Se indlæg
 Udskriv debat
Paradis øer i Thailand!
jimmikoldenborg
Hej!

Min familie og jeg er begyndt at undersøge om der er nogle smukke øer, som vi ikke har været på (Det er der vel med garanti). På vores næste rejse vil vi også gerne besøge nogle steder vi ikke har været.

Kender I nogle dejlige øer i kan anbefale? Det vigtigste er at der er smukt (Lækker strand osv.) Og måske også nogle steder i fastlandet, hvor der er noget spænende at se på (ikke damerWink har familien med)

Vi har været på Koh Tao, Pangang, Samui, Phi Phi, Phuket, Similan, Racha Island, Koh kai nok.
Chiang rai, Chiang Mai, Lopburi, Sukhothai, Kanchanaburi, Bangkok, Pattaya, Hua Hin,.

VH

Jimmi
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
sattahip
Hej I kunne jo prøve at tage en tur til Koh sa mee afsejling på den anden side af Rayong, det er en lille ø, men med en del bounty strande , skøn ø,
Mvh.
Sattahip

Hanuman
Siden du ikke har været på Koh Lipe, vil jeg helt klart anbefale dig at prøve det Wink Den var i øvrigt med i en anmeldelse her på nettet, hvor den blev kåret til den bedste ø i Thailand, baseret på den brede appeal.. Dvs. der er klart bedre destinationer hvis det er med specifikke formål, så som dykning, "jungleture", byliv osv. Men alle faciliteter taget i betragtning vandt Koh Lipe, som den bedste "all around" ø Wink
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Surin Islands, et naturreservat 4 timers sejlads ud i Adanan Sea ca 100 kilometer nord for Phuket. Der er ikke een eneste vej, alt foregår via båd, fantastiske koraler. Der er een stor camp med ca. 30 huse og en strandcampingplads.

Jeg er nødttl t anbfale at i tager til Au Nang("strandsien af "krabi"Wink. Det er fastlandet, men der er både ud til forskellige øer og strande derfra som er super fede. Kan absolut anbefales.

rinpoche
jimmikoldenborg skrev:
Hej!

Min familie og jeg er begyndt at undersøge om der er nogle smukke øer, som vi ikke har været på (Det er der vel med garanti). På vores næste rejse vil vi også gerne besøge nogle steder vi ikke har været.

Kender I nogle dejlige øer i kan anbefale? Det vigtigste er at der er smukt (Lækker strand osv.) Og måske også nogle steder i fastlandet, hvor der er noget spænende at se på (ikke damerWink har familien med)

Vi har været på Koh Tao, Pangang, Samui, Phi Phi, Phuket, Similan, Racha Island, Koh kai nok.
Jimmi

Der er nok at tage fat på, Jimmi. Smile

I Trat ligger koh Chang arkipelaget bestående af en lang række øer i kan bo på.

Koh Chang, Koh Mak, Koh Wai, Koh Rayang, Koh Kham, Koh Lao Ya, Koh Kood.

Det er kun Koh Chang der har udviklet en større turistindustri.

I sydthailand på Andaman siden ligger der tilsvarende i Krabi og Trang en lang række øer.

Koh Yum, Koh Poda, Koh Lanta, Koh Ngai, Koh Kradan, Koh Mook, Koh Libong, Koh Sukon.

Alle disse øer tilbyder overnatningsmuligheder og har smukke strande.

Mindre besøgt er Koh Chang og Koh Yum i Ranong provinsen nord for Phuket.

MM
kennyhawk skrev:
Jeg er nødttl t anbfale at i tager til Au Nang("strandsien af "krabi"Wink. Det er fastlandet, men der er både ud til forskellige øer og strande derfra som er super fede. Kan absolut anbefales.

jepp. og se filmen "the beach"

PS: det hedder Aonang Cool
Redigeret af MM d. 08/09-2010 16:36

http://mhhm.dk/sveg
MM

http://mhhm.dk/sveg
Hanuman
MM skrev:
jepp. og se filmen "the beach"

PS: det hedder Aonang Cool

"The Beach" er optaget ved Maya Bay på Phi Phi-øerne, hvor han HAR været Wink
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Spring til debat: