Se indlæg
 Udskriv debat
Lavpris Bankok 2011
basse50
Norwegian er et af de selskaber, der nu vil sende deres fly ud på lange ture.

Skrevet af: Stine Lynghard
Flyv lavpris til New York
01. okt. 2010 14.19 P3Nyheder Opdat.: 01. okt. 2010 14.58
De helt billige flyrejser går normalt til storbyer indenfor Europa - men nu vil to lavprisselskaber flyve skandinaviske passagerer til både Bangkok og New York.

Det er de norske lavprisselskaber Norwegian og Feel Air, der begge vil åbne lavprisruter til Thailand og USA til næste år.

Halv pris
Feel Air oplyser, at deres priser kommer til at ligge cirka 50 procent under det, billetterne koster i dag.

I første omgang vil selskabet dog kun flyve fra Oslo og Stockholm.

Norwegian vil til gengæld flyve fra København, og her skal man betale mellem 1.000 og 1.500 kroner for en enkeltbillet - både til New York og Bangkok.

Tumut
lyder godt

natty
Ja lyder godt, men vent med at glæde jer før i har set det i virkeligheden. Jeg tror de priser er fra priser, men der kommer sikkert nogle fede introduktionstilbud. Jeg var på Kos nogle dage i starten af juli og jeg kunne vælge Norwegian. Det var nogle elendige flyvetider, men hvad der var værst, jeg skulle betale 2500 kr. mere med dem end med SAS/Lufthansa retur.
Læg så til at du sikkert skal betale gebyr for at betale, begyr for at vælge sæde, gebyr for de bedste sæder i økonomi. gebyr for baggage, gebyr for at checke ind samt betale for mad og drikke.
Men lad os sammenligne når den tid kommer.

basse50
Det er jo lavpris, og de skal jo tjene kr på et eller andet, men uanset så er der kommet konkurrence til de store

Payanak
Dejligt, så kan nogle måske begynde at tage på visa-run / familiebesøg i kombination. Hvis altså priserne er billige den vej også, hvilket de til sammenligning ikke er nu, da vi herude altid betaler mere.

SteenJ
Læg så til at du sikkert skal betale gebyr for at betale, begyr for at vælge sæde, gebyr for de bedste sæder i økonomi. gebyr for baggage, gebyr for at checke ind samt betale for mad og drikke.
Er der ikke noget med, at på flyvninger over en hvis længde eks. Bkk. skal mad og drikke været incl. i prisen.

finbro2
på feel are hjemmeside står prisen oslo [url][/url][url][/url][mail][/mail][img][/img][img][/img]bangkok 3000norske.:o[img][/img]
Finn Brodersen: o

nil
rinpoche
basse50 skrev:

Norwegian vil til gengæld flyve fra København, og her skal man betale mellem 1.000 og 1.500 kroner for en enkeltbillet - både til New York og Bangkok.

Ja, lad os nu se. Det har været en årligt tilbagevendende PR stunt de sidste 3-4 år. Og hidtil er intet sket.

Kaosangangsteren
med de priser er det lige før man kan smutte til Pattayokse i weekenderne Grin
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

Payanak
Kaosangangsteren skrev:
med de priser er det lige før man kan smutte til Pattayokse i weekenderne Grin

Ja de priser sætter unægteligt tankerne igang.

ubon lynge
Ja så får børne familierne rigtig rå til at rejse til Thailand. Pibe
Ubon.

Pibe

SteenJ
jeg kan ikke finde den nøjagtige hjemmeside, hvor der står rejse til Bkk.

SteenJ
SteenJ skrev:
jeg kan ikke finde den nøjagtige hjemmeside, hvor der står rejse til Bkk.
med Norvegian fra cph/bkk????
Redigeret af SteenJ d. 03/10-2010 13:01

Spring til debat: