Se indlæg
 Udskriv debat
LOI KRATONG 5-11-2005
falang yao
Hi Folks,

I anledningen af Loi Kratong højtidlighed, afholder Wat Thai Stenløse en fest d. 5 November 2005 Vesterbro Kulturhus
Lyrskovgade 4, 3sal, KBH V.(ved Enghaveplads)
Bus liner : 3A og 10 .
Der vil blive underholdning af bl. PAMELA som har gæstet KBH i 2004, og en mandlig sanger (fik desvære ikke fat i hans navn: Lung....thai, lød det som). Jeg mødte ham i aftes til en pvt. fest på Thai Esan 3 på Amagerbrogade. Han rejser videre til Tyskland i morgen for at optræde der, så går turen til Norge, for at slutte i KBH d.5-11
Tid : 18.oo til 03.oo
Pris : 120kr

Nærmere og mere præcis oplysninger følger når jeg har fået oversat Flyeren.
M.v.h., M. Rasmussen Cool

P.S. :ved samme lejlighed bad jeg "overmunken" (Long Phra) om at i fremtiden at sende info om diverse begivenheder enten til Kim/Web eller til undertegnede for viderebringelse til jer via D-T-W. Han lovede at gøre det, da han ikke var klar over muligheden til at informerer thai medborger via Dansk-Thai- Webside.
Redigeret af falang yao d. 17/10-2005 00:08
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

christian-s
Vi skal desværre til noget familiefødselsdag kl. 18, men hvis musikken f.eks. først starter ved 20-21 tiden vil vi helt sikkert kigge forbi.

Sidst var det en rigtig god aften.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

falang yao
Hi Folks,
Så har Stenløse Tempelet opdater deres hjemmeside med info om Loi Kratong festligheden d. 5-11-2005

http://www.wattha...

falang-yao@dansk-thai.dk

Hej

Vedr. Loi Kartong 5/11 2005
De tidligere år har der været afholdt Miss Thailand konkurrence, når der har været loi kartong. Gælder det også i år? Ringede til Stenløse, men telefonen blev lagt hurtig på igen! (farang farang...klik. dut dut dut)
Da lillesøster har store forhåbninger om at vinde. Kunne jeg tænke mig at vide. Hvad koster det? Grin

God weekend
Hippie laoSmile

falang yao
Hej DsD,

Hvad koster det? : 120kr hvis det er entre' prisen du spurgte om. I øvrigt se Forsiden/Nyheder .
M.h.t. lillesøsteren deltagelse i "Miss Loi Kratong 2005", kan hun bare starte med at øve sig, der vil blive afhold konkurence både for voksne og børn.

Redigeret af falang yao d. 28/10-2005 16:55
falang-yao@dansk-thai.dk

thip
Hvem vandt Miss Loi Kratong 2005 og har nogen billedet man kan se, var nemlige I thailand så fik ik set det!Smile

Spring til debat: