Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Fra Dk til bath,,hvor eller løbene i thailand
|
|
| aom |
Lagt på d. 04/10-2010 11:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
hvad gir bedste kurs?? eller hvad synes/gør i hjemmefra,,,,i banken ![]() gå i fruens bank i thai, og sæt ind på hendes kort.. ![]() superich eller en eller anden kinser i pattay, ![]() eller løbene under ophold,,,tænker måske på bath til lidt beder kurs fremover,,, ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/10-2010 13:12
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Prøv her: http://www.dansk-...orum_id=88 Der er masser af tråde om samme emne |
|
|
|
| aom |
Lagt på d. 04/10-2010 13:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
takfor hjælpen lyse slukker,, natty du har måske lige kursen fra veksle kontore lige nu ,,,og ikke rich ,og svar på om bathen blir beder i fremtiden,rejser som sagt snart,og hvis banken er i dk har bedste kurs er det nu der skal vekslet, og hvad med danske kontanter i thailand sat ind på en thaikonto,måske thai har fordele med hensyn til kurs,, |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/10-2010 15:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Jeg overfører til min bank i thailand. Som jeg læser det, har du kontanter med og ønsker at få den bedste kurs, samt at det skal gøres i Pattaya. Jeg har hørt mange gange på hotel Copenhagen i Soi postoffice, 13/2 mellem 2. road og beachroad, at der er et vekslekontor foran et hotel på 2. road. Hvis du går forbi der, kan pgl. danske ejer, vejlede dig, og nogle er heller ikke blege for at tilbyde dig at gå med. Om du gør det i portioner eller på en gang, må bero på dig selv, men jeg ville oprette en konto i thailand, så du siden hen kan sætte ind hjemmefra - der kan du lure kursen af, og sende når den er god, og ikke lige før du skal rejse. Det er altid sikrest at have pengene i en bank. Kan se på bankernes hjemmeside, at rejsechecks giver en god kurs. Jeg har selv kasikornbank på Pattaya Klang (central road) |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 04/10-2010 15:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Jeg har flere gange overvejet at oprette en konto men har været lidt i tvivl. Er det lige meget hvor den er oprettet? Jeg tænker hvis den feks er oprettet i Bangkok og man så næste gang opholder sig på Phuket og gangen efter måske på Samui... Skal selvfølgelig være en bank der har filialer alle steder men er nogen bedre / billigere/ lettere at få en konto i end andre Hvad kan anbefales? Dalton |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2010 15:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Vandango, du ovefører jo også kun 300 kroner til din skide rriige pige som kun var på besøg i Pattaya Idiot |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/10-2010 15:59
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
ABEKATTEN skrev: Vandango, du ovefører jo også kun 300 kroner til din skide rriige pige som kun var på besøg i Pattaya Idiot Sådan snakker vi ikke til hinanden herinde. Rødt bær givet. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2010 16:07
|
|
hej Web, enig,hvis du var konsekvenrt,men du kender ikke ordet konsekvent. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2010 16:15
|
|
Kan du ikk elige fortælle mig hvornår jeg fik det første jorsbær `?? Ellers kan du bare slette mig som medlem. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/10-2010 16:18
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ups, der røg vist to bær på. Får lige slettet det ene igen. Sorry. Men derfor skal man ikke kalde hinanden for idiot herinde, uanset hvor konsekvent eller ej man så kan mene jeg og admin ellers er. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/10-2010 16:41
|
|
personligt er jeg ligeglad, monkeyman er ikke nogen ven af mig. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/10-2010 16:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
ABEKATTEN skrev: Vandango, du ovefører jo også kun 300 kroner til din skide rriige pige som kun var på besøg i Pattaya Idiot Pas nu på snabelvandet og hold dine insinuationer for dig selv. It takes one to know one. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/10-2010 16:55
|
|
Dalton skrev: Jeg har flere gange overvejet at oprette en konto men har været lidt i tvivl. Er det lige meget hvor den er oprettet? Jeg tænker hvis den feks er oprettet i Bangkok og man så næste gang opholder sig på Phuket og gangen efter måske på Samui... Skal selvfølgelig være en bank der har filialer alle steder men er nogen bedre / billigere/ lettere at få en konto i end andre Hvad kan anbefales? Dalton Da jeg oprettede min konto i Kasikornbank i Pattaya, var det i sin tid på anbefaling af Søren, der er medejer af hotel Copenhagen. Boede på det tidspunkt hjemme hos min Thailandske kæreste, og havde en særlig tilladelse fra Thaimanden der ejede udlejnings ejendommen, til overfor banken at have en fast adresse i thailand på kærestens lejlighed. Men har fulgt div. tråde om banker sidenhen. Jeg har indtrykket af, at det er noget nemmere at oprette en konto i kasikornbank end andre banker, men du må ikke hænge mig op på det. Men hoteladresse og div. har været nok i andre tilfælde. Kasikornbank har også en udmærket homebank, hvor du kan overvåge dit forbrug og transaktioner. |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 04/10-2010 16:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
AOM - hvis du stoler på din viv, hvilket jeg naturligvis går ud fra, så indsæt pengene på hendes konto - fra DK. Når du ankommer får du selv åbnet en bankkonto, så fremtidige overførsler tilgår dig - men. du oplyser intet om, hvorlænge dit ophold i TH vil være og hvor dyb relation til din "VIV" er, så det er lidt vanskeligt at rådgive. Min egen erfaring er dog, at bedste kurs opnås ved at overføre danske kroner til egen bankforbindelse i Thailand... Ked af, at Abekatten nu er forsynet med et "jordbær" - for er absolut sikker på, at der er flere DTW´ere der har lyst til at udtale samme mening... |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/10-2010 16:57
|
|
ABEKATTEN skrev: Vandango, du ovefører jo også kun 300 kroner til din skide rriige pige som kun var på besøg i Pattaya Idiot Vi er absolut ikke på besøg i Pattaya, vi har en forretning og i et hus dér. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 04/10-2010 17:01
|
|
vandango skrev: ABEKATTEN skrev: Vandango, du ovefører jo også kun 300 kroner til din skide rriige pige som kun var på besøg i Pattaya Idiot Vi er absolut ikke på besøg i Pattaya, vi har en forretning og i et hus dér. Samt en masse venner, både Thailændere, Danskere samt andre fra Europa. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/10-2010 17:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
bangkoknielsen skrev: Ked af, at Abekatten nu er forsynet med et "jordbær" - for er absolut sikker på, at der er flere DTW´ere der har lyst til at udtale samme mening... Det må stå HELT for din egen regning. Og abekatten har vist fået lidt mere end et jordbær i aften. Stavemåden taget i betragtning. Personligt vil jeg sætte pris på, at du afstår fra at komme med bud på hvad jeg måtte have lyst til. Hvis ingen svarer, kunne du måske udlægge det som stiltiende accept. Og jeg tager afstand fra, at du forsøger at proppe meninger ned i halsen på folk. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 04/10-2010 18:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Gaaaaaaaaab!!!!!! |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 04/10-2010 18:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Synes tonen virker lidt agurke-tidsagtig.![]() |
|
|
|
| Trutidutten |
Lagt på d. 04/10-2010 19:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
Georg Soros, bliver sgu da helt misundelig , når han høre om alle de fif og fiduser , som DTW's valutaspekulanter kan fremkomme med når pensionen og de sorte penge skal gemmes væk i Thailand.![]() Thailand's financial crisis: its causes, consequences, and implications. http://goliath.ec...s-its.html |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.