Se indlæg
 Udskriv debat
Respekt eller mangel på samme !!!!.
Amagerdreng
Som os brugere sikkert ved blev der jo afholdt en fest D 11/9-10 for at fejre Den Thailandske Konges fødelsdag. Der stod bla i flyer
"forventes det at alle gæster klæder sig på med pænt tøj." So far so good". Man da kl blev ca 21,30 fik jeg SGU alligevel lidt af et chok eller en lidt ckokerende oplevelse. Det var som følger. "I den ene bar hvor man kunne købe øl stod en mand med en reklame T-shirt på (for thai øl) En fyr med tusser og cap. Pludselig tager han sin T-shirt af og begynder af danser rundt på podie og bag baren i bar overkrop (ikke nogen 6pack nærmere en WMfodbold.) samtidig begyndte han at servere for de folk der nu bestilte øl (stadig i bar overkrop) Vi stod nogle stykker uden for på gaden og kikkede forarvet på ham. Vores fælles tanke var "Ja det er nok en rigtig Pattaya freak (og dermed ikke et ondt ord om Pattaya) som, har nydt ALT for mange SINGHA eller LEO" under alle omstændigheder fik jeg fat i en der fik ham til at tage T-shirten på igen så vi andre igen kunne nyde festen og ikke et næsten nøgent kødbjerg bag baren......
Måske vil nogel kalde mig FIMSET men hvor F... var respekten i dette tilfælde ???.....
Måske et lidt surt opstød men det måtte ud bla nu pga af det med RESPEKT. Om det er i det skrevne medie eller levende medie så var det sgu for meget på en sådan dag.

Nirvana
Sleeping good
Come As You Are

Amagerdreng
Kære Nirvana. Dit korte indlæg siger mere om dig end ord kan gøre.

Frank
Amagerdreng skrev:
Kære Nirvana. Dit korte indlæg siger mere om dig end ord kan gøre.

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad siger det om ham?Smile

Amagerdreng
Frank-Siger det næsten ikke sig selv. En sådan smilie kan da kun betragtes som "Total intet sigende person" eller også "En person uden respekt" Sætter man en sådan betyder det vel noget i stil med "HVAD KOMMER DET MIG VED"

Namprik
For mange aar siden var jeg til Thai-fest i Aarhus.

En beruset herre syntes at han efter at ha' spist lige kunne tage det Thailandske flag som stod paa bordet og bruge det som serviet, toerre munden for oelsjatter, savl og mad.........Jeg behoever ikke at skrive at han blev smidt ud.....vel ?

Den halv noegne mand som her bliver beskrevet burde ha' haft samme tur !!!
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Frank
Amagerdreng. Det var stærke ord på baggrund af en sovende smiley. Smile

Amagerdreng
Mener jeg ikke det er. En sovende smiley er vel lig med "ligegyldighed" men lad det ligge det var ikke derfor mit indlæg skulle på.

Gokinok
Velkommen til virkelighedens Farang-Thailand, hvor alt pinligt kan og vil ske!

Endvidere er der to versioner af landet:

"Wannabe-LOS" - og "Tumbernes Paradis", vælg selv...

Dette var min kommentar til annonceringen om arrangementet:

Citat

"forventes det at alle gæster klæder sig på med pænt tøj."

Ingen øl-plettede og snuskede Beer Chang T-shirts, shorts og flip-flops?

Citat slut

Jeg ER åbenbart synsk, eller også ved jeg bare at der som regel går ged i sådan en fest..Cheers

Doc. Gok kii nok

Lundberg
Der er en naturlov der siger at der SKAL GÅ ged i sådan en fest Grin

b_j3ns3n
tror festen havde haft mere succes vis den havde været tættere på kongens fødselsdag.. jeg spurte kæresten om hun ville over og se hvad det var for noget, og da hun hørte det var for kongens fødselsdag gad hun ikke rigtigt.. som hun sagde: birthday not before december..?

men vis det mest spændene på aften var en halv fuld dansker i en øl t-shirt, så er jeg glad for at jeg ikke kom alligevel. jeg bor i sverige og vis jeg vil se fulde dummer nikker, går jeg ned på møllevangs torvet.. der ligger en del værtshuse og cafeer, fredag - lørdag aften er der altid garanti for en griner.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Nirvana
Jeg kunne også bare sige fuck dresscode
Come As You Are

Gokinok
Nemlig!

Passer også fint til din signatur, ikke?

Wink

Doc. Gok kee nok

Namprik
Dresscode maa vaere paa sin plads i visse sammenhaenge.

Doc. Go kee-nok.

Som du ved, saa har jeg jo stadig mit konfirmations outfit, det har pillet mangen en trusse af siden 1976.........Bvdrrrrrr
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
natty
Nirvana skrev:
Jeg kunne også bare sige fuck dresscode

Kommer du også til bryllup i dit gamle joggingsæt?, hvis du da har sådan et. Eller hvad med badeshorts og klipklappere?
Sgu ikke noget til at sige til at mange danske mænd ser herrens ud Pfft
Redigeret af natty d. 12/09-2010 21:10

CHINGCHOK
Disse her annoncerede såkaldte thaifester i dk. Nej tak. Altid ballade og skænderier. Det er mange år siden jeg er holdt op med at deltage i disse.
Der står sikkert mange velmenene mennsker bag, men der kommer en masse typer både thai og danskere jeg ikke kan holde ud.
Mvh Chingchok
จิ้งจก

Amagerdreng
Intet sted i mit indlæg har jeg sagt der "gik ged i den" eller der var BALLADE eller optagt til det. Hele festen gik stille og roligt når man lige ser bort fra den en TOSSE.
Der vil ALTID være et dårligt eksemplar iblandt når man møder så mange mennsker op. Om det er til fodboldkamp eller Thai kom sammen. DESVÆRRE.

Gokinok og Nirvana. Om ikke andet kan vel man vel tage pænt tøj af respekt til sin kone.

b_j3ns3n-Du kommer da også forbi KBH har jeg hørt (stedet nævner jeg ikke for kan ikke selv lide det)

b_j3ns3n
ja jeg kører til Kbh - Danmark hverdag for at arbejde vis det var det du mente Wink og ellers kommer jeg også i parken og da alle elsker FCK er jeg sikker på det ikke er dem du mener Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sonaz40
50 pct af danskere ville vel møde op i jogging dragt eller t-shirt/cowboy bukser ved en fest....derfor sælger danske butikker snart ikke andet disse dage !

sonaz40
Glemte helt i farten at sige....hvorfor er der nogle som bare skal ødelægge fester ved at drikke for meget alkohol og så te sig som idioter....ufatteligt med det med at kunne feste uden alkohol er vel historie ?

Spring til debat: