Se indlæg
 Udskriv debat
Vekse valuta.
surin
det skal jeg huske tak for rådet

Muffdiver
er vel mere sikkert og rejse med et visakort frem for og rejse med en masse kontanter, hvis så ellers en bruker en bank som skandiabanken så er det ikke spesielt store gebyre en betaler, men som sagt så er det beste og ha en konto i thailand da en ikke betaler gebyr for og overføre penger fra skandiabanken til en thailandsk bankSmileSmile

nakpakdee
Hej hej

Der er jo også kineseren ude i soi Rungland ( der hvor Roar har startet cafe Jensen op ) De giver idag 6.70 Thb for en krone.

Men som bamsen siger er overførsel nr 1.

Held og lykke med det.

surin
er det roa fra soi post?

jager
jeg skal bo på stabel lodge i bankok den første dag, normalt veksler jeg ved robinson er dette det bedste sted??

jager

surin
så vidt jeg husker er det en thai farmer der er ude foran robinson og det plejer at værer dem der giver den bedste kurs

falang yao
Hej allesammen,
Har I lagde mærke til at ฿ er nede på kurs 6.92 (D-T web./valutakurser),og på andre søgesider 6.89 .I går var den den nede på 6.84. NUK som p.t. befinder sig i Thailand vil kun få ca. 6900฿ for 1000dkr i stedet for 7140฿, da Bamsefarr var dernede(Undskyld at jeg vækkede dig). Hvad F.... sker der?? Dollaren er stadig på den ca. samme lav kurs som før FLODBØLGEKATASTROFEN. Hov var det en klokke der ringede, er der mon en forbindelse?. Synes at have læste at P.M. TAKSIN sagde at Thailand havde bruge for eksperter og ikke for penge.Er der mon nogle svage sjæl(millionærer fra Clydes statistik måske) som vil blive fristet af de millioner af $ som strømmer inde i landet??? JUST WONDERING! Shock
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 11/01-2005 23:29
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

jens
Det har nu nok noget at gøre med at dollaren er steget næsten 25 kr for 100 i løbet af den sidste uge.
MVH
Jens

bahtman
i slutningen af dec 2003 kunne jeg i bangkokpost se at man i thailand forventede at bahten ville falde til omkring 36 til en doller, ved udgangen af 2004,
den endte p:aa-l omkring de 39 til en doller, pga et faldene aktiemarket
i 2003 steg aktiemarket med over 100 procent,
i 2004 faldt det s:aa-l med omkring de 20 procent, pga uro i sydthailand.
der er ingen tvivl om at bahten vil stige i v:ae-lrdi il:ee-lbet af de n:ae-lste par :aa-lr.
men naturligvis skal thailand havde styr p:aa-l de sydlige provinser f:ee-lr stigningen vil sl:aa-l igennem.
Redigeret af bahtman d. 13/01-2005 09:22

Spring til debat: