Se indlæg
 Udskriv debat
fodbold
thaikurt1
Ordenlig fodbold det se man i Parken ikke når fodbold bøller fra Bif kommer de vil eller begår hærværk end se fodbold. Angry

Det er meget længe siden der har være ordenlig fodbold Valby Idrætspark Angel
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sony
Hov hov thaikurt der er ordenlig fodbold hver uge. Om ikke andet så det ægte københavner bold, hvor folk kan opføre sig ordenligt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

jeg spiller næsten altid med i danske spils gratis spil, og det kan lade sig gøre at vinde, skal jeg hilse at sige, så hvis der er andre der frisk på at gennemskue resultaterne for dansk fodkoldt, så starter endnu en lille turnering i morgen.

https://oddsetcha...10_generel

Ja det var surt at dommeren gav det straffe i søndags, det kunne ellers havde blevet en rigtig god kamp,

thaikurt1
Ja det var surt at dommeren gav det straffe i søndags, det kunne ellers havde blevet en rigtig god kamp,

Det er ingen udskylning at BIF begik hærværk og at det snart må være på tide at DBU gør noget for at stoppe hærværk på div fodbold stationen det glæder ikke kun BIF men alle fodbold klubber der har fans der begår hærværk o.s.v.

Hvis klubben ikke kan få deres fans til at forstå at det er fodbold man er kommet for at se må DBU lade de klubber der ikke kan få deres fans til at opføre som alle andre.

Spille uden publikum da det så går ude over klubben økonomiser og det er der ikke mange klubber der har råd til

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

gg
Startede i en alder af 3år med at gå til KB kampe... Da Frem spillede i den bedste række så jeg alle deres hjemmekampe i Valby Idrætspark... Da KB blev til FCK har det så været FCK siden.... Men Bundby, NEVER! Sad
Spændende ture i Nord Øst Thailand [url]www.travelisaan.com[/url]

at forbyde Brøndby at havde tilskuere med på udebane, vil da kun gøre superligaen kedeligere at se på, de små klubber regner ligefrem med stort fremmøde af fx. fra bif eller fck for at få underskuddene til se bedre ud.

hvorfor fik brøndbyerne i øvrigt lov til at tage alle de romerlys ind, med den dyre entre der er, skulle man tro at parken også ansatte folk til at undersøge hvad der kommer ind til kampene.

sony
Ja bkk det fatter jeg heller ikke de kunne få ind alt det lort de fik med ind, men hvorfor fanden er folk så hjernedøde at de ødelægger alle de sæder + alt det andet. Jeg håber bundby får frataget en masse point og hjælper det ikke så må de spille uden tilskuer på hjemmebane.

Jeg må da indrømme har jeg ikke kan lide hverken brøndby eller fck det er to hold jeg vælger som pest eller kolera dog med fck som den jeg ikke kan lide som nr 1. Men desværre var jeg nød til at holde med dem her i søndags for det var da skammeligt at se de brøndby tilskuer.

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
at forbyde Brøndby at havde tilskuere med på udebane, vil da kun gøre superligaen kedeligere at se på, de små klubber regner ligefrem med stort fremmøde af fx. fra bif eller fck for at få underskuddene til se bedre ud.

Hvordan har du så tænk dig at man skal stoppe hærværk ?

Det kan godt være de bliver kedeligere at se på men man spare både politi og at det det koster efter hærværk.

Man bliver nødt til at ramme klubben økonomiseres hvis man vil undgår hærværk.

hvorfor fik brøndbyerne i øvrigt lov til at tage alle de romerlys ind, med den dyre entre der er, skulle man tro at parken også ansatte folk til at undersøge hvad der kommer ind til kampene.

Men derfor er der jo ingen grund til at sætte ild til sæder.

Synes du at den måde man opføre sig på er ok da jeg ikke at læse at du er imod den måde det udvidete sig på
Redigeret af thaikurt1 d. 21/09-2010 20:03

nej det var ikke i orden det der skete,

men en overreaktion fra dbu, vil værre skadeligt for dansk fodboldt, en overreaktion så vi også af politiet der væltede ind og slog løs på alle de kunne komme i nærheden af.
så vidt jeg ved, er der masser af kamera inde på station, og parken siger de har billeder af 200 personer de mistænker for ballade, så det er vel der at noget af regningen skal inddrives.
Redigeret af d. 21/09-2010 20:13

Frank
Hvorfor straffe nogen for andres gerninger?

Hvis nogen skal straffes, så må det være dem så ikke overholder loven. Det er dem, som man skal have fat i. Fordi nogen holder med en klub og samtidig udøver vold, skal da ikke belaste klubben!? Det synes jeg i hvert fald er en dårlig idé.

Det vil være et ubehageligt værktøj i hånden på skrupelløse personer, når ens egen klub ikke formår at præstere på banen.

sony
bkk Jeg må sgu give thaikurt lidt ret i det han skriver, du lyder som om du forsvare de bøller.

Hvad vil du have politiet skulle gøre? Når der er sådan nogle hjernedøde mennesker så er det skyd først og spørg bagefter.

thaikurt1
men en overreaktion fra dbu, vil værre skadeligt for dansk fodboldt, en overreaktion så vi også af politiet der væltede ind og slog løs på alle de kunne komme i nærheden af.
så vidt jeg ved, er der masser af kamera inde på station, og parken siger de har billeder af 200 personer de mistænker for ballade, så det er vel der at noget af regningen skal inddrives.

Hvad mener du med at DBU overreaktion ?

Hvis man som BIF begynder at brænde sæde er politiet nødt til at få stop det at det så går måske går ud over uskyldig ske når politiet skal stoppe grov hærværk.

Det se til at det ikke betyder så meget at man har masse af kamera på station, hvordan vil du inddrives. pengene når man ikke har andre en et billede af de person der begik hærværk.

Selv og du starte de indlæg med at skriver at det var ikke i orden det der skete læse jeg det mere at du er opsat på at giver DBU og politiet ansvar for det der skete i sted for at fordømme de fans der gjort det

thaikurt1

Hvis nogen skal straffes, så må det være dem så ikke overholder loven. Det er dem, som man skal have fat i. Fordi nogen holder med en klub og samtidig udøver vold, skal da ikke belaste klubben!? Det synes jeg i hvert fald er en dårlig idé.

Det vil være et ubehageligt værktøj i hånden på skrupelløse personer, når ens egen klub ikke formår at præstere på banen.

Det har du til delvis ret i men klub har stadig et ansvar for at man udlukke disse person som er med til at give klubben et dårlig omtale i div aviser.

At man holde med en klub er der ingen udskylning at man opføre sig som hjernedøde fordi man.taber med det er lige som om at det forstå disse fans ikke.

Nu er det jo ikke første gang at klubben fan har opføre sig meget ubehagelig over for andre fan eller at de har begået hærværk .

Frank
Thaikurt1 skrev:

Det har du til delvis ret i men klub har stadig et ansvar for at man udlukke disse person som er med til at give klubben et dårlig omtale i div aviser.

At man holde med en klub er der ingen udskylning at man opføre sig som hjernedøde fordi man.taber med det er lige som om at det forstå disse fans ikke.

Nu er det jo ikke første gang at klubben fan har opføre sig meget ubehagelig over for andre fan eller at de har begået hærværk .

Jeg er enig i, at det at holde af en klub ikke er nogen gyldig undskyldning for at begå hærværk.

Men hvis man tager episoden i Parken i søndags, så var det vel ikke Brøndby som lukkede hærværksmændene ind? Og hvem siger i øvrigt at det var fans af Brøndby? Man kan jo ikke selv vælge hvem der ønsker at være fan.

En tåbelig, men udspekuleret, fan ville iføre sig modstanderholdets trøje, når hærværket stod på. Især hvis han dermed kunne fravriste modstanderne point eller tilskuere.

thaikurt1
Men hvis man tager episoden i Parken i søndags, så var det vel ikke Brøndby som lukkede hærværksmændene ind? Og hvem siger i øvrigt at det var fans af Brøndby? Man kan jo ikke selv vælge hvem der ønsker at være fan.

En tåbelig, men udspekuleret, fan ville iføre sig modstanderholdets trøje, når hærværket stod på. Især hvis han dermed kunne fravriste modstanderne point eller tilskuere.

Nej det var det ikke men det må være klubben indtresse i at man ikke lukke disse person ind og det gør man kun ved at sammenarbejde så man udgår det der skete i søndags.

Vil det sige at at det var ikke BIF fans men det var Fck fans der har tage trøje på så de skulle forstille at være fans af BIF for at begår hærværk på disse egen fodbold stationen.

Når jeg læse dit indlæg for jeg fornemmet at du forsvar BIF fan med næb og klør.
Redigeret af thaikurt1 d. 22/09-2010 05:51

thaikurt1
Det er også på tide at DBU gør noget.

http://spn.dk/fod...191005.ece

Over 200 mennesker deltog i urolighederne i Parken i søndags. 58 kom lettere til skade, 38 blev anholdt, og der blev i alt udøvet hærværk for 600.000 kroner

Frank vil du stadig påstå det ikke kun var BIF Fans der deltog i urolighederne i Parken.
Redigeret af thaikurt1 d. 22/09-2010 06:25

sony
Desværre kurt dbu har ikke besluttet noget endnu, det ender jo nok med brøndby får en bøde på 25.000 selvom det er 3. gang i år de laver ballade. Gør dog som de kan fratag dem at have tilskuere på hjemmebane. Især når brøndby's ledelse ikke vil gøre noget med deres hjernedøde voldspersoner som kun kommer til fodbold for at lave ballade.
Redigeret af sony d. 22/09-2010 08:14

per p
Jeg er selv FCK´er, og en stor tilhænger af deres ide om at hvis du skal ud, og se kampe på ude bane så skal du være medlem af Faravay den gang alle bare kunne tage til kamp på ude bane var der også mange brådne kar i FCK´s lejre tænk bare på kampen i Næsrved.
vi skal bare have alle bøller ud af kampene så alle kan gå ud, og se fodbold uden at risikere at komme i klemme mellem politiet og bøllerne. Fodbold skal nydes, og ikke slås på tilskuerne pladserne.

jeg tvivler på at der var mange officielle medlemmer af Brøndby support der deltog, indtil flere toneangivende indenfor dansk fodbolds verden, har allerede været ude og sige at det ikke var Brøndby fans der gjorde det, men folk der kun kommer for ballade,
så hvorfor skal bif så straffes,
som allerede nævnt så svigtede parkens personale endnu engang, ved at lade så mange havde romerlys med ind, hvilket betød at 8 personer i udebaneafsnittet kom til skade, vi husker vel alle sammen hvordan parken for år tilbage lod profit komme i højsædet og sparet på personalet og lod fodboldtossen løbe ind på banen og puffe til dommeren under danmark-sverige kampen, det kostede Danmark en slutrunde og et stort 2 cifret millionbeløb til dansk fodbold.

Spring til debat: