Se indlæg
 Udskriv debat
Hjaelp... skifte Menu Language i MS Word 2003...
AP7100
Hejsa....
Nu har jeg siddet og soegt paa Google i et stykke tid og laest forskellige indlaeg og forslag paa et hav af sider om hvordan jeg skifter Sprog indstillinger i MS Word... men jeg er stadig ikke med paa den hvad jeg skal goere....

Problemet er at jeg har MS Word paa min Computer men ALT er paa Thai sprog..... og jeg fatter intet... jeg kan derfor heller ikke laese menuerne eller hvor jeg finder den der MS Office Sprogindstillinger program....

Hvem kan hjaelpe ? Jeg kan ikke laese Thai saa kan jeg maaske downloade et program der aendrer indstillingerne i MS Word til Engelsk af sig selv... giv mig gerne et link... takker :-)

Lad lige vaerd med at skrive alt for teknisk, jeg skal gerne have "det ind med skeer".... hehe......

SangSomCoke
For at ændre sproget kræver det at du har Microsoft Office 2003 Multilingual User Interface Pack(kan downloades på nettet), så kan du også ændre sproget for brugergrænsefladen og Hjælp... Hvis ikke dette ligger på din computer kan du ikke gøre noget for at ændre sproget.
ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น

No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all.

AP7100
Takker...... og saa kommer jeg naturligvis med sporgsmaalet, hvor kan denne Interface Pack som du naevner, downloades ??

Jeg ved ikke om jeg har denne fil paa min computer, for ALLE titlerne paa programmerne som jeg har under Microsoft Office Tools - er skrevet paa Thai, saa det er stort set umuligt for mig at aendre noget...... medmindre jeg anede hvad fanerne betoed !

cesse
Vi prøver lige om vi kan geide dig igenmen det
Åben Word
foroven til venstre er der 9 knapper man kan trykke på
venstre klik på nr. 6 fra venstre
nu kører der et vindu ned
kør musen ned til nr. 3 fra oven der er en lille pil i højrer side af vinduet
Nu skulle der gerne åbne et nyt vindu
Venstre klik på den øverste knap i dette vindu
Nu skulle der gerne åbne et nyt vindu med en masse sprog tag det du skal bruge
I det sidste vindu er der også to små firkanter man kan kryse af
set krys i den nederste
alt dette virker kun hvis det er samme version som min word Wink
Hel og lykke
Hilsen Cesse

noisnabo
AP7100 skrev:
Takker...... og saa kommer jeg naturligvis med sporgsmaalet, hvor kan denne Interface Pack som du naevner, downloades ??

JAH! Hvordan gør man det? Cool

AP7100
Hej Cesse....
Okay, det var da paa et godt niveau - et niveau jeg kan forstaa...takker, MEN MEN MEN... husker jeg ikke helt galt (fra en anden computer med Word) saa er det da vist Stavekontrollen, altsaa det sprog som Word skal opfatte teksten som og IKKE sproget paa MENUERNE i Word.

Desuden saa staar alt paa Thai og jeg kan ikke laese hvad de enkelte knapper goer.......

Stemmer i med "koret" fra Noisnabo...... hvordan goer man det ?

NB... er ikke paa nettet igen foer paa Onsdag... skal vaere rigtig familiefar i de naeste dage... hygge med med min lille soen :-) Jeg tjekker forummet igen i naeste uge......

Spring til debat: