Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
China airlines
|
|
| margurit |
Lagt på d. 07/10-2010 08:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Hej alle ! Er der nogen der har fløjet med china Airlines til Bangkok. Og hvor sikkert er det og købe billetter fra momondo!På forhånd tak!!![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 07/10-2010 08:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Du kan ikke købe billetter fra Momondo da det er en søgemaskine. Du kan kun søge billetter, og hvis du vil købe bliver du sendt videre. |
|
|
|
| margurit |
Lagt på d. 07/10-2010 08:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Ja undskyld jeg glemte og skrive videre er det sikkert at købe fra de forskellige ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/10-2010 08:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
margurit skrev: Hej alle ! Er der nogen der har fløjet med china Airlines til Bangkok. Og hvor sikkert er det og købe billetter fra momondo!På forhånd tak!! ![]() jeg har fløjet med china airlines 6 gange og har altid været meget tilfreds, der er en mellemlanding i amsterdam, men ikke så slemt. jeg oplever fri bar stort set, du kan spørge og de serverer el bare gå ud i køkkenet og spørg. jeg ville rejse med dem igen helt sikkert. ![]() |
|
|
|
| SangSomCoke |
Lagt på d. 07/10-2010 09:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 34 |
margurit skrev: Hej alle ! Er der nogen der har fløjet med china Airlines til Bangkok. Og hvor sikkert er det og købe billetter fra momondo!På forhånd tak!! ![]() Som Payanak skriver det, er det ikke hos Momondo du køber billetterne, de fungerer blot som rejseagent for div. firmaer, for at kunne fylde flyene op så der kommer flest penge i kassen. På det her link kan du læse brugernes vurdering af China Airlines: http://www.airlin.../china.htm Hvad angår sikkerhed kan du på det her link læse om div. ulykkestilfælde og betydningsfulde hændelser: http://www.airsaf...taiwan.htm Min vurdering... Go for it
ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all. |
|
|
|
| SangSomCoke |
Lagt på d. 07/10-2010 09:16
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 34 |
Ups... forkert link angående sikkerhed... her er det rigtige: http://www.airsaf...rchina.htm
ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all. |
|
|
|
| Lykkeweb |
Lagt på d. 07/10-2010 10:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Hejsa Jeg har fløjet med China airlines fra Amsterdam til Bangkok og retur. Der var rigtig god ser-vice på hele turen, jeg fik varm mad om natten (spurgte egentligt kun efter et stykke brød). Deres underholdningsprogram er lidt tyndt. Flyene til Amsterdam kan virke lidt slidte, på trods af de nu ikke er så gamle. Jeg tror at billetterne er billiger på Chinas hjemmeside frem for en agent der reklamerer for dem på Momondo ?? Mvh Lykkeweb Den ideelle ægtemand er et ubekræftet rygte
![]() |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 07/10-2010 12:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
China Airlines har kontor i København - kontakt dem vedr. billet! Jeg rejser selv tit, her i Asien, med China Airlines og er yderst tilfreds med fly, service og naturligvis pris..! Har lige bestilt billetter til afgang Bangkok/Amsterdam/Billund d. 26.10.10, retur medio januar 2011 - to stk. 6 mdrs. åbne billetter - pris pr. stk. 4.900 dkr. incl. afgifter! - Så nu glæder vi os til en rigtig dansk jul sammen med den samlede familie - f or første gang i 9 år.. Rejs du trygt med China Airlines... Redigeret af bangkoknielsen d. 07/10-2010 12:13 |
|
|
|
| finbro2 |
Lagt på d. 07/10-2010 13:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
det er meget got at flyve med har været med et par gange billund amsterdam bangkok de eneste jeg har at sige er,min bage ikke var med ,men kom først næste dag,men om det var mærsk air der havde skyllde vides ikke,ture hjem er lidt trælds da der lang vente tid i amsterdam.eller kan jeg kun andbefale det god tur,skal selv med til december. Finn Brodersen: o
|
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 07/10-2010 14:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Er mindst på højde med Thai air eller SAS men Amsterdam lufthavn kan godt virke lidt uoverskuelig første gang.
|
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 17/11-2010 17:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
China Airlines til ca.5500 Kr via Amsterdam er OK |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 17/11-2010 17:31
|
|
Så glemte jeg lige det vigtigste.Såvel som Cph.har nu både Amsterdam og Bangkok nu fået hver deres respektive Diners Club VIP Lounges.Et kort med fri adgang til disse fåes hos SAS for 195.kr årligt,så bare på èn rejse kan du tjene,sådan et kort hjem flere gange,sagtens |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 18/11-2010 15:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
thongsala skrev: Så glemte jeg lige det vigtigste.Såvel som Cph.har nu både Amsterdam og Bangkok nu fået hver deres respektive Diners Club VIP Lounges.Et kort med fri adgang til disse fåes hos SAS for 195.kr årligt,så bare på èn rejse kan du tjene,sådan et kort hjem flere gange,sagtens Hej er næsten lige kommet igennem Ams. og hvor loungen du refererer til, Har før brugt mit Diner's (vip) der men stoppede da de begyndte at opkræve gebyr der. er det ikke Serviceair loungen på 1 sal. i terminalen for rejsende udenfor schengen du mener ? Men må da lige prøve forbi igen,skal sikkert igennem ams en 3 4 gange her i dec. Fint der bliver efterhånden bliver flere rygerum dernede. Og i den sammenhæng er Diners super at have i cph. ikke noget bedre end at sige til sine rejsekompaner, jeg går lige ind og får en smøg Fløj forøvrigt ruten med med China air i october. ikke noget at udsætte på det. ok service. skal rejse med dem igen derned i december. rejser i hvert tilfælde hellere med dem, end de selskaber som flyver direkte ud af cph. med gamle fly/setup eller 'lov cost carrier service' hvor man msåke skal betale eller have en Pose morgenmad.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 19/11-2010 08:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej laodenmark Har også besøgt Diners Lounge i Amsterdam, her brugte man den gamledags metode med "fluesmækkeren" og så et beløb i Euro, mener det var 10 Euro, Jeg fortalte at det var gratis for Diners medlemmer, fik så fortalt at der var mange forskellige regler, og at de bare sender slippen til Diners Danmark, og så må de afgører hvem der betaler. Har aldrig betalt for mit besøg, og det er nu et år siden Kim
|
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 19/11-2010 17:24
|
|
Ja,det er jo lidt træls nnår man står der med sit card.Tilstandende ændrer sig,men sidst jeg var der ,var der ingen problemer.Den hedder nu: Menzies Executive Lounge,du finder den ude i pier E eller var det C ? I hvert fald # 21. Lad mig høre hvordan det går dig,næste gang. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 19/11-2010 22:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Diners Lounge kan findes her i Amsterdam Schiphol Airport Lounge Name Menzies Executive Lounge (Non-Schengen) Lounge Location Terminals 2 & 3 Airside - Follow signs for Menzies Lounge No.43 which is in the direction of gates G&H. Eller Lounge Name Menzies Executive Lounge (Schengen) Lounge Location Terminal 1 Airside, at the beginning of Concourse C, follow the signs for the Menzies Lounge No 21. Kim
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/11-2010 23:07
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Amsterdam Menziens lounge har været ude af Diners Lounges et stykke tid, men er kommet med ind igen. Her er et link til Diners lounges worldwide. http://www.diners...unges.html Det er rart at have, hvis man har tid, bruger tit den i Cph, men har også opgivet i andre lufthavne hvis jeg er sent på den og jeg først skal lede efter den i en terminal og flyet afgår fra en anden osv. PS Loungen i Cph er det eneste sted hvor der er rygemuligheder, men vil opfordre alle som bruger den til at følge reglerne strikt, da de ellers truer med at lukke rygerummet. Det bør vi rygere nu også gøre i BKK, hvor idioter holder dørene åbne, "for hvor er her slemt", men når døren bliver holdt åbent virker udluftningen ikke, man generer ikke rygerne og de bliver efterhånden lukket ligesom i CPH. Redigeret af natty d. 19/11-2010 23:15 |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 20/11-2010 12:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
thongsala skrev: ......så bare på èn rejse kan du tjene,sådan et kort hjem flere gange,sagtens Måske et dumt spörgsmål, men har aldrig haft brug for et Diners, og har derfor aldrig väres i Diners Vippen, så hvad er det der gör, at de penge er tjent hjem igen flere gange på en enkelt rejse?? Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 20/11-2010 14:00
|
|
Til Ingolf. Jo ser du et Diners Club Card koster 195 Kr. årligt,for éen person,skal konen eller manden også have et card koster dette kun 95 Kr. (Familycard) Kortet gælder worldwide.I de fleste (alle) internationale lufthavne koster en kop kaffe eller en fadøl en "bondegård" Men i disse lounges er der internationale uge/månedsblade,friske aviser,fri bar,snack,fede lænestole,fred og ro,samt meget mere.Så kan du godt se,når jeg flyver China Airlines, CPH.-AMS.-BKK.og retur er disse kortgebyrer tjent hjem mange ,mange gange. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 20/11-2010 14:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
ingolf skrev: thongsala skrev: ......så bare på èn rejse kan du tjene,sådan et kort hjem flere gange,sagtens Måske et dumt spörgsmål, men har aldrig haft brug for et Diners, og har derfor aldrig väres i Diners Vippen, så hvad er det der gör, at de penge er tjent hjem igen flere gange på en enkelt rejse?? Ja, hvis det skal tjenes hjem flere gange, så må det vel være fordi man har 'stopover' tid i div. lufthavne med disse lounges. Hvor man så sparer på forplejningen. Men direkte har du måske ikke haft brug for 'loungeadgang' med forplejning. men når man nu er parkeret i en lufthavn. er disse lounges ofte stille og rolige steder at opholde sig. Og har brug for er vel i denne sammenhæng relativt. Hører også folk mene at f.eks de ikke behøver div. betalingskort. Lige indtil de mister deres likvider på forskelligt vis. Men tilbage til Tråden om at flyve Med China Airlines. Så kan jeg kun håbe at blive seatet ligeså godt som sidst, hvor jeg havde 3 sæder for mig selv. Men det er nok for meget at forlange 1 lille hint herfra. Hvis folk har mulighed for at vælge sæde ved bestilling af billet. eller hvis/når man checker in online har mulighed for at vælge. Kan man med stor fordel søge det aktuelle fly's seatingplan med kommenarer om 'good seat vs some drawbacks' [mail]www.seatguru.com[/mail] Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.