Se indlæg
Hvor mange gange tager du til Thailand om året?
1 Gang 1 Gang 34%[40 Stemmer]
2-3 Gange 2-3 Gange 34%[39 Stemmer]
4 eller flere 4 eller flere 9%[11 Stemmer]
Bor der permanent Bor der permanent 21%[24 Stemmer]
Har min første gang til gode Har min første gang til gode 2%[2 Stemmer]
Antal stemmer : 116
 Udskriv debat
Hvor mange gange tager du til Thailand om året?
Saendaeng
Hvor tit er du i Thailand?
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Frank
Det er den af de mest relevante afstemning her på stedet, som jeg kan huske. Super. Og desværre kun én gang. Smile

thaikurt1
Jeg bo her permanent Smile
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
bangkoknielsen
Faktisk en ret interessant analyse som Saendaeng har startet - glæder mig til at se resultatet...

Namprik
Indtil videre gaar afstemningen som jeg regnede med, og hvordan kan jeg saa regne med noget ? jo det kan man naesten laese ud af diverse indlaeg her paa siden......Jeg burde ha' vaeret analytiker.Pibe
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Frank
Namprik skrev:
Indtil videre gaar afstemningen som jeg regnede med, og hvordan kan jeg saa regne med noget ? jo det kan man naesten laese ud af diverse indlaeg her paa siden......Jeg burde ha' vaeret analytiker.Pibe

Kunne man så udbede sig en prognose?Smile

Payanak
Bor her permanent på 8. år.

Namprik
Jeg forventer med stor sansynlighed at resultatet af afstemningen ikke vil afvige mange procent fra nuvaerende maaling. Pibe
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Frank
Namprik skrev:
Jeg forventer med stor sansynlighed at resultatet af afstemningen ikke vil afvige mange procent fra nuvaerende maaling. Pibe

Det er jeg enig i, og det heldige er at det hele tiden vil være korrekt. Smile

sank
Frown Kun 1 gang men bliver 5 -6 md. Grin

Jeg rejser 2 gange om året, dog sidste år 3 gange, men kun 2 gange i 2010.....og det er altid med stor tilfredshed....Wink

FCKdk
Desværre kun ca. 4 gange pro anno, men det bedres løbende
i takt med arbejdssituationen, da min mester ellers må kigge sig
om efter anden kompetence....Kick you

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Anonym Bruger
Hmm jeg trykkede 1 gang om året men er kun på ferie ca hver andet år. Dog har jeg se seneste 4 år været på et enkelt stop over på vej videre ud i asien.

Det er jo ikke os alle der er på statslig forsørgelse og kan rejse i tide og utide.

Ja jeg bor her jo også permanent, nu på 8.år. Har ikke været i DK siden august 2003. Og jeg har ikke fortrudt et sekund.

Skeptikeren

jesperfrb
Rejser meget, og ender som regel i Thailand! Har rejst alt fra 1 til 8 gange på et år! Men nu er alt flyttet til Thailand, så må vi se hvor jeg ender med at arbejde, lige nu i DK!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

swedmark
1,5 gange pr. år Wink

ullaber
Bor her permanent. Har boet i Mukdahan 1 år Sun baby

kanut
500 gange ( i Tankerne )
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

blume
Ønsker at rejse flere gange, men som efterlønner må jeg "kun" være afsted 3 måneder, har været i Thailand 2 gange af 2 mdr og 3 uger.
Uretfærdigt og træls, at jeg som efterlønner der har arbejdet hele mit liv, skal straffes på denne mådeSad
Venlig hilsen fra Fyn.
blumeSunflower
Redigeret af blume d. 23/09-2010 14:32

Namprik
Prognosen holder stadig. Pibe
Jeg kan gaa paa vandet !

www.isaan-house.com
Spring til debat: