Hvid og plettet "Beer Chang" T-Shirt?

Osv. osv.

Er det ikke en herlig by Bangkok?

Man ER simpelthen nødt til dorsk at flyde med totalt Zen-agtigt!

Pibe

Gokinok

Welcome back Mr. Razor...!!!
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Gokinok
Nice to be back, Mistah VIP!

Wink

Gokinok

MakMak
Gokinok skrev:
Nice to be back, Mistah VIP!

Wink

Gokinok

Velcome back JackDSmile

Payanak
Jeg sad der i over en time, da jeg blev stædig.
Har set flere andre sidde nogle minutter, for derefter at forsvinde.
Jeg smed skoene og lagde benene op på stolen overfor, men lige lidt hjalp det. Imorgen lægger jeg benene op på bordet og ser hvad der sker.

MakMak
Payanak skrev:

Jeg sidder lige nu på Swensens, foran Platinum i det indre Bangkok, og venter på et menukort. Der er gået ca. 20 minutter, og der har ikke været tegn på, at de har tænkt sig at betjene undertegnede.
Faktisk er det ikke første gang at jeg har denne mystiske oplevelse, da det er sket før. Det er sket nøjagtig samme sted.
Man sidder selvfølgelig med nogle ideer om, hvad der foregår, men det kan måske blot dreje sig om, at Thailands værste betjening findes i Swensens i Platinum???

Har prøvet swensens både i Hua Hin og i Pattaya - super hurtig og vandet kommer næsten inden man får sig sat.

Gokinok
Payanak skrev:
Jeg sad der i over en time, da jeg blev stædig.
Har set flere andre sidde nogle minutter, for derefter at forsvinde.
Jeg smed skoene og lagde benene op på stolen overfor, men lige lidt hjalp det. Imorgen lægger jeg benene op på bordet og ser hvad der sker.

Prøv at smide bukserne og se hvad der sker!

Rolll

Payanak
Swensens alle andre steder er der ikke noget i vejen med, men den her filial er virkelig mærkelig, og jeg har sat mig for at finde ud af hvad der stikker dem.

Gokinok
Har du overvejet om deres primære jobfunktion er som "free lancers"?

Hvis det er den Platinum ikke langt fra Panthip, så vælter det rundt med farang-turister...

Lav nogle små sedler med dit mobilnummer på, og del rundt til de ansatte, og se hvad der sker!

Cool
Redigeret af Gokinok d. 03/09-2010 14:14

sabai sabai
MakMak skrev:
Payanak skrev:

Har prøvet swensens både i Hua Hin og i Pattaya - super hurtig og vandet kommer næsten inden man får sig sat.

Hmmm.... var det Fru. Swensens datter der var gravid ? Hva' blev det ... en dreng eller pige ? Friends again
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Gokinok
Rolll

Var der ingen plukveer der ku´ advare inden styrtebadet?!

Payanak
Utolig skod service..host host...der findes INGEN service der Angry

vandango
Payanak skrev:

Uhmmm det er absolut min favorit butik. Den bedste ligger på Beach road i Pattaya over pizzariet.
Plejer ikke at vente særlig lang tid, og der bliver hældt godt med vand på hen ad vejen, men vandet har en lidet bismag af klor.

Kom til at vente en gang i Chiang Mai i et stort indkøbscenter, men var også gået derind samtidig med at skolebørnene fik fri, det havde jeg så min forståelse for.

Var en dag ude og spise, derefter på Swensen's og spise deres største earthquake, er der nogen der kan stikke den? Haps du

Anonym Bruger
Hvor har jeg gået forbi den butik mange gange og har også spist is der nogle enkelte gange. Men jeg er da slet ikke misundelig at du sidder lige i det område hvor vi helst bor når vi er i Thailand. Men det er da lidt sjovt at de ikke er opmærksomme på at du sidder der. Har du prøvet og set hvad der sker hvis du sætter dig ind i butikken. Nogle steder (her i landet) skal man jo gøre opmærksom på sigselv og det er trods alt et meget travlt sted du sidder (tydeligvis bare ikke hos swensons)

rinpoche
Payanak skrev:
Utolig skod service..host host...der findes INGEN service der Angry

Nu er du vel ikke under cover med almindelig fremtoning og påklædning lig en derangeret white euro trash uden en baht på lommen? Pfft

Payanak
Jeg tjener en dansk direktør løn, så den teori kan du godt pakke sammen.

Apropos eurotrash så...ehem...hvem er det nu, der efter egne talrige udsagn, lever på et absolut minimumsbudget...??? Pfft

Nej påklædningen har intet med sagen at gøre.
Det har derimod noget at gøre med, at der helst ikke serveres udenfor, hvorimod indendørs er betjeningen udemærket.

Men når de har borde udenfor, så skal de squ også servere udenfor.

Spring til debat: