Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
A38 lander i København og flyver hen over Billund
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 15/09-2010 14:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Fantastisk............
Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 15/09-2010 18:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Der var ikke megen aktivitet af jobmæssig karakter der fandt sted, da skrumplet ankom. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 15/09-2010 18:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hej Rinpoche Hvad er din funktion i lufthavnen? |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 15/09-2010 20:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Ja jeg ser nu mere frem til at skulle flyve med den fra bangkok til dubai den 30 december på business class. Jeg syntes iøvrigt at lufthansas business sæder i A380 så noget tarvelige ud ifht Emirates. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 16/09-2010 17:07
|
|
Payanak skrev: Hej Rinpoche Hvad er din funktion i lufthavnen? -----> ? |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/09-2010 17:50
|
|
ถามทำไมอยากรู้อยากเห็นรึเสือกหรือเปล่า ![]() |
|
|
|
| Brasmus |
Lagt på d. 16/09-2010 18:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
rinpoche skrev: ถามทำไมอยากรู้อยากเห็นรึเสือกหรือเปล่า ![]() Iflg. Google: Hvorfor Har nysgerrig indtrænger eller ej. . |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 16/09-2010 18:55
|
|
rinpoche skrev: ถามทำไมอยากรู้อยากเห็นรึเสือกหรือเปล่า ![]() Det er da meget sjovt at vide, om man skal vinke til dig næste gang, mens du læsser baggage på flyveren! |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 16/09-2010 19:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Payanak skrev: rinpoche skrev: ถามทำไมอยากรู้อยากเห็นรึเสือกหรือเปล่า ![]() Det er da meget sjovt at vide, om man skal vinke til dig næste gang, mens du læsser baggage på flyveren! ...eller får en lille "morfar" bag styrepinden !.
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/09-2010 19:54
|
|
Payanak skrev: rinpoche skrev: ถามทำไมอยากรู้อยากเห็นรึเสือกหรือเปล่า ![]() Det er da meget sjovt at vide, om man skal vinke til dig næste gang, mens du læsser bagage på flyveren! Ved du hvad? Hvis jeg læssede bagage på et fly ville jeg sgu da være stolt af det. Dette er en af mange vigtige funktioner i lufthavnen. Jeg føler ingen trang til at delagtiggøre dig i mit virke. Dem jeg kender her på dtw er vel bekendt hermed. Og mht. til din "næste gang" tjaaa, det sker jo nok ikke så tit, når man skal betale fuld pris ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 16/09-2010 20:31
|
|
Øv, så forbliver det altså rent gæt, hvad du laver der mellem containerne. Men flotte billeder taget i frøperspektiv. |
|
|
|
| randle |
Lagt på d. 17/09-2010 06:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Payanak skrev: Hej Rinpoche Hvad er din funktion i lufthavnen? ปัญญาอ่อนรวมและลาเลีย...... my ass... |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 17/09-2010 07:05
|
|
![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/09-2010 07:12
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
randle skrev: Payanak skrev: Hej Rinpoche Hvad er din funktion i lufthavnen? ปัญญาอ่อนรวมและลาเลีย...... my ass...Sådan snakker vi ikke til hinanden herinde. Rød prik givet. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/09-2010 15:52
|
|
Payanak skrev: Øv, så forbliver det altså rent gæt, hvad du laver der mellem containerne. Ingen grund til at lade dig forblive i uvished i denne henseende. Jeg bruger bevidst containerne som forgrund til billedet af airbussen for således at få dybde og perspektiv. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

my ass...